דף הבית » על הצפוי בשנה הקרובה
על הצפוי בשנה הקרובה

על הצפוי בשנה הקרובה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 28.9.2014

על הצפוי בשנה הקרובה

(לתקשור קדמה שירתה של מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

הקול נשמע. הכוונה נשמעה. הדברים קורים כבר כעת.

התבקשתם להביע את כוונותיכם בזמן שירתה של הכוהנת היפה והאהובה. כפי שנאמר לכם, לכוונה האנושית יש עוצמה גדולה ביותר, וכשהכוונה מובעת בתוך ההתכווננות של השירה – יש לה עוצמה גדולה פי כמה.

אני, קריון, מאוהב בבני אדם, מכיר בני אדם, יודע מה בליבם. אני יודע בפני מי אני מדבר. אתם עומדים בפתחה של שנה חדשה, שעליה אדבר עוד מעט.

לפני כן, אני רוצה לכבד ולברך את האורחים מבחוץ. כמו בכל פעם, אני מביא איתי פמליה גדולה ובכל פעם המקום מתרחב אנרגטית ומכיל עוד אורחים. לפעמים, כמו עכשיו, המקום אינו מספיק להכיל את כולם. בין האורחים נמצאת גם משפחה שלכם, ואתם יכולים להרגיש בה, ונמצאים כאן גם אורחים ממקומות אחרים. הסירו פחד מליבכם. הם אורחים רצויים ואהובים ובאו כדי לכבד אתכם  ולאהוב אתכם.

ביחד עם העוצמה האנרגטית שלהם – הכוונות שלכם קיבלו עוצמה גדולה יותר.

מבורכים אתם ומבורכים האורחים שאיתנו.

בתחילתה של כל תקופה, נשאלות שאלות על-ידי בני האדם: מה צפוי לנו, מה יקרה, מה יהיה איתנו בתחומים שונים? אתן לכם היום תשובות לחלק מן השאלות, שהרי הפוטנציאל קיים ואף ניתן לומר שהוא כבר ממומש. אלה תשובות הנכונות לכלל וכל אחד יכול לקחת את הדברים, לעבד אותם ולהבין מה הוא יכול לעשות איתם. הבחירה היא תמיד שלכם.

הרחבת המודעות

כפי שאתם כבר יודעים, המודעות האנושית הולכת ומתרחבת. שנה זו היא שנה של התפתחות והרחבה נוספת של המודעות. יותר ויותר אנשים ייכנסו למעגל המודעות כאשר הסקרנות, העניין והרצון לדעת יותר – יאפשרו להם להקשיב ולהבין שיש עוד דברים מלבד אלה הנראים לעין האנושית ומלבד אלה הנשמעים לאוזן האנושית. מגמה זו של התרחבות המודעות הקולקטיבית והאישית תגדל ותוכלו לראות זאת גם בסביבתכם הקרובה. עוד ועוד אנשים ישאלו אתכם שאלות וירצו הסברים מכם, ירצו להבין.

האם התשובות מוכנות אצלכם? האם תדעו מה לענות? מהי אותה מודעות שמתרחבת ומדוע היא מתרחבת?

המודעות היא ההכרה שישנם דברים מעבר לידוע ולנראה. מעבר למה שהמדענים יודעים, מעבר למה שהמיקרוסקופים מראים, מעבר למה שהאוזניים שומעות.

כאשר ההכרה הזו קיימת – החושים מתחדדים והתחושות מתחדדות. תוכלו לשמוע דברים בליבכם ולהבין שאלה פתרונות לשאלות שהעסיקו אתכם. תוכלו לראות דברים בדמיונכם ולהבין שזו למעשה מציאות. תוכלו לחיות באיכות חיים, אם תשימו לב לאינטואיציות שלכם.

ההכרה היא המודעות, וככל שהיא מתרחבת –תוכלו לקבל ידע נוסף ותשובות נוספות ותוכלו לגלות בעצמכם יכולות חדשות.

עוד ועוד אנשים יגלו בעצמם יכולות, שלהן לא היו מודעים, והדבר יפתיע אותם.

אנשים יגלו שהם יכולים להתכוונן ודברים קורים ואפילו במהירות.

אנשים יגלו שהם יכולים לרפא את עצמם דרך מגע ידם. אלה יהיו תגליות חדשות ומרגשות בעבורם. לחלק מהאנשים יהיה זה גורם מדרבן ומסקרן לדעת עוד וללמוד עוד.

זוהי הרחבה של המודעות.

זהו תהליך שלא ניתן לעצירה. האנושות התכווננה לכך והדברים קורים.

על מזון ותזונה

בעקבות הרחבת המודעות יעלו נושאים אחדים אל סדר היום ועל חלקם אדבר. אחד מהם, שמעסיק אנשים רבים בעת האחרונה, הוא המזון.

כידוע לכם, כל עוד אתם בגוף, גופכם זקוק למזון, שכן הוא המתחזק את מערכות הגוף. ישנם כאלה שאוכלים בשר, יש שמעדיפים להיות צמחונים ויש כיום מגמה של מעבר לטבעונות.

אינני יכול לומר מהי הדרך הנכונה, כי אין דרך נכונה אחת. הדרכים כולן נכונות, אם האדם נשמע לגופו ואם הוא יודע מה גופו מבקש.

אני רוצה להתייחס בעיקר לנושא אכילת הבשר. יש אנשים שלקחו על עצמם להטיף לאחרים כנגד אכילת בשר. חלקם עושים זאת בשל אהבה גדולה לבעלי חיים. אני מכבד את האהבה הזאת מאוד. חלקם עושים זאת כדי להעביר אנשים לסוג של דת חדשה. את זה אני פחות מכבד… הטפה, שמכילה בתוכה איומים וחוסר כבוד לאנשים אחרים, אינה מתקבלת בברכה על-ידי הרוח.

אכילת בשר איננה מעשה שאסור לעשותו.

אם הגוף שלכם מבקש את סוג המזון הזה – אתם מוזמנים לתת לו אותו. אם אתם מרגישים שאינכם זקוקים לו, אלא למאכלים מן הצומח – אתם מוזמנים לתת לגוף מאכלים כאלה.

ברצוני לחזור על דברים שאמרתי בעבר: בעלי החיים שנועדו לאכילה ידעו מראש, טרם בואם לכאן, שזה ייעודם. אתם מוזמנים להודות להם ולברך אותם על שהסכימו לכך. הם ידעו שבזכותם הגוף האנושי יוכל לתפקד כראוי. הם ידעו שיוכלו לספק מרכיבים וחומרים שהגוף האנושי זקוק להם.

הם ידעו זאת. לכן, אכילת בשרם איננה פשע, כפי שרבים מהמטיפים אומרים. מובן, שצריכה להיות מודעות לאיכות החיים של בעלי החיים וראוי להימנע מהתעללות בהם. אך אין איסור על אכילה של בשר בעלי החיים שהקדישו עצמם למטרה זו.

אני אומר זאת גם כדי לחזק את אלה שאוכלים בשר, וגם כדי לאפשר לאלה שאינם עושים זאת לחיות בשלום עם האחרים.

אפשרו לגוף שלכם להחליט מה נכון בשבילו.

המגמה של מעבר לטבעונות תגבר בשנה הקרובה. אבל במבט לרחוק ניתן לומר שזוהי אופנה.

הימנעו מדיבור אלים. גלו כבוד זה לזה, גם אם אתם אוכלים אחרת, חושבים אחרת או נראים אחרת.

על הילדים

תופעה נוספת שעומדת להתרחב בשנה זו: עוד ועוד אנשים בוגרים יגלו את היכולות המופלאות של הילדים. הגילויים הללו יפתיעו את מי שלא מכיר באיכויות של הילדים החדשים. יושבים כאן אנשים בעלי מודעות ואתם ודאי יודעים, שאלה ילדים אחרים מאשר אתם הייתם וודאי מאשר הוריכם. לעיתים הם גם שונים מילדיכם.

אם יש לכם ילדים או נכדים כאלה – אתם יודעים

במה המדובר.

אנשים שאינם בעלי מודעות יופתעו לגלות

מה הילדים החדשים יודעים. הם יודעים מי הם ופעמים רבות הם יודעים מי היו בפעמים קודמות. לעיתים יכול הנכד לגשת אל סבו ולומר לו: "סבא, אתה זוכר שהייתי אבא שלך?". אתכם הדבר לא מפתיע, אבל יהיו שיופתעו מהמילים הללו.

זו תהיה שנה, שבה יותר ויותר אנשים יבינו את הייחודיות של אותם ילדים חדשים.

גם במערכת החינוך יתחיל להיות שינוי, אם כי זו תהיה התחלה בצעדים קטנים. עוד ועוד מורים יהיו מודעים לכך, שהילדים שונים והם כבר אינם הילדים אותם היו רגילים ללמד. הם יבינו שמשהו קורה, וחלק אף יתחילו לחקור בעניין ולשנות את דרך ההוראה שלהם. הילדים החדשים זקוקים לדרכי הוראה שונות. הם זקוקים למרחב. הם לא יכולים לשבת במסגרות לוחצות. לפעמים, הם יודעים יותר ממוריהם. לפעמים הם שומעים את המורה והם צוחקים, כי הם יודעים טוב יותר… פעמים רבות הם משתעממים בכיתה ואז נוצרות בעיות, שמגדירים אותן כבעיות של קשב וריכוז. לא תמיד יש לתלמידים בעיות אלה. הם פשוט משועממים ומחפשים עניין אחר.

כדאי לשים לב לילדים. כדאי להתייחס אליהם אחרת. לתת להם להשמיע את קולם. לתת להם להעביר את הידע שיש להם ושאותו הם זוכרים. ויחד עם זאת – לדעת להציב להם גבולות, כי לפעמים אין להם גבולות…

ובכן, הבשורה היא, ששינויים קטנים יחלו להתרחש במערכת החינוך, ושינויים גדולים יחלו להתרחש אצל המבוגרים שרואים ושמים לב.

הילדים מגיעים כדי להנהיג. אלה הם מנהיגי המחר והם שיובילו את הפלנטה למקום שטוב לחיות בו. הם שיביאו את השלום. ומבחינת הפוטנציאל – השלום כבר כאן.

שימו לב לנשמות הנפלאות הללו.

דרך הלב, המחשבה והתת מודע

תופעה נוספת שתתרחב היא, שאנשים יתחילו להקשיב לליבם ויתחילו ללכת עם מה שאומר ליבם. הלב יודע. הלב מבין. הדרך הנכונה היא דרך הלב. עוד ועוד אנשים יתנו ללב להוביל אותם.

אל תבלבלו זאת עם מחשבות או עם תת המודע. אמת, תת המודע שלכם יודע הכל, אבל הידיעה היא לא מודעת ואינכם יכולים לדעת מה קיים בלא מודע. קל מאוד לומר: צריך ללכת עם התת-מודע, בשעה שאינכם יודעים מה יש בו…

קל מאוד גם להתבלבל בין מחשבות המוח לבין ידיעת הלב. פעמים רבות אנשים אומרים שהם מרגישים בשעה שהם חושבים, ולהיפך: הם אומרים שהם חושבים בשעה שהם מרגישים..

החוכמה היא להבחין בין ידיעת המוח לידיעת הלב ולאפשר ללב להוביל.

בשנה הקרובה תוכלו לראות סביבכם אנשים שמחליטים החלטות, כי ליבם דיבר אליהם.

מובן, שאני מאיץ בכם להקשיב ללב, ואם אתם רוצים לבחון אם אתם בדרך הנכונה, בדקו שיש בה שמחה, אהבה, צחוק וריקוד. זו דרך הלב.

אם יש בדרך שלכם דאגה, תסכולים, כעסים או פחדים – שקלו לשנות….

הרוח תמיד איתכם והיא תומכת בכם בכל הבעת כוונה. הביעו כוונות לשנות את המציאות, אם כך רצונכם. הביעו כוונות ליצור לעצמכם מציאות של איכות חיים, כי אתם יכולים! יותר ויותר אנשים יגלו כי הרצונות שלהם מתגשמים במהירות גדולה.

היו מודעים למה שברצונכם להשיג – כי תקבלו זאת…. אל תזמנו לעצמכם מה שאינכם רוצים. זמנו רק מה שישפר את איכות חייכם.

השפע נתון לכולם והרוח תומכת בכל מי שליבו וכוונותיו נקיים.

אם כך, השנה הקרובה אינה שנה של שינויים גדולים ויהיו כאלה שאף לא ירגישו בשינויים. יחד עם זאת, מי שליבו פתוח ומודעותו רחבה, מי שמרגיש ורגיש לאנרגיות – יוכל לראות את התהליכים, ובעיקר יראה אותם אצל עצמו ואצל הקרובים לו.

אנחנו, כולנו, מברכים אתכם על עצם היותכם, על רצונכם להגיע אל הפלנטה בתקופה נפלאה ומרגשת זו ועל הצעדים שאתם עושים.

זכרו כי אתם מבורכים.

זכרו כי זו תקופה מרגשת.

זכרו כי דברים אינם קורים סתם כך, וכל מה שנראה לכם מקרי הוא סינכרון. אינכם יכולים לראות כיצד האנרגיה עובדת. היא עובדת בדרכים נעלמות מן העין האנושית. אתם רק יכולים לראות בתוצאות.

זכרו כי האנרגיה עובדת איתכם בשיתוף פעולה. היעזרו בה. השתמשו בה.

קחו את העוצמה לידיים שלכם. צאו אל דרך העשייה. עשו מה שבאתם לכאן לעשות.

כי כך הוא הדבר

קריון

ע"י דורית ישראל

אולי יעניין אותך גם