דף הבית » מסע ריפוי אל תוך הד.נ.א.

מסע ריפוי אל תוך הד.נ.א.

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 31.10.2013

מסע ריפוי אל תוך הד.נ.א

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה שירתה של מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

ודאי הרגשתם את תדר השירה. יכולתם להרגיש את הגוף פועם עם הצלילים שנשמעו זה עתה. אולי תופתעו לשמוע, אך היתה זו שירת הד.נ.א. האנושי.
לד.נ.א. יש תדרים, צלילים וצבעים, ויש לו משמעות גדולה מעבר לאשר המדענים שלכם יודעים.

כמנהגי בתקופה האחרונה, אקח אתכם גם היום למסע. אני אוהב לערוך מסעות עם בני האדם. אלה מסעות שמראים דרך ופותחים צוהר. אצל כל אחד נפתח החלון אל אשר ליבו מושך אותו ומוביל אותו.
אני קריון, מאוהב בבני אדם, כפי שאתם יודעים, ואני אוהב לראות אתכם צועדים במסע. לפעמים זהו מסע אל הלא נודע ולפעמים אל המפתיע. אני אוהב לראות את כל הרגשות שלכם, ורגשות אלה הם אחת מהסיבות לכך שהרוח כל כך אוהבת להיות עם בני האדם. כן, יש לכם גם פחדים ותסכולים ורגשי אשמה. הרוח חווה תדר אחד בלבד, של אהבה. אתם הרבה יותר מעניינים…
אתם מגוונים כל כך… הן ברגשות שלכם, הן במעשים ובהחלטות שלכם והן ברצון, בידע, בסקרנות ובעיקר – בחיפוש המשמעות של היותכם כאן ושל הדרך שבה אתם הולכים. אני מסיר בפניכם את הכובע המטפורי שלי… ואני עושה זאת בהומור ועם קריצה…

ההערכה אליכם כל כך גדולה! לא תמיד אתם מרגישים הערכה כלפי עצמכם ולא תמיד אתם מרגישים את המשמעות הגדולה של היותכם כאן. פעמים רבות אתם זקוקים לשמוע זאת שוב ושוב… לכן אומר לכם: יש משמעות גדולה ביותר להיותכם כאן, על פני הפלנטה, בעיקר בעת הזאת, שהיא עת של שינויים מהירים ואנרגיות עוצמתיות. עת של החלטות, שבאות לעיתים בתוך זמן קצר. וגם – עת של תהפוכות במצב הרגשי… אתם יוצרי השינוי ויוצרי המציאות של עצמכם ושל הדורות הבאים. אתם אלה שיוצרים את הבסיס לפלנטה חדשה.

ובכן, יקרים ואהובים, המסע שאני לוקח אתכם אליו היום הוא אל תוך עצמכם. מסע אל תוך הד.נ.א. שלכם. אל התדרים שלו, אל הצבעים שלו ואל הצלילים שלו. כרגיל, הכוהנת הלמוריאנית כבר פתחה את הדלת אל המסע (מתייחס לשירתה של מירב) ואנחנו יכולים להתחיל לצעוד בדרך.
כבר אמרתי בעבר: אתם אינכם רק בני אדם. אתם מלאכים בגוף אנושי, אתם רוטטים בתדרים גבוהים ואתם כבר בינממדיים. לצורך המסע הזה אני מבקש אתכם להתחבר אל היכולות הבינממדיות שלכם. דמיינו עצמכם בינממדיים. כאלה שיכולים לעבור דרך קירות ויכולים לעוף. אתם הרי יודעים שכאלה אתם ויש לכם יכולת לעשות זאת. אינני מבקש מכם כעת לעבור דרך קיר באופן המילולי של המשפט… אבל כשאתם הופכים עצמכם בינממדיים – אתם יכולים לעשות זאת, בדיוק כפי שעושים זאת החברים ממקומות אחרים שנמצאים כאן ומבקרים כאן מעת לעת.

ובכן, דמיינו עצמכם נכנסים אל תוך הגוף שלכם. אתם עומדים לפגוש בכל האיברים הפנימיים שלכם, בכלי הדם, במערכת העצבים, בכל התאים של גופכם, בעצמות, בשרירים. בכל תא של גופכם קיימת הטבעת הד.נ.א. והוא מורכב ביותר. יש בו רבדים שאינם נראים לעין המיקרוסקופית, מפני שהם בינממדיים. הם אנרגיה. ואני לוקח אתכם אל תוך האנרגיה הזאת. זו אנרגיה שנמצאת בכל תא בגופכם. האם אתם יכולים לתאר לעצמכם את גודלו של התא האנושי? אמנם אינכם יכולים להיכנס אליו… אבל זהו המסע שלנו….
הגדילו בדמיונכם את התא הזה והיכנסו לתוכו. הרגישו את האנרגיה של שנים-עשר סלילי הד.נ.א. רוקדת סביבכם. תנו לרטטי הסלילים לרטוט בהרמוניה עם גופכם, הרשו לצבעים לחדור אל גופכם, עד שבסופו של דבר תהפכו להיות אחד עם סלילי הד.נ.א.

מה אתם מרגישים כעת? האין זו תחושה של קדושה? של אהבה אינסופית? תחושה של אלוהות בתוככם? היו האלוהות, היו הקדושה.
וכעת, כשאתם האלוהות והקדושה – שילחו את המחשבות שלכם החוצה ובדקו: איזה חלק בגופכם דורש ריפוי? איזה חלק בגופכם מציק, כואב או מעורר רגשות מידי פעם? כיוון שאתם בו-זמנית חלק מהד.נ.א. בתא שבו אתם נמצאים, וגם נמצאים מחוץ לגופכם – הכניסו אל הד.נ.א. כוונה של ריפוי והתחדשות והחליפו את החלקים שדורשים ריפוי. שימו בהם את אותו ד.נ.א. עם הקדושה האלוהית. האם זה בגב? האם זה בבטן? אולי בראש? בגרון או במיתרי הקול? החליפו את חלק הד.נ.א. שדורש ריפוי בד.נ.א. שהוא אתם, שהוא ההתחדשות, שהוא הקדושה, שהוא האלוהות.
אינכם זקוקים לחולי או לפחדים או לתסכולים ולדאגות. הכניסו את האהבה האלוהית, שהיא הד.נ.א. שלכם, אל המקומות הדורשים ריפוי. הן ריפוי פיזי והן ריפוי רגשי. סעו ביחד עם התא שבו אתם נמצאים אל תוך כל איברי גופכם ובמקום שיש בו חולשה כלשהי – עצרו והחליפו. הכניסו את הקדושה אל כל החלקים הזקוקים לריפוי בכל הרבדים. חדשו את גופכם.

אתם בינממדיים. אתם אחד עם הד.נ.א. שלכם ואתם יכולים לעשות זאת!

אתם הבוראים! זה הזמן להשתמש ביכולות שלכם. הניחו לעצמכם לקבל את הקדושה, את האהבה ואת האלוהות. הניחו לעצמכם להיות הקדושה והאהבה והאלוהות, כי זו מהות הד.נ.א. שלכם וזוהי מהותכם!
הרגישו בזרימת האנרגיה, באהבה המתפשטת, בקדושה. הרגישו זאת בכל מהותכם והיו הקדושה.

כעת, הבה נצא מתוך התא שאליו נכנסנו כולנו, ונחזור להיות מי שאנחנו. אתם בגוף האנושי ואנחנו הרוח.

כשאני מביט בכם כעת, אני רואה בני אדם שונים. אני רואה את השתנות הצבעים והתדרים. אני רואה את הצלילים ושומע את הצבעים. כן, לצבע יש צליל ולצליל יש צבע. מנקודת המבט של הרוח, אתם היצורים הנפלאים ביותר ביקום. האם אתם יכולים להרגיש בכך ולהכיר בכך? האם אתם יכולים לצאת אל הדרך הנפתחת בפניכם עם אותה תחושה של קדושה ועם האלוהות שהיא אתם?

המסע אל הד.נ.א. הוא מקודש, כי הד.נ.א. האנושי מקודש. ואם כך – הרי שאתם מקודשים. האם אתם יכולים להרגיש בכך? האם אתם יכולים להרגיש באנרגיית הקדושה?

נמצאת כאן משפחה אוהבת, שעוטפת אתכם ותומכת בכם בתהליך ובמסע שאתם עוברים. נמצאת כאן משפחה ממקומות אחרים ביקום. גם היא סובבת אתכם ותומכת בכם. אתם יכולים להיעזר בה. נמצאים כאן אחיכם, שהעניקו לכם חלק מהקודים של הד.נ.א. והם גאים בכם. כולנו מוחאים לכם כפיים על הדרך שאתם עושים, על הרצון שלכם ועל המשמעות הגדולה שאתם מביאים אל הפלנטה האהובה עלינו.

הרוח מודה לכם. היקום כולו מודה לכם. ואני, קריון, אוהב אתכם יותר ויותר, אם אפשר היה למדוד את האהבה…

זכרו מי אתם. זכרו מה היכולות שלכם. זכרו מה באתם לעשות כאן. זכרו כי אתם מבורכים ומקודשים וצועדים בתוך האהבה האלוהית, שהיא אתם.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם