דף הבית » על רצון ואמונה וגם מעט על מתמטיקה ומדע
על רצון ואמונה וגם מעט על מתמטיקה ומדע

על רצון ואמונה וגם מעט על מתמטיקה ומדע

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.10.2014

על רצון ואמונה וגם מעט על מתמטיקה ומדע

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

ושוב נשמעה הקריאה, קריאת הבית, והאנרגיה שנמצאת כאן היא אנרגיה אוהבת, האנרגיה של הבית.

כרגיל, אני מביא איתי קבוצה גדולה של אורחים, וגם הם מייצגים בעבורכם את הבית. אלה אחיכם, הוריכם, סביכם ממקומות אחרים ביקום. ישנה כאן גם משפחה אוהבת של כל אחד מכם. אתם יכולים להרגיש באנרגיה שלה, שסובבת אתכם. אולי תרגישו בלחץ על הראש או על הברכיים, או בליטוף קל. דעו כי הם איתכם.

כולנו באנו לכאן כדי להיות איתכם. אתם ודאי חושבים, שבאתם להיות עם הרוח, אבל דעו כי הרוח מעריצה את בני האדם ובאנו הנה כדי לחבק אתכם וכדי להיות איתכם. אתם יכולים להרגיש בנו. נשמח אם תקחו אותנו איתכם הביתה….

על רצון ועל אמונה

היום אני רוצה לדבר על מושגים אחדים, שעליהם דיברתי בעבר, ולהאיר אותם מנקודת מבט שונה, מזווית שונה של הסתכלות.

כשאתם רוצים להתחיל ללכת, מה התהליך שאתם עוברים? העין רואה את הדרך, מעבירה את התמונה למוח, המוח נותן פקודה לרגליים והן מתחילות לצעוד. האם קיים שיהוי בהעברת המסר? לא. הכל קורה בו זמנית. האם קיים מעבר בין הוראה אחת לשנייה? לא. הכל קורה בו זמנית. אם יש לכם רצון ללכת ואם אתם בריאים – ברגע שאתם רוצים ללכת, אתם הולכים.

מהי ההליכה הזו, אם לא בריאת מציאות מהירה ויעילה? כאשר קיים הרצון – הדברים קורים. האם אתם מאמינים שאתם יכולים ללכת? אם אתם בריאים, אתם ודאי מאמינים בכך. האם אתם בודקים עם עצמכם אם אתם מאמינים או רוצים ללכת לפני תחילת ההליכה? לא. אתם פשוט הולכים… אם כך, האמונה ביכולת ההליכה שלכם, כשאתם בריאים, מובנית בגופכם, והיא חלק בלתי נפרד מהיכולת שלכם ללכת.

האין זו בריאת מציאות במיטבה?

ראו את התינוק, כשהוא זוחל, עומד ומתחיל לעשות את הפסיעות הראשונות. האם הוא רוצה ללכת? ודאי, שאחרת היה ממשיך לזחול. הרצון מוביל אותו. האם יש לו בעיה עם אמונה? כלל וכלל לא. תוך כדי תרגול והתנסות הוא מתחיל ללכת, ואחר כך כבר לא ניתן לעצור אותו…. בריאת מציאות במיטבה.

ובכן, ההליכה היא למעשה משל להליכה שלכם בדרך החיים. האם אתם רוצים להשיג משהו? האם אתם מאמינים שאתם יכולים לעשות זאת? אה…. כבני אדם מבוגרים יש לכם לפתע גישה שונה אל הרצון ואל האמונה. אבל, יקרים, אתם יכולים ליצור את המציאות שלכם במהירות וביעילות, אם תאמינו בעצמכם ואם תרצו.

דיברתי פעמים רבות על בריאת המציאות ועל הכוונה האנושית. לכוונה יש עוצמה גדולה ביותר והיא מחוללת ניסים. עדיין, אנשים אינם מאמינים שהם יכולים לשנות את חייהם, אינם מאמינים שהם יכולים לעשות זאת במהירות, והם מדכאים את הרצון שלהם בשינוי.

יקרים, הגיעה העת להבין, שביכולתכם ליצור כל דבר בחייכם ולשנות כל דבר שאתם רוצים לשנות. הרצון והאמונה, הכוונה והסנכרון, יביאו לכם את התוצאות הרצויות.

התייחסו אל בריאת המציאות כאל הליכה. ראו את מה שברצונכם להשיג, תנו פקודה למוח להשיג זאת וצאו לדרך. הביעו את הכוונה, בקשו את הסינכרון והדברים יקרו. הגיעה העת לעשות מה שבאתם לכאן לעשות.

אני יודע בפני מי אני מדבר ואני יודע מי קורא כעת את המילים. כולכם, ועוד רבים אחרים, יכולים לשנות את חייכם. האמינו ביכולת שלכם לשנות. האמינו שכאשר אתם רוצים – אתם יכולים. היו הילד הקטן, שאינו מעסיק עצמו בשאלות של אמונה. הוא רק יודע שהוא רוצה להגיע למקום מסוים, אל אמא, אל אבא, והוא מתחיל ללכת.

איזו שמחה! אם אתם זוכרים את ילדיכם או את נכדיכם כשהתחילו ללכת, ודאי תזכרו כמה הם היו שמחים וכמה אתם התרגשתם.

זו שמחה שמלווה בריאת מציאות, שמלווה יצירה, שמלווה את האמונה שלכם. כשאתם מלאים בשמחה ובתשוקה, כשאתם רוקדים ומשחקים –אין דבר שיכול לעמוד בפניכם.

המשחק שאתם משחקים כאן הוא נפלא, עצום ומוערך ביקום כולו. הוא גם המאתגר ביותר… על כך אתם ראויים לציונים לשבח ולמחיאות כפיים, שנשמעות היטב ביקום. האם אתם יכולים לשמוע את מחיאות הכפיים לכבודכם? אלה מחיאות כפיים לכבוד היכולות שלכם ולכבוד השינויים שאתם מחוללים בחייכם ועל פני הפלנטה.

מעט על מתמטיקה ועל מדע

כעת אני רוצה לדבר על נושא שונה אך גם דומה. המדע שלכם טוען, שניתן לנבא מה יקרה בעתיד על סמך אירועים שקרו בעבר. קוראים לזה "מדע העתיד" או "עתידנות". האם אכן ניתן לסמוך על כך? לעיתים כן ולעיתים לא….

גם מדע המתמטיקה שלכם עוסק בתחום הזה. אשתמש בשני מונחים, שחלקכם מכירים: אינדוקציה – הסקת מסקנות לגבי הכלל ממה שקורה לפרט. דדוקציה – הסקת מסקנות מן הכלל אל הפרט.

האם מונחים אלה נכונים תמיד? לעיתים כן ולעיתים לא… ובכן, מה חסר במדע שלכם? מה שחסר הוא התחשבות בנתונים שהעין אינה יכולה לראות ושהמוח האנושי עדיין לא מסוגל לקלוט. המדענים אינם מתחשבים במרחב, ביקום ובאנרגיה, שהיא חלק בלתי נפרד מכל המדעים.

האם ניתן להסיק מאירועים שקרו בעבר על העתיד? לעיתים כן. אבל מה עם יכולת האדם לשנות את המציאות שלו? מה עם זכות הבחירה החופשית? הרי שמעתם לפני דקות אחדות על השינוי הגדול שעשתה האנושות כקולקטיב, הן בחיי הפלנטה והן בחיי בני האדם. (מדבר על ההרצאה של דורית, שניתנה לפני התקשור). הזכות לשנות, זכות הבחירה החופשית, קיימת בכל רגע. אם כך, האם ניתן להסיק מסקנות מן העבר לגבי העתיד, כאשר בכל רגע נתון אנשים יכולים לשנות את חייהם? והאם ניתן להסיק שכל מה שקורה לכלל מייצג גם את הפרט?

המדענים יצדקו כאשר יתחשבו בנתונים נוספים, ויכניסו גם את היקום ואת האנרגיה למשוואות שלהם.

האם ידעתם, שאתם, כאן על פני הפלנטה, צעירים מאוד בשנים,  ושכל מה שהתחולל בעבר ביקום – קורה היום על פני הפלנטה? לכן, הפוטנציאל הוא שכל מה שקורה היום ביקום –צפוי לקרות על פני הפלנטה. עברתם את נקודת הסמן והפוטנציאל נראה. התהליכים שאתם עוברים ידועים ביקום. אבל – המתמטיקה שלכם אינה מעודכנת… המדע אינו מעודכן… למדע שלכם אין מידע על מכלול הדברים הללו.

מה דעתכם על התסריט הבא: אתם רוצים להיות במקום מסוים, מדמיינים אותו ו-הופ, אתם שם… נפלא, האין זאת? אפשרי? עדיין לא. פוטנציאל? קיים. זהו פוטנציאל עתידי, שתזכו לראותו מתממש, אם כי לא בגופכם הנוכחי…

האם שאלתם את עצמכם כיצד הגיעו לכאן האורחים שנמצאים כאן היום? כלי התחבורה שלהם אינם במימד שאותו אתם יכולים לראות, ו- הפתעה: הם הגיעו לכאן בכוח המחשבה. מי שזכה לראות מה שאתם קוראים "חלליות" – ראה שתנועתן ממקום למקום מהירה ביותר. רגע אחד הן במקום מסוים וברגע השני הן כבר במקום אחר. נמצאים כאן אנשים שחזו בתופעות הללו וגם בין הקוראים ישנם אנשים שיודעים בדיוק על מה אני מדבר.

ובכן, האם זה אפשרי? היום, המדע שלכם יאמר שלא. אבל בכל זאת אפשרי הדבר, שהרי הטכנולוגיה שונה לחלוטין.

תארו לעצמכם, שבדיוק כמו שכל התאים בגופכם מחוברים זה לזה, ההוראות מועברות בו-זמנית והביצוע מיידי, יכולה גם להיות הוראה להיות כעת במקום אחר… עתידנות? ודאי. מדע? ודאי. של היום? עדיין לא. אם תבחנו את המדע בעיניים אחרות, עם מודעות אנרגטית, תוכלו להבין שיש עוד הרבה דברים שאתם, וגם המדענים, עדיין לא מבינים.

ומה בעניין הקשר שלכם עם בני אדם אחרים? אם התאים של כל בני האדם נשמעים מיידית להוראות המוח ואם קיימת אנרגיה מודעת, הקשורה אליכם ואל הכל – הרי שאתם יכולים להשפיע אלה על אלה.

קיימת מודעות אנרגטית קולקטיבית, שיוצרת את הסינכרונים בעבור הרצון הקולקטיבי האנושי. דרכה אתם מחוברים זה לזה ומשפיעים זה על זה. האם אתם יכולים להבין זאת? האם אתם מבינים שביחד אתם יכולים ליצור חיים נפלאים על פני הפלנטה?

ביקום שורר כעת שלום. מכיוון שהפוטנציאל קיים – השלום ישרור גם כאן על הפלנטה, אפילו אם אינכם יכולים לראות זאת היום. אתם יכולים לשנות את המצב הקיים היום ולהקדים את הפוטנציאל דרך המחשבות שלכם, דרך הרצונות שלכם, דרך הכוונות שלכם ודרך יכולות הריפוי שלכם.

עשו מה שבאתם לכאן לעשות. הכירו את האנרגיה. הכירו בקיומה. השתמשו בה לטובתכם העליונה ולטובתה העליונה של הפלנטה. למען התרחבות המודעות ולמען השלום.

יקרים, אתם אלה היוצרים את החיים שלכם ושל הפלנטה, צעד אחר צעד.

אתם משחקים כאן משחק נפלא.

אתם כבר הצלחתם. אתם כבר ניצחתם, ומחיאות הכפיים נשמעות ביקום כולו.

האורחים ואני מברכים אתכם ומבקשים אתכם לעשות, ליצור, לברוא, להיות, לשחק, לרקוד, לשיר ולשמוח.

זו הדרך שבה תשנו את חייכם.

כי כך הוא הדבר.

קריון

ע"י דורית ישראל

אולי יעניין אותך גם