דף הבית » עוד על הזמן הספירלי
עוד על זמן ספירלי

עוד על הזמן הספירלי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 29.11.2018

עוד על הזמן הספירלי

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

השירה ששמעתם ונגעה בלבבות היא שירה אינטואיטיבית. מהיכן מגיעה השירה הזאת? מאותם מקומות שהזמרת היקרה היתה בהם. זו שירה פלדיאנית- למוריאנית.

מבורכת את על השירה ועל האומץ.

יקרים, ודאי יש ביניכם ובין הקוראים גברים ונשים, שאוהבים לעשות עבודות תחזוקה בבית או במקומות אחרים. אתם תבינו מיד את הדברים. אבל מה שאומר כעת נוגע לכולם.

כשאתם רוצים לקדוח חור בקיר, אתם יכולים להשתמש בפטיש ובמסמר ואתם יכולים לעשות זאת בעזרת מקדחה ומקדח. כשאתם קודחים במקדח, העבודה מהירה יותר, מדויקת יותר, פחות מאומצת, והמקדח מגיע למקומות עמוקים יותר. כשאתם מנסים לקדוח חור בעזרת פטיש ומסמר, אתם מתאמצים יותר, העבודה אינה מדויקת כל כך, לעיתים נושרות פיסות טיח במקום הזה, והמסמר אינו מגיע לעומק  גדול.

מיד אומר לכם מדוע דיברתי על כך.

לפני כן, אקח אתכם לעוד תחום: תחום האתלטיקה או תחום מקביל, שראיתם בטלוויזיה (רומז לתוכנית "נינג'ה ישראל"…). נניח שישנו מוט עגול ומסתובב וישנם מתחרים, שצריכים לעבור את המוט מצידו האחד לצידו השני.

מתחרה אחד יכול להתחיל ללכת על המוט צעד אחר צעד. במצב כזה, כשהמוט מסתובב, סביר להניח שהמתחרה יפול ממנו.

מתחרה אחר יסתכל על המוט המסתובב, יחשב את צעדיו ויתחיל לרוץ עליו, עד שיגיע לצידו השני.

מה ההבדל בין שני המתחרים הללו? האחד מניח את שתי רגליו על המוט ואז המוט מפיל אותו. השני נמצא כל הזמן עם רגל אחת באוויר ודורך בכל פעם עם רגל אחת על הצד העליון של המוט המסתובב. כשהוא עושה זאת במהירות, הוא עובר מבלי ליפול.

מדוע הבאתי לכם את שתי הדוגמאות הללו?

אתם ודאי זוכרים שדיברתי על הזמן הספירלי. אמרתי שהתקופה היום כבר אינה של זמן ליניארי. הזמן הוא מעגלי וספירלי. אנשים רבים ששמעו על כך, לא ידעו כיצד הזמן הספירלי יכול לעזור להם וכיצד הוא משפיע עליהם. היום אוסיף עוד מידע.

ובכן, מה ההבדל בין זמן ליניארי לבין זמן ספירלי? זה בדיוק ההבדל בין קדיחת חור בעזרת פטיש ומסמר, שהוא הזמן הליניארי, לבין מקדחה ומקדח, שהוא הזמן הספירלי.

הזמן הספירלי מהיר יותר, מדויק יותר, ניתן להגיע איתו למרחקים גדולים יותר וללא מאמץ.

ובדוגמא השנייה – המתחרה שהלך צעד אחר צעד, ניסה ללכת בזמן ליניארי בתקופת הזמן הספירלי. המתחרה שרץ על המוט התאים עצמו לזמן הספירלי.

האם אתם מתחילים להבין את כוונתי?

לא ניתן ללכת עוד צעד אחר צעד. אלה שדברים עבדו להם בעבר, כשהלכו צעד אחר צעד, לא יבינו מדוע אינם מצליחים כעת.

"קריון מדוע איני מצליח אם בעבר הצלחתי כל כך? הרי אני עושה אותן הפעולות". הסיבה היא, שלא התאמת עצמך לזמן החדש ולאנרגיה החדשה. ישנם אפילו עובדי אור שלא התאימו עצמם לאנרגיה החדשה ולזמן החדש, וגם הם מרגישים שהדרך נשמטת להם והם נופלים.

כל מה שצריך הוא את ההבנה שהכל השתנה! אתם השתניתם, הפלנטה השתנתה, הזמן השתנה.

כבר אמרתי בעבר שזמן הוא אשליה. שניתן לשחק איתו, לכווץ אותו ולהרחיב אותו על פי רצונכם. כעת, הדברים יהיו אפילו מהירים יותר. בדיוק כפי שהמקדח מסתובב כשהוא קודח את החור במהירות גדולה יותר. גם הדיוק יהיה גדול יותר.

התרגלו לזמן הספירלי.

התקופה היום היא של האצת תהליכים כתוצאה מהזמן הספירלי. אתם הופכים מדויקים יותר, מהירים יותר ועושים עבודה עמוקה יותר. אם אתם מטפלים – תרגישו בכך. תרגישו זאת גם בכל עבודה אחרת.

אומר לכם מעבר לכך: בזכות הזמן הספירלי, אתם יכולים ללכת במהירות לאחור ואף קדימה. אתם יכולים לרוץ על פני הפעמים שהייתם כאן ולרוץ על פני הפעמים שעוד תגיעו לכאן וליצור לעצמכם את המציאות שאתם רוצים בה.

כבר אמרתי, ואני חוזר על כך: אתם יכולים כבר היום לתכנן לעצמכם את הפעם הבאה שלכם על הפלנטה. אתם יכולים כבר היום לכרות את החוזים שלכם עם מי שיקח חלק בחייכם בפעמים הבאות. מובן, שיש לכם זכות בחירה ותוכלו לשנות, אבל אם אתם יודעים היום היכן נמצאת התשוקה שלכם ומה אתם רוצים לעשות, ואפילו עם מי אתם רוצים לחיות – אתם יכולים לתכנן את חייכם כבר היום.

בזכות הזמן הספירלי.

אתם יכולים לברוא את המציאות שאתם רוצים לחיות בה במהירות גדולה יותר. היו מדויקים באשר לרצונכם, כי חוסר הדיוק יקרה גם הוא במהירות גדולה….

חשבו היטב לפני שאתם מתכננים את הצעדים הבאים. בדיוק כמו אותו מתחרה על המוט המסתובב.

חשבו מה אתם רוצים להיות, מה אתם רוצים לעשות ובאיזה מקום אתם רוצים למצוא את עצמכם. תקופת הזמן הספירלי – וזו רק ההתחלה שלה – תאפשר לכם לעשות כל זאת במהירות וביעילות.

מה הייתם רוצים לעצמכם? שפע כלכלי? עבודה מספקת? בריאות טובה? אתם יכוליםל השיג זאת. האמינו בכך. האמינו ביכולת שלכם לשנות והשינוי יהיה מהיר. תוצאותיו ייראו במהירות.

יקרים, אני יודע בפני מי אני מדבר. אני יודע מי קורא כעת את הדברים. כולכם משתמשים כעת במקדח. כולכם בעלי מלאכה מצוינים. כולכם יודעים את העבודה. מדוע לא תשתמשו במקדח הזה בכל תחום בחייכם? אינכם יכולים לעשות מה שעשיתם בזמן הליניארי, כשאתם נמצאים בתקופת זמן ספירלי. לא תצליחו. תיפלו מהמוט. זכרו את הדימוי הזה. אתם צריכים לרוץ על המוט המסתובב, ובכל פעם הרגל תפגע בזמן המדויק, שהוא העכשיו. העכשיו משתנה מצעד לצעד, בדיוק כמו הריצה על המוט המסתובב.

בראו לעצמכם את מציאות העכשיו ודלגו ממנה אל העכשיו הבא במהירות. גם אם אינכם אתלטים וגם אם אינכם ספורטאים – אתם יכולים לרוץ בקלות ובמהירות על פני כל מכשול שהוא. אתם יכולים לדלג מעל המכשולים בקלילות חיננית… (צוחק…) האם אתם רוצים בכך?

אפשרו לעצמכם לתרגל את המצב החדש. לתרגל את השינוי. אם אתם נצמדים להרגלים הישנים, אם אתם פוחדים משינוי, אם אתם פוחדים שלא יהיה לכם היכן להניח את הרגל בצעד הבא – הרי שאתם סוגרים עצמכם במקום שממנו קשה להתקדם. הפחד משתק ואינכם מעזים. שחררו את הפחד מהשינוי ומהלא נודע.

אין "נודע" בתקופה הזאת. הכל משתנה. אמצו את השינוי בחיבוק. דלגו מעל כל מכשול ובכל דילוג תוכלו לשים את הרגל בדיוק במקום הנכון, כדי לא ליפול.

אם כך, יקרים, מה אתם מתכוונים לעשות עם המידע הזה? התקופה שונה. האנרגיה שונה. הזמן שונה. האם אתם רוצים להמשיך לחיות כפי שחייתם קודם או שאתם רוצים להתקדם?

חשבו על הסיפוק שיהיה לכם, כשתצליחו בכל פעם לשים את הרגל בדיוק במקום הנכון. בדיוק בעכשיו הנכון שלכם.

חשבו על הסיפוק הגדול שיהיה לכם כשתתגברו על הפחד מהלא נודע ותהיו פתוחים להפתעות.

ההפתעות תגענה כך או כך. השינוי יגיע כך או כך. אם תרצו או לא תרצו. זוהי התקופה ואתם אלה שיצרתם אותה. זהו הרצון הקולקטיבי האנושי של כל בני האדם.

היו פתוחים. קבלו בזרועות פתוחות את השינוי. הסתגלו אל תקופה של שינויים והפתעות. הסתגלו אל זמן ספירלי. הזמן הליניארי קיים רק בשעונים שלכם. הוא אינו קיים במרחב שלכם. לא ניתן להתקדם בצעדים ליניאריים בתקופה ספירלית.

אני  מעודד אתכם להתחיל. הצעד הראשון הוא המפחיד, אבל אחריו, כשיש סיפוק ושמחה – אתם ממשיכים לדלג ולרוץ.

ראו את הזמרת ששרה בתחילת הערב. (מתייחס לכרמית).

הפעם הראשונה שלה היתה מפחידה. הקול שלה לא "יצא" כפי שרצתה. אך היא החליטה שהיא עושה זאת. היא התגברה על הפחד, והיום, הקול שלה שונה. התדר שלה שונה והעוצמה שלה שונה. ככל שהיא תתרגל זאת יותר, כך יגבר הדיוק.

מבורכת את יקרה על הדוגמא שנתת לנו.

אני, קריון, מכיר בני אדם ויודע מה בליבם, מכיר את רצון בני האדם לדעת מה יהיה. מכיר את רצון בני האדם לוודאות במה שהם עושים…

התרגלו לחוסר הוודאות. אל תחששו מהלא נודע.

זכרו כי הרוח תמיד איתכם. זכרו כי הרוח עוזרת למי שרוצה לעזור לעצמו.

התרגלו אל האנרגיה החדשה.

היו המקדחה והמקדח ולא הפטיש והמסמר…

מבורך האדם המכיר ביכולותיו ויודע את תשוקתו ואת שמחתו.

וכך הוא הדבר

קריון

אולי יעניין אותך גם