דף הבית » על השלום

על השלום

מתקשרת: דורית ישראל

יקרים,

השלום הנכסף הוא כאן ועכשיו, ממתין לגילוי ומגיע עם האהבה. אהבו את עצמכם ותוכלו לחיות בשלום עם עצמכם. השלימו עם מה שאתם רואים ואהבו את מה שאתם רואים. קבלו בהבנה אירועים שנראים לכם לא מתאימים. הדברים אינם כפי שהם נראים. אינכם יכולים לראות את התמונה כולה. אתם רואים עבר והווה ומנסים להשליך מכך על העתיד, אבל כל הזמנים חד הם. הם קורים כעת.

אם השלום בליבכם, הרי שהוא כאן ועכשיו.

אל תשאפו למלחמה. אין זה אומר שעליכם להיכנע ולתת לאחר להשתלט עליכם ולשלוט בכם. לאף אחד אין זכות לשלוט על האחר. הזכות היא לחיות ולתת לאחר לחיות את חייו. הזכות היא לחיות בשלום. כדי שתוכלו לחיות בשלום עם האחר, עליכם לחיות בשלום –קודם כל וראשית לכל – עם עצמכם.

האם אתם אוהבים את חייכם? אולי נדמה לכם שהם מלאים בקושי. אולי נדמה לכם שאתם נמצאים בדרך ללא מוצא. הדברים אינם כך. הדברים אינם כפי שהם נראים. תמיד יש מוצא, גם אם הוא נסתר כעת מעיניכם. המוצא הוא בידיכם. אתם אחראים לו. קחו אחריות על חייכם ותוכלו ליצור את המוצא. אל תסתכלו על הקושי. הקושי הוא מלכודת. אינכם רוצים להיכנס למלכודות, האין זאת? בידיכם הדבר.

הסתכלו על החיים מנקודת מבט אחרת. צרו את השלווה במקום שאין בו שלווה. הביאו את האהבה למקום שאין בו אהבה. הביאו את אורכם למקום שאין בו אור. כך תוכלו למצוא את המוצא, לפרוץ את הדרך, להימנע מקשיים.

אהבו את גופכם. אהבו את עצמכם. אהבו את חייכם וחיו בשלום עם עצמכם.

אהבו את הזולת, כבדו אותו ואת אורח חייו ותוכלו להביא שלום אל סביבתכם.

כבדו את אויביכם, שלחו להם אור, הבינו את אורחות חייהם ותוכלו להביא שלום אל מולדתכם.

השלום הפרטי שלכם יביא, בסופו של דבר, את השלום העולמי.

אל תהיו קצרי רוח. אל תאבדו את סבלנותכם. הסבלנות תמיד משתלמת. הסבלנות תביא שלום. אל תכנעו לסבל. אל תכנעו לקושי. הביאו סבלנות אל חייכם וצרו בהם שלווה.

אתם נושאי האור. אתם נושאי חנית השלום ומביאי השקט. היו אמיצים בהחלטותיכם.

אנחנו מכבדים אתכם על רצונכם לקחת חלק בתקופה זו. אנחנו מעודדים אתכם להמשיך בדרככם בלי פחד.

אנחנו מברכים אתכם על עצם היותכם.

היו ברוכים, כי כך הוא הדבר.

8.3.02

אולי יעניין אותך גם