דף הבית » מסר של אחדות ושלום
מסר של אחדות ושלום

מסר של אחדות ושלום

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.12.2010

מסר של אחדות ושלום

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

ברוכים הנמצאים, כי אנחנו הבאים. אנחנו באים לכאן, כדי לשמוח את שמחת האחדות בין הרוח לבין האדם.

אני אומר "אנחנו", כי, כרגיל, אני לא לבד כאן ומלבד המשפחה האוהבת של כל אחד, שנמצאת איתו וסביבו ברגעים אלה ממש, נמצאת כאן עוד קבוצה גדולה נוספת של מבקרים. כולם באו לכבד את האדם. אתכם, יקרים, כי כשאתם מגיעים למפגשים עם הרוח, דעו שהרוח שמחה יותר מכם להיות נוכחת במפגשים הללו.

אני קריון. אני מאוהב בבני אדם, והיום יותר מתמיד. כשאני רואה מה חוללתם כאן על פני הפלנטה בזמן כל כך קצר בזמנכם, כשאני רואה את הפוטנציאל למה שעומד לקרות בזמנכם – אני מלא הערצה ואהבה לבני האדם כולם, לאנושות כולה. היקום כולו שולח עיניים ולב אל הפלנטה, כדי לחזות בבריאה המחודשת, לחזות בבני אדם, ששינו את גורלם ואת עתידם ושיוצרים את המציאות שלהם צעד אחרי צעד; כדי לחזות בפלא הזה, שמעולם לא נחזה מראש. אתם, יקרים, אתם נושאי הלפיד, אתם פורצי הדרך ומראי הדרך, אתם המגדלורים. לכן, אתם אלה שמושכים אחריהם את האחרים ואתם החווים בעוצמה כל כך גדולה את השינויים. דיברתי על כך בפעם הקודמת. דיברתי על השינויים שעוברים על בני האדם. דיברתי על 2012 והפוטנציאל שמעבר לו. היום אני רוצה ללכת שנה אחת לאחור ולדבר על השנה הקרובה, היא המצע, הרפידה, שעליה תוכל להיבנות האנרגיה של 2012.

מה שמאפיין את השנה הקרובה הוא הכרה של יותר ויותר אנשים, ממשלות ותאגידים בעניין האחדות ובנושא שיתופי הפעולה.

היושבים כאן כבר מודעים לחשיבות הגדולה של עבודה משותפת. עבודה משותפת של עובדי אור יוצרת תוצאות עוצמתיות יותר מאשר עבודת היחיד, וגם עבודה משותפת בכל התחומים האחרים יוצרת תוצאות עוצמתיות יותר. מה שעומד לקרות בשנה הקרובה הוא שתראו עוד ועוד שיתופי פעולה בין תאגידים ובין ממשלות. אלה שיתופי פעולה שלא יכלו להתקיים בעבר ושאף אינכם צופים שיכולים להתקיים. הפוטנציאל הוא לאחדות ולשיתופי פעולה. תוכלו לראות זאת גם במישור הגלובלי וגם במישור הפרטי שלכם. מי שלא יפעלו ממקום של אחדות ויושרה, לא יוכלו לעמוד באנרגיה העוצמתית שמגיעה היום אל הפלנטה שלכם. זו אנרגיה של שחרור, זו אנרגיה של אמת. במקום שיש אמת – יש אור. במקום שיש אור – אין חושך. במקום שאין חושך – אין סודות. סודות יכולים להתקיים אך ורק במקום חשוך. לכן, אנשים, ארגונים וממשלות, שלא יפעלו על פי האמת, היושר, האחדות ושיתוף הפעולה – יפלו או יקרסו. הקריסה תהיה למען בניה וצמיחה מחדש. תוכלו לראות זאת היטב בשנה הקרובה ואל תהיו מופתעים כשתשמעו על שיתופי הפעולה שעומדים לקרות.

אני, קריון, אוהב בני אדם ומכיר בני אדם, ואני יודע מה בליבכם. אני יודע שבני אדם מתעניינים בעיקר בבני אדם ולפני הכל הם מתעניינים בעצמם… לכן, אני רוצה לדבר כעת אל בני האדם כפרטים.

ממה עשוי האדם, לדעתכם? ממה אתם עשויים?

"הו קריון, זה קל. אנחנו עשויים משרירים, שלד, דם… אתה יודע…. כל המערכות הגופניות. יש לנו גם מוח, הגיון, לב ואנחנו חושבים ומרגישים…"

אמת. ומה עוד?

"יש לנו גם ד.נ.א., יש לנו יכולות וכישורים…"

אמת. ומה עוד? האם זה מה שמאפיין בן אדם? התשובה היתה "כן", לו היתה השאלה מועלית לפני למעלה מעשרים שנה. התשובה היא "לא", כשאנחנו שואלים את השאלה, ביחד, היום. כי האדם הוא הרבה יותר מהנראה לעין ואתם כבר יודעים שאת מרבית הדברים אינכם רואים… האדם היום הוא בינממדי ויכול להיות בו-זמנית במקומות שונים. האדם הוא מיקרוקוסמוס של האנושות. משמעות המושג הזה: האדם מייצג את האנושות. כשכל אחד מהפרטים יחיה ביושר ועם אמת – כך תיראה האנושות. הרי זה מובן. כשהפרט ישתף פעולה עם האחר – כך תיראה האנושות. זה מובן מאליו. וכמו שלכל אחד מכם יש לב – גם לאנושות כולה יש לב. הפתעה?…. לא בדיוק. וכפי שלכם ולאנושות יש לב – גם לפלנטה, לאדמה עצמה, יש לב. הפתעה?…. לא בדיוק.

כשאני מדבר על שיתוף פעולה, זהו שיתוף פעולה בין הפרטים לבין עצמם, בין הפרטים לבין הפלנטה ובין האנושות כולה לבין הפלנטה. כל אחד מכם, שמייצג את האנושות, קשור קשר בל ינתק לאמא אדמה. האדמה חיה בשבילכם, חלקכם יודעים זאת. האדמה רוטטת איתכם. חלקכם יודעים זאת. האדמה מעלה תדרים איתכם. וכפי שכבר אמרתי, גם אתם וגם האדמה צפויים ללידה מחדש. לידה מחדש בעודכם בגוף. כיצד יקרה הדבר, אם לא תשתפו פעולה זה עם זה? כיצד תוכלו לשתף פעולה אם לא תבינו ולא תרגישו שכולכם קשורים זה בזה קשר בל ינתק ושכל אחד מכם הוא הדהוד של זה שנמצא לידו וגם של זה אשר נמצא בעברה השני של הפלנטה? כולכם יחד מהדהדים עם האדמה וכולכם יחד עומדים ליצור כאן עולם שלא היה קודם, שלא נחזה קודם ושאף אחד לא האמין שהוא אפשרי. זו הסיבה שמבקרים רבים באים לכאן לחזות בפלא הזה. כשאני אומר "לכאן", אני מתכוון גם למקום שאנחנו נמצאים בו כעת וגם אל הפלנטה.

אני רוצה לספר לכם סיפור אמיתי, המדגים מעט את אשר דיברתי עליו.

דובר כאן על הילדים החדשים (מתייחס לשיחה שנוהלה לפני התקשור). הנושא עלה משום שהרוח כיוונה אותו לכאן. התקופה היום היא כזאת, שאלה העוזבים רוצים לחזור לכאן מהר ככל האפשר. אחת מאלה שעזבו את הפלנטה, עזבו את גופן, החליטה לחזור. היא החליטה לחזור שוב כנקבה, בדיוק כפי שעזבה. לפני שנכנסה בגוף חדש, נקבעו החוזים עם ההורים, עם בני המשפחה, עם החברים ועם כל אלה שיקחו חלק בחייה. היא ידעה מראש לאיזו סיטואציה היא נכנסת ונכנסה אליה בשמחה, משום שהמטרה שלה היתה: להביא שלום ואחדות. היא ידעה מראש שהיא מגיעה לפלנטה אחרת מזו שעזבה, לפלנטה שהולכת לכיוון האחדות, שיתופי הפעולה והשלום העולמי. מטרתה היתה כפולה: להיות חלק מאלה שיצרו את המצב הזה בעבור הפלנטה וגם להביא שלום ואחדות אל המשפחה שאליה היא עומדת להיוולד.

האם אתם מבינים מה קורה כאן? הנשמות עומדות בתור, כדי להגיע לכאן שוב; הן באות לכאן במהירות גדולה יותר מאשר בעבר, כי אצה להן הדרך להיות נוכחות ושותפות בהסטוריה שמתהווה כאן היום, בפלא שמתרחש; אצה להן הדרך להשכין שלום ולהביא אחדות.

אני יכול לספר לכם, שאותה נשמה, אותה ילדה, עמדה במשימה שלה ועוד תעמוד בה בקנה מידה גדול יותר. ההבנה שאיתה היא הגיעה נקלטה אצל הסובבים אותה. היא הביאה את האחדות, היא הביאה את השלום. היא עוד תביא את האחדות ועוד תביא את השלום. ילדה מופלאה. יש עוד רבים כמותה. הילדים שלכם הם שיביאו את השלום והאחדות, הן בסביבתם הקרובה והן לפלנטה.

הפוטנציאל לשנה הקרובה הוא לראות את האחדות ולראות כמה כל אחד מכם הוא גם אחד וגם הכל. אתם מחוברים זה לזה. אתם מחוברים אל הפלנטה. אתם מחוברים אל היקום. אל תשכחו זאת. עיבדו בשיתוף פעולה. אהבו זה את זה והניסים וההפתעות יגיעו.

בצער רב אני נפרד כעת, אך האנרגיה תישאר כאן.

זכרו כי אתם נאהבים. זכרו מה באתם לעשות כאן. זכרו מי אתם.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם