דף הבית » עוד שינויים

עוד שינויים

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 3.12.2023

תוקשר ע"י דורית ישראל

מבורכים אתם, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, אתם חווים שינויים גדולים בתקופה האחרונה. יתכן אפילו שינויים בכמה תחומים בו-זמנית. האם אתם יודעים להתמודד איתם? האם הם מפחידים אתכם?

ראשית, אני רוצה לומר שתמיד, בכל שינוי מצב, ישנם החלוצים, שעוברים זאת לפני כולם. אותם חלוצים יוכלו להעביר את הידע שצברו מתוך ניסיון חייהם לאחרים, ובכך לתת להם כלים להתמודדות.

שינוי איננו דבר פשוט לבני האדם. הם עומדים בפני הלא – נודע ותמיד קיים אצלם החשש והפחד של "מה יהיה". במצבים כאלה, שלא התמודדתם איתם בעבר, האם אתם מצליחים לשמור על החוזקות שלכם? על האור שלכם? האור שלכם הוא העוצמה שלכם ולמרות כל הדברים המורכבים שאתם עוברים, אני מציע לשמור על עמוד שידרה רוחני חזק. זה לא פשוט למרבית בני האדם. חלק מכם מרגישים שזהו "סוף העולם". אבל זה באמת סוף העולם. זה סוף העולם שהכרתם, ואתם יוצרים כעת עולם חדש. עם כל הקושי. עם כל העצב. ואפילו עם הכעס. כלוחמי אור, אתם ודאי יודעים שרצוי לשחרר תחושות אלה. שרצוי לצאת מתוך ה"בור" הזה. שרצוי לנשום עמוקות.

מה תפקידכם בימים כאלה? איך אתם יכולים לעזור? ובכן, כפי שאתם נוכחים – מצבים כאלה מעוררים אמפתיה בלב רבים. אמפתיה היא הצעד הראשון. אפשר לתרגם אותה למעשים ואפשר גם לשלוח את האהבה שלכם ואת האור שלכם ואת המחשבות החיוביות שלכם לכל מי שזקוק לכך. אל תתעצבו אם אינכם יכולים לעשות. משלוחים כאלה חשובים בדיוק כמו המעשים.

אמרתי בעבר ואני חוזר על כך גם כעת, אפילו שלרבים קשה לשמוע זאת: התקופה הזאת תעבור. האור מנצח. הוא מתגבר ולכן מעורר את החושך לעלות אל פני השטח. החושך פוחד מהאור וכשהפחד עולה הוא גורם לאנשי החושך לעשות מעשים, שיחזירו את המצב לקדמותו. אבל אין חזרה! האור מנצח! ואתם האור!

המסר הזה נועד לעודד אתכם. אני רואה ויודע הכל, כולל מה שמתרחש בליבכם. הרוח שולחת לכם את אהבתה הגדולה. אנחנו מבקשים שתרגישו אותנו, גם אם קשה לכם. לא אלוהים גרם למעשים שאתם חווים. בני אדם עשו זאת. אלוהים רק אוהב. אלוהים רק רוצה שתרגישו את האהבה ואת האור גם בליבכם. אתם נושאי האור. שמרו עליו. דרך הודייה על הטוב, דרך האמפתיה ודרך המנטרות החיוביות, שאני, שוב, ממליץ עליהן בחום.

זה המסר להיום. הוא קצר. הוא נועד לרומם אתכם. הוא נועד לגרום לכם להבין. הוא נועד לעזור לכם לשמור על האור שלכם.

אני קריון, מאוהב בבני אדם. אני מכיר אתכם. זכרו בבקשה כי אתם אהובים ושמרו על עצמכם בדרכים שהצעתי.

וכך הוא הדבר

קריון

אולי יעניין אותך גם