דף הבית » על מלחמה ועל שלום
על מלחמה ועל שלום

על מלחמה ועל שלום

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 28.8.2014

 על מלחמה ועל שלום

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה שירתה של מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

שמעתם זה עתה תפילה לשלום. זו תפילה שבוקעת רקיעים, בוקעת לבבות ומביאה איתה גם עצב וגם שמחה.

אני יודע בפני מי אני מדבר ואני יודע מהי העת שאתם נמצאים בה. עת, שהשלום נראה בה כה רחוק. אבל, יקרים, זהו זמן לשלום, והתפילה ששמעתם היא תפילת האדם, כל אדם, לשלום. (מתייחס לשירתה של מירב גולד)

זה גם הנושא שאני רוצה לדבר עליו היום: על שלום וגם על מלחמה.

התחושות בלבבות שלכם מעורבות. היתה מלחמה במקום הזה והשלום עדיין לא הגיע. אני, קריון, מאוהב בבני אדם, מכיר בני אדם ויודע מה בליבם. אני מרגיש את העצב ומרגיש גם את השמחה ואני חווה זאת דרככם. אני מעולם לא הרגשתי בתחושות עצב, שכן האנרגיה שאני מייצג היא של אהבה בלבד. זו גם אחת מהסיבות שהרוח אוהבת את בני האדם. אתם כל כך מגוונים… יש בכם כל כך הרבה רגשות.

אינני לבד כאן היום וכרגיל, נמצאת איתי פמליה גדולה. אתם יכולים להרגיש באנרגיה שלה, בכובד שלה, בסמיכות שלה. נמצאת סביב כל אחד מכם משפחה אוהבת ונמצאים כאן גם אורחים ממקומות אחרים ביקום, והם יוכלו לאשר את הדברים שאני עומד לומר לכם.

תחילה אזכיר לכם, כי כבר אמרתי בעבר: באשר ילכו היהודים – תלך הפלנטה כולה. ומכאן, שאתם יכולים להרגיש מוגנים, מפני שהפלנטה תלויה בכם. ומכיוון שההחלטה הקולקטיבית של בני האדם היתה להמשיך וליצור כאן חיים מרגשים – הרי שהיהודים ימשיכו להתקיים.

אמרתי גם, שבאשר ילך האדם תלך הפלנטה ובאשר תלך הפלנטה – ילך היקום כולו. משמעות כל הדברים הללו היא, שלכם, לעם שלכם, יש השפעה על היקום כולו.

אזכיר לכם עוד דבר שאמרתי כאן, במקום הזה. ביקשתי מכם לחפש רמזים בספרים שלכם ובעיקר, בספרי המדע הבדיוני ובספרי הילדים. אלה רמזים שהרוח שותלת אצל היוצרים לאירועים שעוד יקרו. אתם ודאי זוכרים ספרים שנכתבו לפני שנים רבות וכבר הפכו למציאות. גם הספרים שנכתבים היום הם פוטנציאל למציאות.

וכעת, אני רוצה להפנות את תשומת ליבכם אל המקרה ההפוך, שבו ההשראה באה מאירועים שכבר קרו ביקום. יוצרים רבים כותבים על מלחמות הכוכבים. יקרים, הדברים אכן קרו. גם ביקום היו מלחמות. אמנם לפני עידן ועידנים ועוד טרם היות האדם התבוני כאן על הפלנטה, אבל הדברים התרחשו, והחברים שנמצאים כאן היום יכולים לאשר זאת. הם חיים היום בשלום, בהרמוניה ובשיתוף פעולה, אבל בעבר היו נתונים במצב מלחמתי. מצב זה קלטו אלה שכתבו על מלחמות הכוכבים.

ובכן, אם אתם שיקוף של היקום והיקום שיקוף שלכם – הרי שזה גם מה שצפוי לכם, אפילו שאתם לא רואים זאת כעת ואפילו שאתם נתונים במצבי מלחמה.

ואם האדם הוא שיקוף לאשר קורה, בדקו עם עצמכם: האם השלום נמצא בתוככם? האם אתם חיים בשלום עם עצמכם? עם הגוף הפיזי שלכם? עם הרגשות שלכם? האם לא הגיעה העת לשנות את החוזה שלכם ולכונן חוזה של שלום בגופכם? חוזה שיכיל בתוכו בריאות, שמחה, התחדשות וגם אריכות ימים. אתם יכולים לעשות זאת! אתם יכולים לדבר עם הגוף שלכם, עם הד.נ.א. שלכם ולשנות. אתם יכולים לחיות בשלום עם כל חלק בגופכם.

מי שאמר כי השלום מתחיל מן הבית – צדק, כי הבית הוא הגוף שלכם. כשאתם כורתים חוזה שלום עם גופכם – אתם משפיעים. ההשפעה מוקרנת אל הסביבה שלכם. היא מוקרנת בדרכים שאינכם יכולים לראות ולפעמים אף אינכם יכולים להבין, שהרי האנרגיה עובדת בדרכים הנסתרות מן העין. אבל אתם משפיעים! כל אחד ואחד מכם. דרך המודעות, דרך הרצון ודרך האמונה שלכם בעצמכם. אתם יכולים לברוא מציאות של שלום. אתם יכולים ליצור שיקוף של מה שקורה ביקום. וזה יקרה! זה יקרה בזמנכם. אולי בגוף הזה שלכם ואולי בגוף אחר, אבל אתם תראו זאת.

מלחמה איננה מצב שנעים לחיות בו. מלחמה היא התפרצות של החושך. אתם יכולים לראות התפרצויות כאלה במקומות שונים על הפלנטה, אבל החזקות ביותר קיימות באזור שלכם, מפני שהאזור שלכם הוא החלוץ. והוא יהיה חלוץ גם לשלום. וכשישרור שלום כאן – ישרור שלום בפלנטה כולה. כבר העברתי את המסר הזה ליהודים והפוטנציאל לא השתנה. אתם יוצרים אותו צעד אחר צעד. שלום הוא המצב הנכון לחיות בו. הוא מקום השמחה, השקט, ההרמוניה והאחדות.

על האחדות כבר דיברתי בפעם הקודמת. שימו לב, כיצד בעתות של צרה כולם מתאחדים. האם לא הגיעה העת לעשות זאת גם בזמנים של שקט, שבהם המלחמה שוככת? האם לא הגיע הזמן להביא אור אל כל קובעי המדיניות בשני הצדדים? לשלוח אור ואהבה ובקשה לשלום ולשקט? כי מה בני האדם רוצים? למה הם שואפים? הם שואפים לחיות בשקט, בשלווה, בשמחה ובשפע. כל זה אפשרי! זהו מצב אפשרי והוא בידיכם. בידי כל אחד מכם. אתם אלה היוצרים את המציאות שלכם, את המציאות של המקום שבו אתם נמצאים ואת המציאות של הפלנטה. צעד אחר צעד. גם אם אינכם יכולים לראות זאת כעת – השלום יגיע.

הפוטנציאל קיים, כי אתם יצרתם אותו. אתם החלוצים. הילדים שלכם, הנכדים שלכם והנינים שלכם ימשיכו בדרך הזו, כי אתם מאירי הדרך. אתם המגדלורים, גם אם אינכם חושבים כך. אתם אלה הנושאים את דגל השלום והשלום יגיע.

תארו לעצמכם את השמחה. תארו לעצמכם את שיתופי הפעולה והצמיחה. תארו לעצמכם את השפע שבו אתם יכולים לחיות.

האם לא הגיע העת לעשות זאת כבר עכשיו? השלום מתחיל בבית. בבית שלכם, בגופכם. בבית שלכם, במשפחתכם. בבית שלכם, המדינה. בבית שלכם, הפלנטה.

אדם אחד יכול להשפיע על הפלנטה כולה. תארו לעצמכם מה יכולה לעשות מסה של בני אדם.

עובדי אור נמצאים כאן וקוראים את הדברים ואני אומר לכם שאתם יכולים!

כולכם הרגשתם את הקריאה להגיע לכאן, אל הפלנטה, ואין זה סתם. באתם כדי ליצור במו ידיכם את הבסיס לאיכות החיים שלכם ושל הדורות הבאים.

ואתם יכולים! אתם יכולים!

האנושות כקולקטיב יצרה את הפוטנציאל ואתם מממשים אותו. הרוח נמצאת עם כל אחד מכם וכשאתם יוצרים את המציאות הזאת שלכם, הרוח אומרת "אמן". זה יתקיים. זה יתגשם. האמינו בכך. זכרו זאת.

זכרו כי אתם הברכה של הדורות הבאים. זכרו כי בכם תלוי הדבר. זכרו כי מגיע לכם לחיות באיכות חיים. מגיע לכם לחיות בשקט, בשלווה, באחדות, בהרמוניה, בשמחה ובשפע. צרו לעצמכם את החיים האלה למענכם ולמען הדורות הבאים.

מבורכים אתם.

מבורכים בשלום, באהבה ובשמחה.

כי כך הוא הדבר

קריון

אולי יעניין אותך גם