דף הבית » דמיינו לעצמכם – מסע אל הזכרון

דמיינו לעצמכם – מסע אל הזכרון

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 25.4.2013

דמיינו לעצמכם – מסע אל הזכרון

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה שירתה של מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, בואו נצא למסע. זהו מסע חוצה גבולות, חוצה מקומות, חוצה זמן ומרחב. הבה נצא למסע אל הזכרון. מסע אל ההזכרות. מסע אל מי שאתם באמת.

שירת ההיזכרות העירה בכם את הזכרון הקדום. בואו נשתמש בו כולנו. אתם ואני. אתם ואנחנו. כי כידוע אני לא לבד. אני מגיע עם פמליה גדולה שנמצאת כאן כבר זמן רב ומחכה בסבלנות ובאהבה לתורה. לתורנו. לתור הרוח…. ובכן, אנחנו ואתם נמצאים כאן באנרגיה של האהבה. באנרגיה של הרוח.

דמיינו לעצמכם שאתם נמצאים על הר גבוה. על ההר הגבוה ביותר בפלנטה. דמיינו לעצמכם שאתם עומדים עליו ופורשים את ידיכם. דמיינו לעצמכם שאתם קרובים לאלוהים ומתאחדים עם אלוהים ועם הכל. דמיינו לעצמכם את העולם כולו בכפות ידיכם. הרגישו אותו. הרגישו את השקט ואת השלווה. הרגישו את האהבה של הבית. הרגישו את האיחוד והאחדות של האחד עם הכל.

זהו מסע אל הזכרון. מסע אל תוך הד.נ.א. ואל הבינממדיות שלו. מסע אל היכולות הבינממדיות. מסע של היזכרות. של זכרון.

ובכן, דמיינו לעצמכם…. דמיינו את עצמכם… הרגישו במי שאתם..

הרגישו שהעולם כולו בכף ידכם, וכשאתם מרגישים זאת – האם אתם גם מרגישים, שאתם יכולים לעשות הכל? לברוא הכל? לשנות את הדורש שינוי ולאמץ את דרך השמחה והאהבה, התשוקה, הריקוד והצחוק? דמיינו את עצמכם הולכים בדרך הזו, שבה אתם בוראים את המציאות שלכם צעד אחר צעד. מציאות, שבה אתם חיים בשמחה.

דמיינו עצמכם כבינממדיים, כרב-ממדיים. הרגישו את ההתרחבות. הרגישו כיצד גופכם גדל בכל הרבדים ובכל הממדים. האם אתם יכולים לתאר זאת לעצמכם? דמיינו את עצמכם בתוך הבינממדיות. בתוך הרב-ממדיות. וכעת, בקשו מהד.נ.א. שלכם לאפשר לכם להיות בינממדיים. אפשרו לעצמכם לזכור את היכולות הבינממדיות שלכם. אפשרו לד.נ.א. שלכם להתרחב אל תוך הבינממדיות שלכם. אל תוך הזכרון הראשוני. הרגישו את העוצמות בתוך הגוף. אמצו עוצמות אלה, כי שלכם הן. אלה היכולות העוצמתיות שלכם. אמצו אותן, וכשתצאו מכאן היום – תצאו שונים משהגעתם.

הרגישו כיצד גופכם מתרחב בתוככם. האם אתם יכולים לחוש בתזוזות בתוך הגוף? האם אתם יכולים לחוש כי גופכם רוטט ברטטים שונים? אתם, יקרים, כבר אינכם בני אדם בגוף דחוס. כבר אינכם רק המלאכים האנושיים שהייתם. אתם מלאכים, שעדיין נמצאים בעור אדם. גופכם רוטט בתדרים גבוהים. הרגישו זאת, כי תדרים אלה מחברים אתכם אל הבינממדיות ואל הרב-ממדיות, אל הרב-יכולתיות ואל העוצמתיות שלכם. הם מחברים אתכם אל הזכרון הראשוני שלכם.

דמיינו לעצמכם מה קורה בעולם, שבו כל אחד בורא את המציאות שבה הוא רוצה לחיות. דמיינו לעצמכם את אהבת הבית, שבה אתם חשים כעת, ואמצו אותה אל ליבכם, כי זהו הזכרון הראשוני. זכרון הבית. טרם הגיעכם לכאן ביקשתם את הזכרון הזה והנה, זו העת להתחבר אליו. זה הזמן להתחבר אל הבית ולהביא את הבית אל הבית. אתם יכולים לעשות זאת. אתם כבר עושים זאת. האם אתם מרגישים באנרגיה? זו הדרך שבה אתם צועדים. דמיינו לעצמכם עולם שבו כל אחד חי בתוך האנרגיה של הבית. כמה נפלא הדבר.

דמיינו לעצמכם שאתם מחוברים אל כל היכולות שהיו לכם מכל הפעמים שהייתם כאן. ועכשיו – אפשרו לזכרון לעלות ואמצו את היכולות הללו. דמיינו עולם שבו כל אחד מתחבר אל היכולות הטמונות בתוכו. כמה נפלא הדבר.

יקרים, אני מדבר אל כל אחד ואחד מכם. גם אל אלה שאינם חושבים שהם "כאלה" ואינם חושבים שהם יכולים. אני מדבר גם אל הקוראים את הדברים ברגע זה. דמיינו לעצמכם… והתחברו עכשיו אל הזכרון הראשוני.

דמיינו לעצמכם את הפעם הבאה שתגיעו לכאן. האם אתם יכולים לדמיין זאת? אני אומר לכם כי אתם יכולים לתכנן היום את הפעם הבאה, וכשתגיעו לכאן שוב – תגיעו עם כל היכולות ועם כל העוצמות שלכם.

אבל לפני הפעם הבאה – דמיינו לעצמכם שאתם יכולים להאריך את שנות חייכם. דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לחדש את התאים בגופכם ולהישאר צעירים לנצח. זה אפשרי. זהו הזכרון הראשוני. זהו המסע אל תוך הד.נ.א. ואל היכולות שהיו לכם. היו לכם יכולות של התחדשות. היו לכם יכולות של חיים ארוכים ומלאי שמחה, צחוק וריקוד ואף בריאות. דמיינו לעצמכם… האם אתם יכולים לדמיין זאת? האם אתם יכולים להרגיש מה יקרה כשתעשו זאת? כשתתחברו אל היכולות הללו שלכם, וכשתעלו את הזכרון אל העכשיו? דמיינו לעצמכם שאתם שותפים ביצירת תקופה מרגשת. דמיינו לעצמכם…

דמיינו לעצמכם את השלום. האם אתם יכולים להרגיש בו כשאתם עומדים על ראש ההר הגבוה ומרגישים את האהבה של הבית? אהבת הבית היא השלום. האם אתם יכולים לחבר אליכם את התחושה הזאת ולהביא את השלום אל עצמכם, אל סביבתכם ואל הפלנטה שלכם? דמיינו עולם שבו כולם חיים בשלום. כמה נפלא הדבר.

אני קריון, מאוהב בבני אדם. אני מאהב האנושות ואני אומר לכם שאתם יכולים! אתם יכולים לעשות זאת! הכל נמצא בכם. הכל תלוי בכם. התחברו אל הזכרון, כי הוא הזכרון של מי שאתם. זה הזכרון העתיק. זו הדרך שבה תלכו מרגע שתצאו את הדלת היום.

אני קריון, מאוהב בבני אדם, יודע בפני מי אני מדבר ויודע מי הקורא את הדברים ברגעים אלה, ואני אומר לכם: אתם יכולים! אינכם צריכים לדמיין זאת. אינכם צריכים לדמיין שאתם יכולים, כי אתם אכן יכולים!

האמינו. האמינו. האמינו –

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם