דף הבית » משל הדרך – חלק א

משל הדרך – חלק א

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 25.6.2020

תוקשר בפני קהל ב- ZOOM

ע"י דורית ישראל

מבורכות אתן, אני יודע מי נמצא מולי, הנני קריון מהשרות המגנטי.

זו תקופה מעניינת ומאתגרת. היא מאתגרת לכולם, אך לא כולם אוהבים אתגרים… יחד עם זאת, ניתן לראות שיש אור והוא גובר על החושך, אם רק מגביהים את המבט.

אספר לכם היום סיפור קצר, משל.

שני חברים טובים אהבו מאוד לטייל ובכל פעם חיפשו לעצמם מקומות חדשים לטיול. גם הפעם יצאו לדרך, שאותה לא הכירו קודם לכן. התכנון שלהם היה פשוט: לצאת ולטייל וליהנות מהדרך. הם יצאו אליה בהתרגשות, ציפו להפתעות והתפעלו מהנוף, עד שהגיעו אל פרשת דרכים. הדרך התפצלה ימינה ושמאלה. הם לא ידעו לאן לפנות. האחד אמר: בתחושה שלי יש לפנות ימינה. השני אמר: בתחושה שלי יש לפנות שמאלה. הם החליטו ללכת עם הלב וכל אחד מהם פנה לכיוון אחר.

הם הלכו בשמחה ונהנו מהנוף, אך הדרך התמשכה. נעצר האחד וחשב: אני לא רואה את סופה של הדרך. אולי עשיתי טעות. אולי כדאי שאחזור ואלך עם חברי. בעודו מהרהר, אמר לו ליבו: המשך ללכת.

בדיוק באותו זמן, עצר גם החבר, שפנה לכיוון השני. גם לו התמשכה הדרך. גם במוחו עברו מחשבות, אך גם הוא החליט להמשיך עם הלב. כך, כל אחד המשיך בדרך שבה בחר.

שניהם לא הבחינו שהדרך התעקלה. לפתע ראו זה את זה במרחק והבינו שהם הולכים האחד לקראת השני. הם הבינו שהדרך מעגלית והובילה אל אותו המקום בדיוק. הלב של שניהם צדק…

כשנפגשו, צחקו על אשר קרה והמשיכו ללכת הלאה ביחד.

כאן אסיים את הסיפור ואשאל אתכם מה אתם מבינים ממנו.

פתחתי את דבריי בכך שזו תקופה מאתגרת. יש בה מהלא נודע, ואנשים רבים פוחדים מהלא נודע. הם אוהבים לדעת מה עומד לקרות, כדי שיוכלו להתכונן, כדי להרגיש בטוחים. אבל בתקופה זו האנושות צועדת אל הלא נודע, ואתם אינכם הראשונים ביקום שעוברים תהליכים כאלה.

אני שואל כל אחד מכם: כיצד אתם מרגישים כשאתם מתחילים לצעוד בדרך לא נודעת? האם אתם הולכים בה בהתרגשות? האם אתם בציפייה? האם אתם זוכרים ליהנות מהדרך, כמו שני החברים במשל שלנו? הם יצאו לחקור את הדרך החדשה בהחלטה מודעת.

הסתכלו על הילדים הקטנים. בעבורם, כמעט כל דבר הוא חדש והם מביטים בדברים בהתרגשות, בהתפעלות, בציפייה.

כשאתם מתחברים אל הילד הפנימי שבכם, אתם יכולים להרגיש בתחושות הללו. אתם יכולים לשמוח עם הדרך, גם אם זו פעם ראשונה שאתם הולכים בה.

ואתם תגיעו לפרשת דרכים ותצטרכו להחליט מה אתם עושים ולאן אתם ממשיכים. מה אתם עושים במקרה כזה? האם אתם הולכים עם הלב שלכם? שני החברים לא היססו לרגע,ולמרות שכל אחד מהם הרגיש שהוא צריך לפנות לכיוון אחר – הם עשו זאת, כי החליטו ללכת עם ליבם.

בסופו של דבר הגיעו אל אותו המקום.

יקרים, דרכים רבות יש להגיע אל האמת. דרכים רבות יש להגיע אל היעד. ואין דרך אחת נכונה יותר מהאחרת. לכן, לכו עם הלב שלכם.

אתם נמצאים בזמן מעגלי ספירלי. הזמן הספירלי גם מאיץ תהליכים ומאפשר לכם להגיע מהר יותר. בעיקר אם אתם הולכים עם הלב.

אתם בינממדיים. אתם גם יכולים לעוף אל היעד או ללכת בכמה דרכים בו זמנית ולהגיע אליו. זו היכולת של שליחי האור.

אם אתם זוכרים, שני החברים עצרו בו זמנית בדרכם, כדי לחשב את צעדיהם. כיצד קרה שכל אחד מהם פנה לדרך אחרת, ובכל זאת עצרו באותה נקודת זמן?

אומר לכם: אם יש לכם בני זוג או חברים, שיש לכם איתם קשר חזק – פעמים רבות אתם אומרים ביחד אותו המשפט או חושבים בדיוק על אותו דבר. זהו הקשר האנרגטי שקיים בין בני האדם. קיים קשר אנרגטי בין כל בני האדם והוא חזק במיוחד אצל אנשים קרובים. אינני מדבר על קירבה גיאוגרפית. אתם יכולים להתגורר בשני צידי הפלנטה ועדיין להרגיש את האדם שקרוב אליכם. כפי שאתם יודעים, לאנרגיה אין זמן ואין מרחק. היא עוברת מיידית.

תחושות הלב הן אנרגטיות. לכן, כאשר הקשר קרוב – גם התגובות דומות.

אני יודע מי נמצא מולי ואני יודע שקרו לכם דברים כאלה.

שני החברים הבינו, כי הלכו בדרך מעגלית. שניהם ראו נופים אחרים, כי הלכו בדרך אחרת, אך לבסוף הגיעו אל אותו המקום.

האם אתם מבינים, שאין זה משנה מה אנשים בוחרים לעשות, כל זמן שבחרו בעזרת הלב?

כאשר אתם בדרך הנכונה בעבורכם, גם אם אתם הולכים בשבילים רבים בו זמנית, כאשר אתם נהנים מהדרך וכאשר אתם הולכים בציפייה ובהתרגשות אל עבר הלא נודע – אתם יכולים לנשום, אתם חיים באיכות חיים ותגיעו אל היעד.

קחו את המשל שסיפרתי לכם כדוגמא לחייכם. הבינו, שכל עוד אתם ישרים עם עצמכם, הולכים עם הלב שלכם, נהנים מהדרך, הולכים בה באהבה עם אנשים שאתם אוהבים ואינכם פוגעים באחרים – הדרך תהיה קלה, הזמן יהיה מהיר, השמחה תהיה גדולה. אתם תגיעו אל היעד מבלי שתהיו עייפים ומותשים.

אין מאמץ בדרך הלב. אינכם צריכים להוכיח שום דבר. אתם רק צריכים להיות! עם האור שלכם, עם היושרה שלכם, עם הכנות שלכם, בעיקר כנות עם עצמכם, עם האהבה שלכם ועם הידיעה הברורה שהכל נכון.

יקרים, האנושות הולכת לקראת דברים טובים. לא לקראת חורבן והרס. אל תאפשרו לאף אחד להפחיד אתכם או לאיים עליכם. לכו עם הלב, כי הלב יודע.

אני קריון, מאוהב בבני אדם ובמיוחד בתקופה המרגשת הזאת.

אנחנו עוד ניפגש.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם