דף הבית » האם אתם זוכרים
האם אתם זוכרים

האם אתם זוכרים

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 27.10.2011

האם אתם זוכרים

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

יקרים, אני יודע מי נמצא כאן ואני יודע בפני מי אני מדבר. למוריאנים יקרים, הייתם כאן כבר פעמים רבות על פני הפלנטה. אתם נושאים בתוך הד.נ.א. שלכם את כל נסיון החיים שלכם, את כל החוויות ואת כל הזכרונות. האם אתם יודעים שהנסיון והחוויות והזכרונות הללו עומדים לרשותכם היום? נמצאות כאן , גם הפעם, נשמות עתיקות, אך ישנו דבר נוסף המשותף לכל הנמצאים כאן והוא: כולכם מטפלים. כולכם באתם לכאן בפעם הזאת כדי לעשות שינוי בדרך הטיפול באנשים, בפלנטה, בטבע וביקום כולו. כפי שאמרתי בעבר, באשר תלך הפלנטה – ילך היקום. הדברים שמשפיעים על הפלנטה משפיעים על היקום כולו.

האם אתם יכולים להבין את תפקידכם כאן בפעם הזאת? אני יודע שלא כולכם מודעים ליכולות שיש לכם, ואני מדבר כעת גם אל הקוראים את דברי ברגע זה. אני מאיץ בכם להתוודע ולהכיר את מי שאתם ובמי שאתם. נמצאים כאן אנשים, שפעמים רבות כאן על פני הפלנטה ידעו את הטבע והשתמשו בו. ידעו את נפש האדם. הידע שהיה לכם זמין בעבורכם גם היום.
למוריאנים יקרים, האם אתם זוכרים? האם אתם זוכרים כיצד נפגשנו כששלחתי אתכם לכאן ושאלתי אתכם אם אתם יודעים לקראת מה אתם הולכים? האם אתם זוכרים באיזו שמחה עניתם לי: כן, אנחנו יודעים. כן, אנחנו משתוקקים להגיע. כן, אנחנו יודעים שנעשה שינוי. כולכם עניתם לי אותה תשובה כששלחתי אתכם וליוויתי אתכם מן הבית אל הבית. אכן, עשיתם את השינוי. עמדתם במילה שלכם. אתם יוצרים כאן את הבית. אתם יוצרים את גן העדן עלי אדמות. את המקום שאליו נשמתכם כמהה להגיע. אתם יוצרים אותו ברגעים אלה ממש. את היסודות כבר הכנתם. היסודות לבניין כבר מוכנים. אפילו הקומה הראשונה כבר נבנתה. כעת, אתם עומדים לצקת את הקומה השניה ובמהרה יתווספו הקומות השלישית הרביעית והחמישית. זה עומד להיות בניין עם יסודות איתנים. בניין שכולו אור, אהבה וחמלה. אתם אלה שבונים אותו בעזרת הידע העתיק שלכם, בעזרת היכולות שלכם, עם האהבה שלכם ובעצם נוכחותכם.
האם שמתם לב שבכל מקום שאליו אתם מגיעים אתם מחוללים שינוי? האם שמתם לב כיצד המקומות האפלים ביותר מוארים בעצם נוכחותכם שם? אתם המגדלור. אתם הפנס. אתם האור. לפעמים אתם האור היחיד במקום שאין בו אור. אך גם אם אתם האור היחיד – הוא מנצח את החושך. לא יתכן חושך במקום שאתם נוכחים בו. לא יתכן חושך במקום שיש בו אור.
האם אתם יודעים מי אתם? האם אתם זוכרים מי אתם? האם אתם מודעים ליכולות שלכם? קראתי לכם "מרפאים" ואני יודע בפני מי אני מדבר. לכולכם ידע של ריפוי. בין אם זה ריפוי במגע, בין אם ריפוי בדיבור ובין אם ריפוי בכתיבה. אתם עושים שינוי גם אם אינכם מודעים לכך והבניין שאתם בונים הוא יפה ורחב וגדול ונראה ביקום כולו. האם אתם מבינים את המשמעות של הבניין? בניין זה הוא המקום שאליו הולכת הפלנטה. הוא המקום שאליו הולכים כולכם. אתם בונים אותו במו ידיכם. הבניין הוא משל למה שאתם מחוללים כאן על הפלנטה. הוא משל לתדרים שלכם ושל הפלנטה. אתם עומדים להעלות את התדרים וכפי שכבר אמרתי, עליית התדר תתבטא בקפיצות.
יקרים, אני מזכיר לכם, כי גם אם אתם נמצאים בסערה רגשית וגם אם נדמה לכם שדברים לא מסתדרים בעולמכם – הדברים אינם כפי שהם נראים. קפיצת התדר גורמת לבלבול ולהתפרצות של רגשות. היו מודעים לכך וקבלו זאת באהבה. זה חלק מן ההתפתחות האנושית וחלק מן ההתפתחות שלכם כעובדי אור, כאנשים בעלי מודעות. אל תפלו אל הבורות. אל תחיו במקומות החשוכים שבהם אינכם יכולים לראות את מה שקורה סביבכם. גם אם לפעמים נוח מאוד להיות שם. אני מאיץ בכם לשנות. לשנות את הדרך. לשנות את המציאות. לחיות בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים. הרוח רוצה שיהיה לכם טוב. אלוהים רוצה שיהיה לכם טוב. האם אתם יודעים שאתם מחוברים אל אלוהים בכל נימי נפשכם? האם אתם בטוחים באהבה של אלוהים אליכם? אני קריון. מאוהב בבני האדם. מעולם לא הייתי בגוף ולא חוויתי את מגוון הרגשות שאתם חווים, אבל אני רואה אתכם כשהרגשות פורצים ועולים. אני רואה כשאתם בוכים וכשאתם שמחים. אני רואה כשאתם נתקלים בקשיים ובאתגרים בחייכם ולבי יוצא אליכם באהבה. האם אתם זוכרים ברגעים הללו שאלוהים איתכם ושאתם מבורכים? האם אתם זוכרים לדבר עם הרוח ולבקש עזרה, תמיכה והדרכה? הרי באתם לכאן כדי לנצל את הכישורים שלכם, שבתוכם היכולת לדבר עם הרוח, להרגיש אותה ולהיעזר בה. האם אתם זוכרים את השיחה האחרונה שלנו, לפני ששלחתי אתכם לכאן? ביקשתי אתכם לזכור את היכולות שלכם ולזכור להשתמש בהן. אמרתם לי: קריון, נמצא את הדרך לזכור זאת. היום אני כאן כדי להזכיר לכם.
כולכם עובדי אור, כמו גם הקוראים את המילים כעת. האם אתם זוכרים? האם אתם יודעים מה המשמעות של עבודת האור ומה המשמעות להיות עובד אור?  עובד אור אינו חייב להיות מורה. הוא חייב רק דבר אחד: להיות. בהיותכם – אתם מאירים דרך לאחרים. כשאתם מנצלים את היכולות שלכם – אתם מאירים דרך לאחרים. כשאתם הולכים עם התשוקה שלכם ונשמעים ללב שלכם, כשאתם לא נותנים לסביבה שלכם להשפיע עליכם ולשכנע אתכם במי שאינכם – ואני יודע מי נמצא כאן – אתם מאירים דרך. השמעו לליבכם, כי הוא יודע. ידיעת הלב היא שאמורה להנחות אתכם בדרככם. האם אתם נשמעים לקול הלב או לקול ההגיון? לא כל מי שנמצא סביבכם מבין אתכם. זו היחודיות של עובדי האור. לפעמים הם נמצאים במיוחד בסביבה שאינה מבינה אותם. אני מזכיר לכם שזו היתה הבחירה שלכם להגיע אל המקום, אל הסביבה ואל המשפחה שהגעתם אליהם. כשאתם מאפשרים לעצמכם לצמוח ולגדול – אתם מאפשרים לסביבה שלכם לצמוח ולגדול ואתם מאפשרים לפלנטה לצמוח ולגדול. כשאתם עושים זאת – אתם בונים עוד קומה בבניין המפואר שהתחלתם לבנות כאן.
היקום כולו צופה בכם ואורחים מבחוץ מגיעים כדי לצפות בפלא שמתרחש כאן. היקום כולו מצפה לאשר תזרעו כאן על הפלנטה. היקום כולו מצפה לשלום העולמי על פני הפלנטה. כי מה שקורה כאן משפיע על מה שקורה ביקום. האם ידעתם שאתם קשורים בקשר בינגלקטי למקומות אחרים ביקום? המדענים שלכם מתחילים לגלות זאת. הם כבר מבינים שצורות חיים ביקום אינן חייבות להיות זהות לצורת החיים שלכם. ישנם חיים ביקום וחלק מהם נמצאים כאן ברגע זה ממש. כידוע לכם, איני מגיע לבד. אני תמיד מלווה בפמליה ובתקופה האחרונה הפמליה הולכת וגדלה. איני מדבר רק על המשפחה האוהבת שהגיעה אליכם ושאתם יכולים לחוש באנרגיה שלה. אני מדבר גם על פמליה גדולה ממקומות שונים ביקום. כולם יודעים שכאשר אתם מחוללים כאן שלום עולמי – יתחולל גם שלום בינגלקטי.
למוריאנים יקרים, זכרו את המקור שלכם, זכרו מהיכן באתם ודעו לקראת מה אתם הולכים. המשיכו לבנות את המבנה המפואר שאתם בונים. כל אחד על פי דרכו ועל פי הקצב שלו. זכרו שאתם אחד ואתם הכל. זכרו כי כל אחד מכם הוא מיקרוקוסמוס של מה שקורה על הפלנטה ושל מה שקורה ביקום.
הפמליה שהגיעה איתי רוצה לברך אתכם והיא מוחאת לכם כפיים על אשר אתם מחוללים כאן. האם אתם יכולים לשמוע אותה? אחיכם נמצאים כאן ומחכים בציפייה לחגיגה הגדולה. החגיגה תערך בקרוב וכולנו נחגוג עמכם.
יקרים, אני מבקש מכם להיזכר. אני מבקש מכם להיות. אני מבקש מכם לדעת. זכרו כי אתם מבורכים. זכרו מי אתם.

כי כך הוא הדבר

אולי יעניין אותך גם