דף הבית » מי אתם ומה אתם עושים

מי אתם ומה אתם עושים

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 28.11.2019

מי אתם ומה אתם עושים

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

משפחה יקרה, אתם יכולים להרגיש באנרגיה שנמצאת כאן. אתם יכולים להרגיש בשקט. שקט מתוך שמחה. זו שמחה על מפגש בין הרוח לבין בני אדם. אנחנו תמיד שמחים להיות איתכם. אנחנו תמיד שמחים, כאשר אתם מושיטים לנו יד. תמיד נבוא, ניגע, נהיה.

לפני שנים אחדות העברתי כאן תקשור ובו סיפור על ילדה, שמשחקת עם הבובות שלה. היא מדברת אותן, קובעת מה יעשו ומרגישה שהיא אלוהים.

קראתי לסיפור: "מי כאן אלוהים". תוכלו לקרוא אותו. היום אני רוצה להתייחס לחלק הראשון של הסיפור.

מכיוון שזהו משל, יש כאלה החושבים שהילדה מייצגת את אלוהים, כפי שהיא חושבת על עצמה, והבובות מייצגות את בני האדם.

בפירוש הזה, אלוהים משחק עם בני האדם כאילו היו בובות. הוא יוצר בעבור בני האדם את המציאות שלהם.

יקרים, הפרשנות הזאת מוטעית!!

לכן, אני רוצה להתייחס שוב אל החלק הזה בסיפור. הבאתי זאת בזמנו רק כדי להראות את תחושותיה של הילדה. אין בכך כדי להראות מה אלוהים עושה.

אלוהים איננו מנהל את בני האדם כרצונו, אפילו שיש כאלה החושבים כך. אלוהים איננו מתנהג אל בני האדם כאילו היו בובות. כלל וכלל לא!

לבובות של הילדה אין כל רצון משלהן. לכן, לא ניתן להשוות אותן לבני אדם. לבני אדם יש רצונות, יש שאיפות, מחשבות, רגשות. אף אחד לא יכול לקחת שליטה על כל אלה, אלא אם כן בני האדם מאפשרים זאת.

אלוהים אינו רוצה לשלוט בכם. אלוהים אינו רוצה להחליט בעבורכם. אלוהים יאמר "אמן" על כל שתחליטו ועל כל שתעשו, כי זו הבחירה שלכם. יש לכם בחירה חופשית ואתם יכולים להחליט ולעשות כל שתחפצו.

יש כאלה שמנצלים את הבחירה החופשית לפגיעה בבני אדם. אתם כבר יכולים להבין, שהם לא מייצגים את אלוהים. אלוהים איננו פוגע ואיננו מעניש.

ביקשתי מכם בעבר לומר לעצמכם : "אני אלוהים". אתם אכן אלוהים. כל בני האדם. אם אתם אלוהים – התנהגו כפי שאלוהים מתנהג. התנהגו ביושר וביושרה, באמת ובאהבה.

אם אינכם נוהגים כך, הרי שאתם מסתירים מפני עצמכם את האלוהים שבכם.

אלוהים אינו פוגע בבני אדם. הוא אינו משמיץ בני אדם. ההיפך הוא הנכון. הוא אוהב אתכם. אתם אהובים על אלוהים ואהובים ביקום כולו. מעריצים אתכם ביקום כולו על מה שאתם מחוללים כאן על פני הפלנטה.

אם אתם רוצים להרגיש את האלוהות שבכם – הרגישו זאת בתוככם. אינכם יכולים להכריז "אני אלוהים" ולפגוע באחר. זו אינה התנהלותו של האל.

הרוח לעולם לא תפגע בכם. היא רק תאהב אתכם, תחבק אתכם ותהיה איתכם, כל זמן שתרצו בכך.

אם כך, אינכם בובות. אינכם מריונטות, שמישהו יכול לנהל. אל תאפשרו לאף אדם לנהל אתכם, אם אינכם רוצים בכך. כל אחד ואחת מכם הוא השולט על עצמו, על גופו, על מעשיו. הוא האחראי לחייו.

לעיתים, אינכם מרגישים שאתם נשלטים על ידי אחרים, ואתם מאפשרים להם לעשות זאת. כיצד? אתם מכירים את הדוגמאות הללו… כאשר השולט מפתה אתכם במחמאות כוזבות, אומר לכם מילים יפות, שאינן משקפות את מחשבותיו. אתם נמשכים אל המילים הממגנטות וכך, נמשכים לעשות את דבריו. בני אדם רבים אוהבים לשמוע מחמאות. אוהבים להרגיש חשובים יותר מאחרים.

יקרים, אני מאיץ בכם לבחון עם עצמכם היכן האמת.

אתם אלוהים. אינכם בובות. זכרו זאת ולכו לקרוא את המשכו של המשל.

זכרו כי הרוח אוהבת אתכם.

זכרו כי אנחנו איתכם בכל מצב.

וכך הוא הדבר.

קריון

מה אתם עושים? – תקשור הארקטוריאנים

ברוכים הבאים, אנחנו הארקטוריאנים.

העברנו לכם בחודשים האחרונים מידע, הקשור במגנטיות, בשדה האלקטרו-מגנטי של הגוף שלכם ושל כל אחד מהאיברים שלכם, וגם הבאנו מידע מעשי. מי שהשתמש במידע יכול היה לראות כמה הוא יעיל. אבל לא כולם משתמשים בכך. חלק מפני שאינם מאמינים בכך, חלק חושבים שלא יתכן שהדברים כל כך פשוטים.

אין כאן שיפוט ואין כאן ביקורת. אתם אוטונומיים להחליט מה ברצונכם לעשות ולאמץ ומה אינכם רוצים לעשות.

אנחנו רק מביאים את המידע.

היום נשלים אותו ונדבר שוב על השדה האלקטרו-מגנטי האנרגטי, שעוטף את הגוף שלכם.

היום נציע לכם עוד דרך להשתמש בשדה.

אתם יכולים להשתמש בו, כדי למשוך אליכם את האנשים המתאימים לכם, שיש לכם איתם שפה משותפת. אתם יכולים לדחות מסביבתכם אנשים שאינם מתנהגים כפי שאתם חושבים שראוי. לכל אחד מכם יש אנשים כאלה סביבו ואתם יודעים במי המדובר.

ובכן, כפי שאמרנו לכם כבר, אפשר להפוך את השדה האלקטרו-מגנטי למגנט. המגנט יכול לשאוב אליו או לדחות ממנו. כדי לשאוב אל סביבתכם את האנשים, שבהם אתם מעוניינים – גם אם אינכם מכירים אותם, עליכם להביע את הכוונה. נאמר לכם ע"י קריון, שהכוונה האנושית יוצרת מגנטיות.

הביעו כוונה להפוך את השדה לשואב, כדי למגנט אליכם אנשים מתאימים. באופן אוטומטי, השדה של אותם אנשים יישאב אליכם.

מדוע? מפני שאינכם פועלים בחלל ריק. אין ריק. הכל אנרגטי והשדות האנרגטיים שלכם פוגשים שדות אנרגטיים של אחרים. המידע עובר. הוא יכול לעבור בו-זמנית ובאותו רגע וגם למרחקים גדולים, כי כך עובדת האנרגיה.

בדיוק באותה מידה אתם יכולים להפוך את השדה שלכם למגנט "הפוך", מבלי להיכנס למונחים פיזיקליים, ולדחות מעליכם את אלה שבהם אינכם מעוניינים.

אתם יכולים ליצור לעצמכם את הקהילה שמתאימה לכם.

העברנו לכם מידע לגבי הממדים, לגבי מגנטיות, לגבי ריפוי, לגבי זימונים.

עוד נגיע בהמשך, לאחר שהמידע שהעברנו יעובד על ידכם ותשתמשו בו למען התועלת העליונה שלכם.

אנחנו נפרדים, אך עוד ניפגש שוב, ובינתיים – זמנו לעצמכם את המציאות שאתם רוצים בה, בכל ההיבטים.

אנחנו מברכים אתכם.

אנחנו הארקטוריאנים.

וכך הוא

אולי יעניין אותך גם