דף הבית » משל הדרך – חלק ג

משל הדרך – חלק ג

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 26.8.2021

תוקשר בפני קהל בזום

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים וברוכות הבאות, הנני קריון מהשרות המגנטי.

האם אתם יכולים להרגיש באנרגיה של האהבה הגדולה שנמצאת כאן? זו אהבת הרוח אליכם. אתם יכולים לנשום אותה בכל תא בגופכם.

היום אשלים את המשל בשלושה חלקים, שהתחלתי לפני חודשים אחדים. קראתי לו משל הדרך. מדובר בשני חברים שיוצאים לטייל, מתפצלים, נפגשים, נהנים מהדרך. ואז – עוברים דרך גשר ולבסוף מגיעים אל ביתם.

כאן עצרתי והבטחתי שיהיה חלק שלישי בזמן הנכון. ובכן, כעת הזמן הנכון להשלים את המשל.

לפני שאעשה זאת, אני ממליץ לחזור ולקרוא את שני החלקים הראשונים, שכן החלק השלישי מתבסס עליהם.

(משל הדרך – כאן. משל הדרך חלק ב' – כאן)

ובכן, שני החברים מגיעים לבתיהם וכל אחד נכנס לביתו. כשהם נכנסים פנימה, הם רואים שזה איננו הבית שעזבו. הוא גדול יותר, מפואר יותר, מואר יותר. הרהיטים השתנו. מבנה החדרים השתנה. כל אחד עומד בביתו ומשתאה: האם זהו הבית שלי? זה אינו הבית שעזבתי, אפילו שהוא נמצא באותו המקום.

כשהם מלאים בהתרגשות, הם מבינים שהם חייבים לרוץ ולספר לחבר שלהם על מה שקורה. הם יוצאים מהבית ונפגשים. ושוב מתברר, כמו בחלק הראשון של המשל, שהקשר ביניהם כה חזק עד שהם מרגישים אותו דבר ועושים אותו דבר. כל אחד מהם מספר לשני על מה שמצא בביתו ועל מה שראה שם. שניהם לא יכולים להסביר מה גרם לשינוי הזה. הם חוזרים לבתיהם ומחליטים "לישון על זה", כפי שאתם נוהגים לומר. הם נכנסים למיטה ונרדמים.

בבוקר, כשהם קמים, כל אחד במיטתו, הם זוכרים את החלום שחלמו, כאילו היה מציאות. הם זכרו שבחלום יצאו אל הדרך, שנפרדו ונפגשו שוב, הם זכרו את הגשר, זכרו שהגיעו הביתה וזכרו גם שהבית היה שונה. הם זכרו כל פרט בחלום. כשקמו מהמיטה, ראו, שהבית חזר להיות אותו בית מוכר להם, אך האנרגיה שבו היתה שונה. הם חשו צורך גדול לספר האחד לשני על החלום. יצאו מהבית ושוב נפגשו, כי כל אחד מהם הרגיש וחשב אותו דבר. הסתבר להם ששניהם חלמו אותו החלום… הם היו מופתעים: כיצד יתכן שאנחנו חולמים חלום זהה עם אותם הפרטים בדיוק…

יקרים, מה דעתכם? המשל על שלושת חלקיו היה משל חלומי, ניתן לומר, אך הוא משקף מציאות. הוא משקף מציאות שאתם רוצים לעצמכם ויכולים ליצור לעצמכם. מיד אסביר.

קודם לכן, הנה שאלה: האם יתכן ששני אנשים חולמים בדיוק אותו החלום? ושאלה נוספת: האם יתכן ששני אנשים חושבים בדיוק אותה המחשבה ומרגישים בדיוק אותו הרגש או יודעים בדיוק אותו הידע באותו זמן?

התשובה לכל השאלות הללו היא: כן. זה יתכן. כאשר אנשים מחוברים באנרגיה שלהם והיא הרמונית – ואתם יכולים לראות זאת אצל בני זוג, אצל תאומים וגם אצל חברים קרובים – הם לפעמים אומרים אותם דברים בו זמנית, הם חושבים אותם דברים בו זמנית או יודעים אותם דברים בו זמנית. אתם ודאי מכירים דברים כאלה וודאי זה קרה לרובכם. לכן, זה בהחלט אפשרי, ששני אנשים שונים יחלמו אותו החלום.

דוגמה נוספת: יתכן ששני ממציאים, בשני מקומות שונים, יחלמו את הפתרון לבעיה בהמצאתם דרך אותו חלום בדיוק. גם זה כבר מתועד בהסטוריה.

אם כך, המשל הזה הוא אמנם משל בתוך משל, אך הדברים אפשריים.

ומה המשמעות של המשל על שלושת חלקיו?

יקרים, אתם יוצאים לדרך שאינכם מכירים. זו דרך חדשה. הסתכלו על מה שקורה סביבכם ועל מה שקורה על הפלנטה. זו דרך חדשה. שני החברים במשל אהבו לצאת לדרך שלא הכירו וליהנות מהנוף – האם גם אתם נהנים מהדרך החדשה שלכם? האם אתם יכולים להבין שמה שקורה סביבכם הוא נכון ויפה גם אם הדברים אינם נראים כך? גם אם המציאות נראית לכם אחרת? האם אתם יכולים ליהנות כשאתם צועדים בדרך החדשה, במציאות החדשה, גם מתוך מסך של ערפל, מתוך חוסר וודאות? וכשאתם חווים את החוויות, האם אז אתם זוכרים ליהנות מהן? אין זה משנה מהן החוויות. אתם אמורים לדעת שהדברים אינם כפי שהם נראים.

לאחר שאתם עוברים כברת דרך ואתם נהנים, תוכלו להרגיש שאתם עצמכם משתנים. כי מהו הבית שאליו הגיעו החברים אם לא משל לעצמם? הם כביכול נראים אותו דבר, אבל מה קורה בתוכם? איזו התרחבות, כמה אור.

איזה שינוי מדהים מתרחש, כאשר אתם עוברים את הדרך, מתגברים על פחדים וחששות ונהנים ממנה. אתם יכולים להרגיש בשינוי שחל בכם. אתם יכולים להרגיש שכבר אינכם אותם בני אדם שהייתם קודם לכן.

האם הדברים הללו מדברים אל ליבכם? כי אז אתם בדרך הנכונה. אם כן, אתם אלה שמובילים אחריכם את האנשים שירגישו כך בהמשך. אתם אלה שמלמדים אותם להתרחב. אתם אלה שתחלקו איתם את הידע. אתם, שהולכים בדרך לא מוכרת, דרך חדשה, דרך שיכולה להיראות לאחרים כלא נעימה, כאשר אתם נהנים – אתם מתפתחים, מתרחבים, מרחיבים את המודעות, מעלים את התדרים שלכם, מגדילים את היכולות שלכם. האם אתם רוצים בכך?

החלום הזה יכול להפוך למציאות של כל אחד ואחת. החלום הזה הוא מציאות. אתם כבר יודעים שחלומות הם מציאות במימד אחר. זו מציאות בדיוק כמו המציאות של חייכם, כמו זו שנדמה לכם שהיא המציאות שלכם… אתם יכולים לחיות את המציאות של החלום, אם רק תרצו בכך. אתם יכולים ליצור לעצמכם כעת את החיים שאתם רוצים בהם. את הריפוי, את היכולות. האם אתם רוצים בכך?

יש שיאמרו שהפלנטה מתקדמת למקומות "לא טובים". אני אומר לכם: הפלנטה מתקדמת צעד אחר צעד אל המקומות הטובים ביותר, ואתם אלה שיוצרים את המציאות הזאת צעד אחר צעד.

אל תחששו ממה שיאמרו האחרים. אל תשימו לב למי שמאיים עליכם או מפחיד אתכם. למי שאומר שהפלנטה נדונה לכיליון. הדברים אינם כך. הפלנטה הולכת לכיוון שעליו תאמרו: כמה טוב.

אם אתם רוצים בכך, התחילו ליהנות מהדרך. התחילו להבין מדוע הגעתם לכאן בפעם הזאת ומה התפקיד שלכם כאן.

זכרו מי אתם.

זכרו כי בכל תקופה ישנם החלוצים ואתם החלוצים של התקופה הנוכחית.

אתם תראו דרך לאחרים.

אתם נושאי הלפיד.

אני קריון. אני יודע מי נמצא מולי ומי קורא את הדברים כעת. אני אומר לכם: יהיה טוב. עכשיו טוב.

וכך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם