דף הבית » בריאת המציאות של המלאך האנושי
בריאת המציאות של המלאך האנושי

בריאת המציאות של המלאך האנושי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 08.5.2007

בריאת המציאות של המלאך האנושי

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים. הנני קריון מהשרות המגנטי.
אתם כבר מכירים אותי ואת משפטי הפתיחה שלי ולמרות זאת, אחזור על כך: אני יודע מי אתם. אני מכיר כל אחד ואחד מכם בשמו האמיתי.
השם האמיתי שלכם אינו השם שהוענק לכם כשהגעתם לכאן בפעם הזאת. שמכם מורכב מצלילים, מהברות ומצבעים. זהו שם שאינכם יכולים לקלוט. זהו שם שצריך לראות, לשמוע ולהרגיש בו זמנית והוא אינו בלקסיקון של בני האדם.
אתם, בני האדם, רגילים לתת צורה ושם לכל דבר. אתם רגילים לראות מתווה וצורה לכל דבר. הזמן שלכם מורכב מעבר, מהווה ומעתיד. אלה דברים שעומדים להשתנות. אצל חלק מכם הדברים כבר התחילו להשתנות ואתם כבר מרגישים את הבינממדיות. חלק עוד ירגיש זאת.
השם האמיתי שלכם אינו נמצא בטווח ההבנה של בני האדם, אבל אני יודע מי אתם וכמו שאני מזכיר לכם תמיד – אתם יודעים מי אני. אני הוא זה השולח אתכם לכאן ואני זה המקבל אתכם כשאתם חוזרים אל הבית. כן, הבית הזה, שאתם כל כך משתוקקים להגיע אליו. אבל אני אומר לכם: הבית הזה בדרכו אליכם בעודכם בגלגול זה.
התחושות שאתם חשים כשאתם נתקלים באנרגיה של הבית הן תחושות שמציפות את ליבכם, שגורמות לליבכם לעלות על גדותיו, שגורמות לדמעות לצאת החוצה ולזרום על פניכם. התחושה של "נכון", של "אמיתי", של אהבה ללא תנאי – אלה תחושות שמאפיינות את הבית.
אלה תחושות שמאפיינות את הגעגועים שלכם למשהו בלתי מוסבר, אבל בהחלט מובן.
והנה, היום, אתם קרובים להביא את הבית הזה אל החיים שלכם כאן, לחיות את המציאות שלכם בתוך המקום של הבית, של האהבה האינסופית והבלתי מותנית בדבר.
כולנו כאן בצד השני מתרגשים מגודל המעמד. אינכם מבינים אפילו כמה גדול הוא.
אנחנו רואים, יודעים ומכירים את כל ההחלטות שלכם ואת כל השינויים שאתם עושים בחיים שלכם ואנחנו נפעמים. אנחנו כל כך מקנאים בכם. אתם, בני האדם, מסוגלים לחוות את כל מגוון הרגשות שאנחנו איננו מסוגלים לחוות. אתם מסוגלים לעשות שינויים שאנחנו איננו מסוגלים לעשות. למרות שאתם רואים בנו מלאכים שמסוגלים לעשות הכל, הדבר אינו כך. אנחנו רואים בכם את המלאכים שמסוגלים לעשות את השינוי. יש לכם יתרון גדול עלינו. אתם מלאכים אנושיים. ולמרות שאתם חושבים שהמלאכים יודעים הכל ומסוגלים לעשות הכל, אני אומר לכם: אתם אלה שמסוגלים. עובדה! אתם בעצמכם חוללתם את השינוי העצום, והמשחק, שעמד להסתיים על פי כל התכנונים המוקדמים – ממשיך. אתם החלטתם להמשיך אותו. לא אנחנו. אתם החלטתם ושיניתם. לא אנחנו.
והיום יש למשחק הזה כללים שונים. אלה אינם הכללים שהיו תקפים עד לסמן ( קריון מתכוון לשנת 2000, שאז אמור היה להיות הארמגדון, סוף העולם). אלה כללים חדשים, שאתם יצרתם ועל פיהם אתם משחקים את המשחק הזה. ובמשחק החדש הזה – אתם אלה שבוראים את המציאות של חייכם ויוצרים אותה דקה אחר דקה, שעה אחר שעה, יום אחר יום.
אנחנו יכולים רק להשתאות, להתפעל ולמחוא כפיים.לכן, אתם מבינים, אנחנו אלה שמעריצים אתכם. אתם היוצרים. אתם הבוראים. כל שאנחנו יכולים לעשות הוא לחבק אתכם באהבה ולהראות לכם כמה אתם גדולים.
אולי אינכם מבינים זאת עדיין, אבל את הגדולה שלכם תוכלו לראות כבר בתקופה הקרובה, ואז תוכלו להבין על מה אנחנו מדברים.
שמתם לב בודאי שקריון מדבר  גם ביחיד וגם ברבים. אינני יחיד או רבים, אשה או גבר. אני אשה וגם גבר, יחיד וגם רבים. ואני מדבר היום בשם כל הפמליה, המשפחה האוהבת שנמצאת פה. אני מדבר בשם כל המלאכים, והם רבים. אנחנו רבים. אנחנו רבות. ואנחנו מסתכלים בכם ורואים את הפוטנציאל. והפוטנציאל הוא שאתם חיים במקום שאתם קוראים לו "הבית" בעודכם עלי אדמות. הפוטנציאל לא השתנה מאז שדיברתי על כך לפני שנים רבות. זהו הפוטנציאל לשלום עולמי ואתם אלה שתביאו אותו. אתם, היושבים כאן, אתם, שחיים במקום הקדוש הזה, אתם, היהודים.
האם אתם זוכרים שכבר אמרתי לכם מי אתם? אתם המנהיגים. כל אחד בתחומו. אתם אלה שתנהיגו כשתגיע השעה. והיא קרבה. הבטחתי לכם תרועה – והתרועה תשמע. וכשהיא תשמע – יזועו אמות הסיפים ויתחולל שינוי בהיקף שלא שיערתם. יתחולל שינוי עולמי וייקומי ואתם אלה שתחוללו אותו. אתם אלה שתנהיגו אותו. כל אחד בתחומו.
אל יגבה לבבכם. אין כאן מקום ליהירות ולגבהות הלב, אך יש כאן מקום לגאווה פנימית עמוקה על מה שחוללתם ועל מה שאתם עומדים לחולל.
רגע האמת עומד להגיע. הרגע שבו כל אחד ידע את האמת הפנימית שלו, יוציא אותה החוצה וילך איתה, ינהיג איתה, ויסחף אחריו את ההמונים.
אמנם חלקכם אינו מאמין בכך, אך האנרגיה שלכם תסחף המונים, גם אם לא תראו זאת. אמנם האנרגיה בלתי נראית, אך היא מחוללת ניסים ונפלאות, כי אתם יודעים: הדברים אינם כפי שהם ניראים וגם אם אינכם יכולים לראות את ההמונים הולכים אחריכם, דעו, כי מבחינה אנרגטית – כך הדבר.
מבורך האדם המרגיש זאת.
מבורך האדם היודע לחוש באנרגיה ולהפעיל אותה.
מבורך האדם המבין, כי תהליכים מתחוללים, כי הסינכרוניזציה פועלת, כי הכל נכון ונעשה למען התועלת הגבוהה ביותר.
מבורך האדם המחולל שינוי בחייו ופועל כך למען עצמו ולמען הפלנטה כולה.
מבורך האדם המבין, כי מתרחשים תהליכים שאינם ניראים לעיניו.
מבורך האדם המאמין בעצמו ויודע באמונה פנימית גדולה כי בכוחו לחולל את השינוי ולעשות כמעשה אלוהים. כי המעשים שאתם עושים היום, בני האדם, אלה מעשיו של האלוהים. בריאת המציאות, שהיא מעשה ידי האדם – כבריאת המציאות שהיא מעשה ידי האלוהים. אין כל הבדל.
באנרגיה החדשה – אלוהים אינו יכול לברוא בעבורכם את המציאות שלכם. רק אתם יכולים לעשות זאת. ואני מחזיר אתכם אל האמונה: רק האדם המאמין יוכל ליצור את המציאות שהוא רוצה לחיות בה.
אינכם צריכים להאמין אלא בעצמכם! לא באלוהים ולא בכל כוח חיצוני אחר. אך ורק האמונה הפנימית היא זאת שמאפשרת את בריאת המציאות ואת היכולת לחולל שינוי.
אני מאיץ בכם לראות מי אתם. להביט זה בזה ולראות את המלאך שבכל אחד ואחד מכם. כשאתם מביטים האחד בעיניו של השני, אתם רואים את המלאך שבכם ואתם יכולים למצוא את האמונה שבתוככם, ומתוך המקום הזה תבוא האמונה בבריאת המציאות ויתחולל השינוי.
אני רוצה להזכיר לכם: בכל מקום שבו אתם הולכים ולכל מקום שאליו תגיעו – אתם משאירים שם את חותמכם האנרגטי. טביעת האצבעות האנרגטית הזאת, טביעת הגוף שלכם, שנשארת במקום לאחר לכתכם, מחוללת שינוי כאילו הייתם שם פיזית. לכן, כשאתם בוראים את המציאות שלכם כפי שעשיתם היום (קריון מתייחס לתרגיל שהקבוצה עשתה קודם לכן), טביעת האצבעות הזאת נשארת. האנרגיה קיימת, והתוצאה – מימוש, התממשות, התגלמות של האנרגיה למציאות. האנרגיה הזו של יצירת המציאות, טביעת הגוף שלכם, תקבל צורה ותהפוך להיות החיים שלכם.
אני מעודד אתכם להמשיך וליצור את החיים שלכם כפי שאתם רוצים אותם, למען התועלת הגבוהה ביותר שלכם, של הסובבים אתכם ושל הפלנטה כולה.
אני מאיץ בכם לעשות את ההכנות הדרושות, כדי שבבוא העת תוכלו לקחת את המושכות לידיכם.
אני מאיץ בכם ליצור את המקום שאתם רוצים לחיות בו ולהביא את גן העדן, את הבית, אל החיים שלכם כאן.
אני מאיץ בכם לתרגל את היכולת הבינממדית שלכם, כי כל הדברים הללו נמצאים בהישג ידכם, לשרותכם, לשרות בני האדם.
לפני שהפמליה תעזוב, אני מבקש להזכיר לכם כמה אנחנו אוהבים אתכם.
אנחנו אלה שאוהבים אתכם. אנחנו אלה שרוחצים בענווה את רגליכם. אתם המלאכים האמיתיים. אתם המלאכים האנושיים.
וכך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם