דף הבית » אחדות – תקשור הארקטוריאנים
אחדות

אחדות – תקשור הארקטוריאנים

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 26.9.2019

אחדות – תקשור הארקטוריאנים

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

אם הקשבתם לצלילים שנשמעו זה עתה, יכולתם להרגיש את האהבה, את ההכלה, ויותר מכל – את האחדות. ההרמוניה של הצלילים שנשמעו מסמלת אחדות. על כך אני מודה לכוהנת הלמוריאנית, שפתחה את הדרך לאשר אני עומד לומר לכם היום.

אדבר היום על נושאים אחדים, שעליהם כבר דיברתי בעבר ואאיר אותם מזווית מעט שונה. אבל בעיקר אדבר עליהם, כי הם מתאימים לרוח התקופה. הם מתאימים לכל מי שנמצא כאן מולי, לכל הקוראים ולמעשה, לכל האנשים על הפלנטה. רבים יוכלו להזדהות עם הדברים וגם על כך חשיבותם.

גם התזכורת חשובה, כדי להפנים.

ראשית לכל, אדבר על אחדות, על הרמוניה. בדיוק כפי שקיימת הרמוניה בין צלילים– וגם כשקיימת דיסהרמוניה בין צלילים, היא עדיין מבטאת הרמוניה כלשהי, חיבור – כך גם קיימות הרמוניות, קיימים חיבורים וקיימת אחדות בין בני אדם. לא תמיד כולם מרגישים באחדות, ולעיתים, הם אפילו חושבים ש"אחדות" אינה נמצאת ב"לקסיקון" של המקום שבו הם נמצאים.

אני יודע היכן אני מדבר ומהי התקופה.

כשדיברתי כאן בעבר על אחדות, הבאתי את משל שני האיכרים. האחד קוצר את התבואה ומאלם אותה, והשני מחליט להיות תחרותי, להשיג יותר, אולי אף להיות צודק יותר. הוא קוצר במהירות את התבואה, כדי להראות לשכנו כמה הוא טוב יותר. ואז, מגיעה רוח ומעיפה את כל השעורים הקצורים של התחרותי ואינה יכולה לאלומות של האיכר הראשון.

מהן אותן אלומות אם לא אחדות? הרוח לא יכולה מול האחדות.

אם אתם מבינים את המשל, אתם יכולים להבין, שתחרותיות, במובנים רבים, אינה ערך לשאוף אליו. היא מביאה בני אדם לעשות דברים שאינם ראויים או אינם מתאימים להם.

יכולתם לראות זאת במדינה שלכם וגם במדינות רבות אחרות על הפלנטה. האמירות: "אנחנו טובים יותר", "אנחנו מתאימים יותר", "אנחנו יודעים יותר" – הן אמירות תחרותיות. הן גורמות להפרדה ולפעמים אף להסתה. אתם יכולים לראות זאת במקומות שונים על הפלנטה.

על המילים האלה אדבר מיד. כעת אני רוצה להתמקד בערך האחדות.

יש משותף בין כל בני האדם שחיים על הפלנטה. יש משותף בין בני אדם שחיים במקום מסוים או נמצאים במקום מסוים. המשותף רב על המפריד. לכולכם אותו מבנה ד.נ.א., בכולכם קיים הניצוץ האלוהי, וכבר אמרתי כאן פעמים רבות: אתם אלוהים. אם אתם אלוהים – כיצד אתם יכולים לחיות בנפרדות? אלוהים הוא אחדות. אלוהים הוא אהבה. כיצד אפשר להסית כנגד קבוצות של בני אדם, שהם כה דומים לכם? יש שטועים לחשוב שאחדות משמעותה, שאנשים חושבים בדיוק כמותם. ואז "אנחנו מאוחדים במחשבות ובמעשים שלנו", הם אומרים.

אבל, יקרים, לכולכם זכות לבחירה חופשית. כל אחד יכול לבחור מה שמתאים לו ונראה לו. כל אחד יכול לחשוב את מחשבותיו. וגם כאשר המחשבות שונות, הדעות שונות, המעשים שונים והשקפות העולם שונות – אתם עדיין יכולים להיות באחדות. אחדות פירושה קבלה והכלה של האחר והשונה, התחשבות באחר ובשונה. ומי שפועל אחרת, אינו מכוון לאחדות כי אם לפלגנות, ליריבות ולתחרות שאינה ראויה.

אחדות היא מילת מפתח בעת הזאת. אחדות אין פירושה לחשוב אותו דבר ולעשות אותו דבר. אחדות פירושה להבין, להכיל ולאפשר.

המילים שאתם צריכים לומר לעצמכם: "אנחנו מבינים ומכילים","נתמוך באחר גם אם דעותיו שונות משלנו". זו האחדות האמיתית.

אתם, היהודים, עומדים בפני שנה חדשה. הפכו את המושג "אחדות" לערך עליון בשנה הזאת ותוכלו לראות את גמולכם. הגמול הוא: שרבים יראו את הטוב ולא את הרע. שרבים יבינו שהם שונים אך דומים. זה היופי במשחק שאתם משחקים כאן.

מהן המילים שאתם בוחרים להשתמש בהן? אם אלה מילים של שנאה, כעס, פחד – כי אז זה מה שאתם יוצרים: מצבים של חסר, של פחד, של כעס. האם כך אתם רוצים לחיות את חייכם?

גם כעס וגם פחדים באים ממקום של שליטה. אותם שליטים, שרוצים לשלוט בכל הכוח, שמסיתים ומפלגים את העמים שלהם – אין בהם כוח, יש בהם חוסר כוח. יש בהם פחד וגם כעס. פעמים רבות זהו כעס על עצמם, שאותו הם מפנים כלפי האחר.

האם אתם רוצים לחיות במקום של השלטת רצונו של אדם אחד או קבוצת אנשים על האחרים שאינם חושבים כמותם? האם אתם רוצים לחיות במצב של כעס ושל השפלה מצד האחר? האם בני אדם על הפלנטה רוצים לחיות במצב כזה? התשובה היא חד משמעית: לא! אנשים לא רוצים להיות במצב של חוסר אונים. כל בני האדם דומים במובן הזה.

על כן, התחילו קודם כל מן המילים והמשפטים שלכם. החליפו את שפת הדיבור שלכם. דברו בשפה של אהבה, של שמחה, של הכלה, של הכרה באחר, של הבנה, של סליחה.

למילים יש כוח, יש להן נפח אנרגטי, והן משפיעות.

כשאתם מדברים מילים של פחד ושל כעס – זו האנרגיה שאתם שולחים.

כשאתם מדברים מילים של אהבה והכלה ואחדות – זו האנרגיה שאתם שולחים.

ובכן, מהי האנרגיה שבה אתם רוצים לחיות?

הצעתי לשנה החדשה: לשנות את אוצר המילים שלכם. לשנות את האנרגיה שאתם חיים בה, את האנרגיה שהמדינה שלכם חיה בה ואת האנרגיה של הפלנטה. כפי שאמרתי, הדברים נכונים למקומות רבים על הפלנטה ואתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר.

בכל מקום שבו מילותיו של המנהיג אינן מכילות אהבה, ניתן להבין שהוא מדבר את החושך שלו ולא את האור.

יש גם צד טוב לכך: כי כשהחושך עולה אל פני השטח – כולם רואים ויודעים, ודי באור קטן כדי לסלק חושך גדול.

היו אתם האור.

היו אתם הדוגמא.

שנו את אוצר המילים שלכם.

הרגישו את האחדות ותוכלו להיות שקטים יותר, רגועים יותר ושמחים יותר.

היו השינוי.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אחדות – תקשור הארקטוריאנים

מבורכים הנמצאים, אנחנו הארקטוריאנים.

ושוב אנחנו כאן, ושוב זהו כבוד בעבורנו להיות עם בני האדם.

אנחנו רואים את התהליכים שלכם, את הרצון ואת הכוונה, רואים את המהירות – ואנחנו מוחאים לכם כפיים.

הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, שבהן זרענו זרעים למידע חדש, אנחנו רוצים לדבר מעט עלינו ולקשור זאת לדבריו של קריון.

אנחנו מבקשים מכם להפנים את המסר של קריון מהיום. יש לנו ניסיון. עברנו כבר את התהליכים שאתם עוברים היום. לפני שנים רבות מאוד היו מלחמות ומאבקים גם ביקום. בדיוק כמו המלחמות והמאבקים שחוויתם במהלך ההיסטוריה שלכם, ושאתם חווים גם כיום.

למדנו גם להשלים. השלום אף הוא לקח שנים רבות, והגענו אליו לאחר מאבקים רבים.

אנחנו יכולים לומר לכם, שכיום אנחנו חיים בהרמוניה ובשיתוף פעולה.

זהו הפוטנציאל שאליו אתם הולכים: שלום, הרמוניה ושיתופי פעולה. מדוע אמרנו שאנחנו מוחאים לכם כפיים? כי אתם עושים זאת במהירות גדולה עד מאוד.

מאותו רגע, שהחלטתם, בהחלטה קולקטיבית אנושית, לשנות, התהליכים שעשיתם היו המהירים ביותר ביקום.

ראו את מצבכם היום: עדיין קיימות מלחמות, אבל ראו גם כמה מלחמות הסתיימו. ראו כמה שיתופי פעולה קיימים. ראו כיצד אנשים מכל רחבי הפלנטה מתאגדים לפעולה למען הפלנטה וגם למען השלום. יותר ויותר אנשים מגלים את היכולות האמיתיות שלהם. מגלים מיהם.

היתה תקופה של שלום על הפלנטה. אנחנו מזכירים לכם את למוריה. אתם מביאים היום את למוריה אל העכשיו. אתם יוצרים את למוריה החדשה. זאת של שיתופי הפעולה, של היכולות, של האינטואיציות, של ההכלה והקבלה והאהבה. גם אם אינכם רואים זאת כעת, אנחנו אומרים לכם שזהו הפוטנציאל. הוא קרוב יותר מאשר אתם חושבים. אולי לא בחייכם האלה, אבל בפעמים הבאות שלכם כאן.

אנחנו עברנו זאת. אין שום דבר נחמד במלחמה. אין שום דבר נחמד ברצון לשלוט על האחר. לקח לנו זמן להבין זאת ואתם עושים זאת במהירות הרבה יותר גדולה.

אנחנו רוצים לספר לכם, שאנחנו חיים היום בהרמוניה, עם שיתופי פעולה, בכבוד הדדי. וגם כאשר יש מחלוקות – אנחנו פותרים אותן בדרכי שלום. בדרכי נועם.

אין בנו יותר את הרצון לכבוש, להרוג, לשלוט. אצלכם זה עדיין קיים. לא בכל מקום, אבל במקומות די רבים, כולל כאן, במקום שבו אתם חיים.

האחריות לשינוי מוטלת על בני האדם בעלי המודעות. ומכיוון שאנחנו מדברים מתוך ניסיון, אנחנו רוצים לומר לכם, שכאשר תנהגו באחדות, באהבה, בהכלה, בשיתופי פעולה, בהבנת האחר – תרגישו שאתם יכולים לנשום טוב יותר.

נאמר דבר נוסף, שאולי יפתיע אתכם: תוכלו גם לחיות בבריאות טובה יותר. וכמובן, באיכות חיים גדולה יותר.

האין זה מה שאתם מבקשים לעצמכם?

אנחנו רואים פוטנציאל, אבל אתם יכולים להקדים אותו. האחריות היא עליכם.

אנחנו מברכים אתכם בהבנת החשיבות של כל הערכים שדובר בהם היום.

אנחנו מברכים אתכם על הרצון שלכם, על עובדת היותכם החלוצים ונושאי דגל השינוי.

אלה דברינו להיום.

וכך הוא.

הארקטוריאנים

אולי יעניין אותך גם