דף הבית » להרים את המבט
להרים את המבט

להרים את המבט

מתקשרת: דורית ישראל

פעמים רבות נאמר לנו על ידי קריון, כי כדאי שנרים את המבט כדי לראות את הדברים מנקודת המבט שלו, לראות את כל הספקטרום.

למה זה חשוב?

זה חשוב מאוד, כדי להראות לנו שהדברים אינם כפי שהם נראים, שהמצב הנוכחי שלנו, כשאנחנו בתוך הדרמה, אינו המציאות היחידה וכי יש תקווה!!

אם נרים את המבט ונראה את כל התמונה, או לפחות עוד חלקים בתוך התמונה, נוכל לראות את משמעות המצב הנוכחי, נוכל לראות פוטנציאל לעתיד, נוכל לראות לאן בעצם אנחנו הולכים ונוכל גם לעשות שי נויים בחיינו.

קריון אמר פעמים רבות שאנחנו בני אדם ואנחנו אוהבים דרמות. אבל הוא גם ביקש מאיתנו להשאיר את הדרמות במקום המתאים להן: אולם התיאט רון או הקולנוע.

קל להגיד? נכון, אבל אפשר גם לעשות. והדבר הראשון, כרגיל, הוא להביע את הכוונה לצאת מתוך הדרמה ולא לשחק בה. בטח ובטח שלא להיות השחקן הרא שי בדרמה. יש כ אלה שאוהבים את הדרמות. אנחנו, כעובדי אור , צריכים להבין שהדרמות לא משרתות אותנו, כי אם להיפך. ככל שנתעסק איתן יותר, כך נמ שי ך להתחפר בתוכן. דרמה היא לא מצב שנחמד להיות בו. אין בה שמחה ואין בה תקווה.

מי שנמצא בתוך הדרמה לא יכול לראות את פתרונה!!

הבעת הכוונה היא הצעד הראשון, אבל צריכה להיות אמונה גמורה באפשרות שהדבר נכון ואף יקרה, ולפני הכל: צריך לרצות לצאת מתוך הדרמה ולא לאמץ אותה!!!!

לכן, המוצא הוא: להרים את המבט.

אבל איך עו שי ם את זה?

כאן התשובה איננה חד משמעית. היא תלויה באדם ותלויה במצבו.

אתן לכם כמה דרכים, כדי שתוכלו להשתמש בהן – או בחלקן – ולראות את כל הספקטרום.

אם אתם מוקפים בהרבה אירועים ששוחקים אתכם ואתם לא יודעים מה לעשות – הדרך להרים את המבט היא לפרק את האירועים ולהתייחס לכל אחד מהם כאירוע יחיד. כשמנתחים כל אירוע לעצמו ומוצאים פת רון , נפטרים מהמסה הכבדה. לא ניתן להתמודד עם מסה, אבל ניתן להתמודד עם אירוע בודד.

לאחר מכן, כ שי ש פת רון לכל אירוע בפני עצמו – ניתן לראות שהשד לא היה נורא כל כך.

ואז – לחזור אל בריאת המציאות וליצור את המציאות שאנחנו רוצים בה. לא ניתן לשנות מציאות אם אנחנו בתוך הדרמה ועסוקים רק איתה!!

פרוק לגורמים הוא הרמת המבט!

ניתן, כמובן, לתקשר על המצב – עדיף בכתיבה אוטומטית – ולקבל פתרונות, עידוד ואהבה.

תקשור שמוציא מתוך הדרמה הוא הרמת המבט!

אפשרות נוספת: לדמיין שאתם נמצאים במקום גבוה ולראות מה קורה שם למטה. לבקש לראות את ההמשך ודרך דמיון מודרך שאתם עו שי ם לעצמכם, לראות איך הכל מסתדר, איך הכל משתנה ואיך הפת רון מגיע בזמן הנכון.

זוכרים את המפה בספר "המסע הביתה"? אם לא קראתם את הספר – ממש הגיע הזמן לעשות זאת! (ספר מספר 5 בסדרת ספרי קריון). המפה נותנת הדרכה רק כאשר מייקל זקוק לה ולא לפני כן.

הבשורה: הפת רון יגיע בזמן הנכון ואם אתם מאמינים בכך – זה גם יקרה. הביעו כוונה לכך שהפת רון יגיע והביעו כוונה לכך שהוא יציג את עצמו בפניכם.

הדברים יקרו באופן שלפעמים יפתיע אתכם, כי הרוח עובדת בדרכים בלתי צפויות!!

לכך מתכוון קריון כשהוא אומר להרים את המבט ולראות את כל הספקטרום! צריך לעשות ולבטוח באנרגיה המסונכרנת. (אנרגיה מסונכרנת היא אנרגיה שיש בה מטרה).

הרמת המבט היא הדרך של עובדי ה אור להתמודד עם מצבים, לשנות, לברוא את המציאות שלהם ולשלוח את ה אור שלהם למען התועלת הגבוהה ביותר של עצמם ושל כל הסובבים אותם.

ותזכורת מתוך תקשורי קריון: כשאתם עו שי ם זאת – אתם תורמים לא רק לעצמכם אלא גם לפלנטה כולה ותורמים ליצירת השלום העולמי!!!!

אולי יעניין אותך גם