דף הבית » מה שרציתם לדעת
מה שרציתם לדעת

מה שרציתם לדעת

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 25.1.2018

מה שרציתם לדעת

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה ונגינה עם מירב גולד ודליה לוין)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, האם אתם מבינים שאין מקריות?

האם אתם מבינים, שכל "מקרה" הוא סינכרון, עבודה משותפת ביניכם לבין מה שאתם קוראים לו "הרוח"? אתם יכולים לקרוא לרוח בשמות שונים: הדרכה, מלאכים, יקום או אפילו אלוהים. אך שום דבר לא קורה במקרה! הכל קורה על פי הכוונה האנושית. בין אם זו כוונה אישית או כוונה קולקטיבית אנושית. אתם והרוח, ותקראו לה בכל שם שאתם רוצים, עובדים במשותף דרך הכוונה.

לכן, אין זה מקרה שקבוצה מסויימת מתקבצת במקום מסויים ובזמן מסויים. ואין זה מקרה, שהרוח רוצה להתייחס לשאלות שנשאלות. התכנון שלי היום היה לתת תשובות לשאלות, וזה מה שאעשה עוד מעט, והסנכרון הביא לכאן את האנשים ששאלו את השאלות. (קריון מדבר על השיחה שקדמה לתקשור).

בכל רחבי הפלנטה נשאלות שאלות על אותם הנושאים על ידי אנשים שונים. בני אדם מתעניינים באותם נושאים במקומות שונים, ואתם כבר יודעים, שרב המשותף על השונה בין בני האדם, ויש קשר ביניהם, ועל כן גם השאלות דומות, ועל חלקן אתן היום תשובה.

כבר כעת אומר לכם, שעל חלק מהנושאים דיברתי בעבר. אדבר שוב מזווית מעט שונה.

האם יש אלוהים?

ובכן, לשאלה הראשונה: האם יש אלוהים?

כששואלים אנשים את השאלה, חלק ישיבו שבודאי שיש, חלק יאמרו בביטחון שלא וחלק יאמרו שאינם יודעים. התשובה החד משמעית שלי היא: כן! יש אלוהים.

זה אינו אלוהים בדמות אדם, זה אינו אלוהים שמעניש, זה אינו אלוהים שקובע חוקים. בני אדם הם הקובעים את החוקים והם המענישים. שכר ועונש הם עניין לבני אדם. לא לאלוהים. אלוהים הוא אנרגיה. הוא האנרגיה העוצמתית ביותר ביקום. אם תשאלו אנשים, שאינם חושבים שאלוהים קיים, האם קיימת אנרגיה עוצמתית ביקום, סביר להניח שיאמרו לכם כי כן. ובכן, האם משנה השם? משנה המהות! ההתייחסות היא כבר פרשנות של אנשים.

האם אלוהים רוצה שתעשו דברים בצורה מסויימת? התשובה היא: לא. אלוהים אינו "רוצה" בשבילכם. כל מה שתבחרו לעשות – אלוהים יאמר: אמן. האם אתם מבינים, שאתם בעלי הבחירה? ההצעה של הרוח היא, שתבחרו תמיד במה שמדבר אל ליבכם ומעורר בכם שמחה ואהבה ותשוקה. שלא תבחרו לפגוע באחר. אבל גם אם תעשו זאת, אלוהים לא יעניש אתכם וימשיך לאהוב אתכם. כי אלוהים אוהב כל אדם באשר הוא אדם.

אין לו דמות וגם אם אתם מאנישים אותו, הרי זה בא מתוך מה שאתם מכירים.

ובכן, יש אלוהים. יש אנרגיה עוצמתית ביקום. ואני, קריון, חלק מהאנרגיה הזאת.

אתם יכולים להשתמש באנרגיה הזאת, כדי לחיות באיכות חיים. אתם יכולים לעבוד איתה במשותף. האנרגיה הזאת היא כלי בעבורכם.

מתי לאחרונה שמעתם שאלוהים הוא כלי שימושי? (צוחק…)

האם סוף העולם קרב?

לשאלה השנייה. אני שומע רבות אנשים שטוענים, כי העולם הולך לכיוונים "לא טובים". שהחושך משתלט. שמלחמות יחריבו את הפלנטה. אתם קוראים ורואים בערוצי התקשורת את מה שמתרחש. זה מעורר פחד. העצה שלי תמיד היא לא להקשיב… אבל אומר לכם חד משמעית: סוף העולם אינו קרב. שיניתם את המציאות הזו. אתם, כבני אדם, בהחלטה קולקטיבית, החלטתם שאתם ממשיכים לחיות את החיים על הפלנטה, אך בצורה שונה.

אומנם החדשות אינן אופטימיות, אך מתחת לפני השטח קורים דברים ומעל פני השטח קורים דברים, שאינם מדווחים.

הטוב גובר והאור גובר והשלום יגיע. כבר אמרתי שתזכו לראות אותו. אם לא בגופכם זה הרי שבפעם הבאה שתגיעו לכאן. ואתם תגיעו שוב, כי תרצו לראות את התוצאות של מה שאתם מחוללים כאן.

ובכן, החושך אינו גובר על האור. ההיפך הוא הנכון. דברים שנעשו ונעשים בחושך – מתגלים, כפי שאתם יכולים לראות מידי יום. התהליך הזה יימשך. האמת תיראה. השלום יגיע.

אל תאפשרו לשום דבר ולאף אחד להפחיד אתכם. אל תאפשרו לפחד לחלחל בגופכם. הניחו לו ומלאו עצמכם באהבה, כי במקום שיש אהבה אין פחד.

חישבו על זה.

האם אתם מאמינים שהשלום יגיע? שהטוב ינצח? אני מעודד אתכם ללכת עם האמונה הזאת, כי האמונה תעזור ליצירת התהליך. ואתם שמקשיבים ואתם שקוראים את הדברים כעת, כולכם נושאי האור ומפיצי האור. בכל מקום שבו דורכת רגלכם – אתם משאירים את החותם שלכם. את חותם האור שלכם. והוא ממשיך להפיץ את אורכם, גם אם אינכם נמצאים כבר באותו מקום.

האדמה יודעת מי אתם. הטבע יודע מי אתם. היקום יודע מי אתם. אלוהים יודע מי אתם.

אתם אור ואהבה. האור והאהבה הם שינצחו את החושך ואת הפחד. האמינו בכך, יקרים, האמינו בכך.

מדוע קיימים מאבקים בין עובדי אור?

"קריון, מדוע דווקא בתקופה הנוכחית אנחנו רואים אנשי אור שפוגעים זה בזה? הרי זו אמורה להיות תקופת פריחה לאנשים שמחוברים אל האור, אל המידע, אל האנרגיה."

אומר כמה דברים בנושא הזה.

אזכיר לכם את למוריה, ולנושא הזה אתייחס מיד בצורה שונה. למוריה, היבשת שבה החל את דרכו האדם התבוני, שקעה או הוצפה בשל מריבות ומלחמות על רקע רוחני: מי צודק יותר? בקולו של מי יש לשמוע? אותם מאבקים בין אנשי הרוח הדהדו לאורך השנים אל מלחמות הדת. לאורך כל ההיסטוריה שאתם מכירים, מלחמות באו על רקע דתי ועל רקע שליטה, בין אם שליטה באנשים או על שטח. שליט רוצה לנצח. פעמים רבות, ניצחון בא דרך השפלה של הצד השני.

התקופה הזאת תחלוף, אבל ההדהוד שלה קיים גם אצל אנשי אור. הזיכרון של למוריה ושל כל הפעמים שהייתם כאן נמצא בד.נ.א. שלכם, שהוא מאגר של ניסיונות וחוויות.

כאשר אתם מביאים את למוריה אל העכשיו ויוצרים כאן את למוריה החדשה, עם האנרגיה הנשית, עם האינטואיציות, עם ההתחדשות, עם הבריאות – זה גם מעורר את זיכרון מאבקי הכוח על רקע רוחני. יש כאלה שמודעים לכך ויש כאלה שלא. אלה שאינם מודעים לכך שזהו רק זיכרון שצף בהם, שאינם משחררים אותו ושאינם מבינים שאין מקום למאבקים על רקע רוחני – יוצרים את המאבק. כך נוצרים החיכוכים. ובמקום שצד אחד יזוז הצידה ולא יאפשר את המאבק, הרי שלעיתים אף הוא נשאב אל מערבולת החיכוכים והמלחמות.

כך אתם עדים למריבות על רקע רוחני.

האם זה יגרום להשמדת הפלנטה כמו שלמוריה שקעה? התשובה היא: לא! יש מספיק עובדי אור שמבינים את אשר קורה ומתרחקים מהמאבקים הללו. ברגע שהנאבקים יבינו שזהו זיכרון שראוי לשחרר ויבינו שזו אינה הדרך – יגיע השלום ויהדהד אל ההיסטוריה אחורנית וקדימה.

אל תיבהלו מהמאבקים. פשוט התרחקו מהם. שתפו פעולה זה עם זה, העצימו זה את זה, התחלקו במידע שלכם ותוכלו לגרום לעצמכם ולסביבה שלכם להתרחב ולהתפתח.

הניחו למריבות.

האם יש רק דרך אחת נכונה?

השאלה הבאה קשורה לנושא הזה ואני שומע אותה: האם יש רק דרך אחת נכונה ללכת בה? התשובה היא חד משמעית: לא!

יש דרכים רבות להגיע אל האמת וכל אחד הולך בדרכו. אין דרך אחת טובה יותר מהאחרת. כשאתם הולכים בדרך שלכם, בדקו האם יש בה תשוקה, שמחה, אהבה, ריקוד. דעו, שכאשר האחר הולך בדרכו והוא מרגיש אותן תחושות – הרי שדרכו נכונה בדיוק כפי שדרככם נכונה, ואינכם יכולים לכפות עליו את דרככם.

יש דרכים רבות להגיע אל היעד. דרכים רבות להגיע אל האמת. והחשוב ביותר: שתיהנו מהדרך.

לכל אחד הדרך שלו. אין תחרות ואין דרך אחת נכונה ואין דרך אחת טובה מהאחרת.

על כן גם אין טעם להיקלע למריבות. תנו מרחב אחד לשני. אפשרו לעצמכם ולאחר את המרחב. שתפו פעולה. כי כולכם צודקים…

תיהנו מהדרך.

האם מוצא האדם מן הקוף?

ועוד שאלה שגוררת ויכוחים וגם היא מחברת אותנו אל למוריה: האם מוצא האדם מן הקוף?

יקרים, על איזה אדם אתם מדברים? האם על עצמכם? כי אז התשובה חד משמעית: לא!

היו על הפלנטה חיים שנכחדו. כמה וכמה פעמים. השרידים שהארכיאולוגים מוצאים אינם בהכרח אבות אבותיכם. בדיוק כפי שהיו על הפלנטה בעלי חיים שנכחדו, כך גם היו גזעים של בני אדם שנכחדו.

אתם אינכם צאצאים שלהם ואינכם צאצאים של הקוף.

אפילו שבממצאים ארכיאולוגים נמצא דמיון רב בין האדם לקוף – אתם, שחיים כעת, אינכם צאצאים שלהם.

אתם צאצאים של האדם התבוני. הד.נ.א. שלכם שונה משל אותם ממצאים ארכיאולוגים. חייו של האדם התבוני החלו ביבשת למוריה. חלק מכם כבר יודעים שהאזור הזה הוא איי הוואי.

הד.נ.א. שלכם שונה. קיים בכם הניצוץ האלוהי. קיימת בכם התבונה. אינכם דומים כלל וכלל לאותו אדם קדמון.

יש בני אדם שונים. בצבעם, במינם, באופיים, במעשיהם. אבל כולכם דומים בד.נ.א. שלכם ובמהות שלכם ובעובדה שבכל אחד מכם קיים הניצוץ האלוהי. אתם יכולים ללכת עם האנרגיה האלוהית. אתם יכולים לבחור להתעלם ממנה. אין זה משנה. גם בבני אדם שמעשיהם פוגעים באחרים קיים הניצוץ האלוהי.

אם כך, למרות הדמיון המסוים, המוצא שלכם אינו מן הקוף. המוצא שלכם מן הכוכבים.

האם אתם מבינים כמה אתם מיוחדים?

האם אתם מבינים, שכאשר אתם הולכים עם הלב – אינכם יכולים לטעות?

האם אתם מבינים שזכות הבחירה נתונה לכם? אף אחד לא יכול לקחת מכם את זכות הבחירה.

אתם יכולים לשנות. לשנות את חייכם ודרך זה לשנות את סביבתכם ואת הפלנטה.

אתם יכולים לחיות באיכות חיים.

אתם יכולים לבחור בדרך שמביאה לכם שמחה, תשוקה, אושר, סיפוק.

אתם יכולים לרקוד כל הדרך אל המטרות שאתם מציבים בפני עצמכם.

אל תאפשרו לחושך, לפחד או לדאגה לסנוור את עיניכם.

תנו מקום לאהבה.

תנו מקום לשמחה.

הרוח, אלוהים, האנרגיה העוצמתית, תאמר אמן ותאהב אתכם בכל מצב ובכל דרך שתבחרו בה.

בחרו בתבונה והביאו את השלום אל הפלנטה.

זה הפוטנציאל שאנחנו רואים וזה יקרה. זה יקרה.

מבורך האדם הרואה מעבר. היודע שהאנרגיה פועלת בדרכים נסתרות מן העין האנושית. שתהליכים מתרחשים.

מבורך האדם המביא איתו את השלום.

וכך הוא הדבר

קריון

אולי יעניין אותך גם