דף הבית » עוד על הצפוי
עוד על הצפוי

עוד על הצפוי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 28.1.2016

עוד על הצפוי

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה עם מירב גולד ונגינה על כלים מיוחדים עם גליה גת גינזברג ויפעת בר שלום)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

מבורכים אתם יקרים, על ששמעתם את קריאת הריפוי והאהבה. יכולתם להרגיש שהייתם כעת מנצחי התזמורת. מנצחים על תזמורת של ריפוי ואהבה. למי שקורא את הדברים אסביר, שנערכה כאן עבודת ריפוי עוצמתית בעזרת הכלים הנפלאים, הקול המרטיט והנגינה העוצמתית של שלוש הכוהנות הלמוריאניות. מבורכות אתן.

אני והאורחים הנמצאים כאן איתי הרגשנו, שכולנו יחד מנצחים על התזמורת. כל צליל ששמעתם, בכל דרך שהופק, נגע בליבכם ובגופכם, אם רק אפשרתם זאת.

הבאתי איתי היום כמה וכמה מסרים.

הראשון מיועד לאלה ששמעו את הקריאה להגיע אל הכנס ובאו אליו. (מתייחס לכנס קריון הראשון בעברית, שנערך בחודש הקודם)

יקרים, רבים מכם הרגישו, שנעשתה עבודה בגופם. חלקכם חלה כמה ימים לאחר הכנס, חלקכם הרגיש ריחוף או סחרחורת, חלקכם הרגיש שהגוף משתנה. אלה תחושות שלא יכולתם להסביר לעצמכם. התהליך הסתיים ואני רוצה להסביר אותו.

התהליך שנערך באותו ערב, בעזרת האורחים הרבים שהגיעו, ואשר חלק מהנוכחים אף יכלו לראותם או להרגיש בהם, ובעזרת הכוהנות – היה עוצמתי. זה לא היה תהליך של ריפוי בלבד אלא גם של העלאת תדר ושל הפעלה נוספת של הד.נ.א. כידוע לכם, הד.נ.א. של רובכם עובד רק ב-30 אחוזים מיכולתו. אצל חלק אפילו פחות. העבודה שנעשתה בכנס העלתה את אחוז ההפעלה של הד.נ.א., הקפיצה את תדרי הגוף של הנוכחים ועשתה עבודת ריפוי עוצמתית בגוף. אגיד עוד: זו היתה עבודת ריפוי של תקופות קודמות, תקופות של חיים שחייתם כאן. כל מי שנכח בכנס יכול היה להרגיש בכך, והתוצאות – חלקן כבר נראות וחלקן ייראה בקרוב. היכולות שלכם יהיו גדולות יותר. העוצמה שלכם תהיה גדולה יותר. האור שלכם בוהק יותר. היכולת שלכם לאפשר ריפוי תהיה גדולה יותר. בכל דרך שתבחרו בה.

ובכן, אם תהיתם מדוע הייתם חולים ומדוע חשתם ברע – זו התשובה. לגוף האנושי לוקח זמן להתרגל לתהליכים עוצמתיים ומובן שכל גוף מגיב אחרת.

אני פונה כעת אל הנוכחים היום. צפו לשינויים הללו, כי זו מהות העבודה שנעשתה כאן היום. מבורכות הכוהנות על הצלילים, על האהבה, על הריפוי.

כולכם נמצאים כעת בתקופה חדשה, על דרך חדשה. זו תקופה של קבלת החלטות, של סגירת מעגלים ושל פתיחתם של מעגלים חדשים.

האם כבר החלטתם מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים?.. יקרים, זה הזמן להחליט. זה הזמן להרגיש. זה הזמן לעשות. האם כבר התכווננתם אל כל מה שליבכם חושק בו? האם אפשרתם לעצמכם להיות בתוך הסינכרון האנרגטי של הרוח? לאפשר לנו לעזור לכם להוציא אל הפועל את משאלות ליבכם? האם אתם כבר יודעים מה ליבכם רוצה? כפי שאמרתי פעמים רבות, דרך הלב היא הנכונה.

"אבל קריון, כיצד אדע אם הדרך שבחרתי בה היא הדרך שליבי בחר בה או הדרך שמוחי בחר בה? אולי זה ההיגיון?" השאלה הזו נשאלת פעם אחר פעם. התשובה שלי תמיד כזאת: בדקו היכן נמצאת התשוקה שלכם, היכן נמצאת השמחה שלכם, היכן נמצאת האהבה שלכם. דרך הלב היא דרך של שמחה ושל אהבה. לעיתים גם ההיגיון צודק… לעיתים אינכם יודעים להבחין. אבל אם בדרככם קיימות תשוקה ואהבה ושמחה – אתם בדרך הנכונה.

האם אלה התחושות בדרך החיים שלכם? אולי אתם פוחדים לשנות? אולי אתם פוחדים מהשינוי ומהלא נודע? אולי אתם רוצים להישאר במקום הבטוח? אני יכול לומר לכם שאין שום דבר בטוח בתקופה הבאה. הכל נתון לשינוי ולהפתעות. אין שום דבר קבוע. האם זה מפחיד אתכם? מרבית בני האדם פוחדים מהלא נודע ומהלא מוכר.

אני רוצה להזכיר לכם, שאתם בינממדיים ושאתם יכולים לעשות גם וגם וגם… אולי תנסו ללכת גם עם שמחת הלב שלכם. אולי תגלו שיש כמה דברים שגורמים לכם לשמחה ושאתם יכולים לעשותם. אולי תאפשרו לאהבה למלא את ליבכם ולסלק כל פחד. כי במקום שיש אהבה אין פחד.

האם כבר החלטתם? זה הזמן. זו התקופה. זו תקופת השינוי. אתם, בני האדם, השתניתם. גם אם אינכם מרגישים בכך. אם תבחנו את חייכם, תוכלו לגלות את השינוי.

גם האדמה השתנתה. האדמה, גאיה, עובדת ביחד איתכם בהרמוניה ואתם משתנים ביחד, רוטטים ביחד, צועדים ביחד. האדמה זוכרת את צעדיכם. היא יודעת מי אתם והיא מגיבה בהתאם. היא מרגישה כיצד הצעדים שלכם הופכים להיות קלים יותר. היא מרגישה את ההתרחבות שלכם. את המקום שבו אתם מאפשרים לאהבה לקחת חלק בחייכם, בגופכם. היא מתרחבת ביחד איתכם. בדיוק כפי שהיקום מתרחב ביחד איתכם. וכבר אמרתי כאן, במקום הזה: באשר תלך הפלנטה – ילך היקום כולו.

הפלנטה ואתם צועדים בדרך בלתי נודעת לכם. המהירות שבה אתם צועדים, העוצמה שלכם, מפתיעה גם אותנו בכל פעם מחדש, ובעיקר מפתיעה אותנו העוצמה של החלוצים, הנחישות והאומץ שלהם לחולל שינוי, לצעוד בדרך לא נודעת.

אתם, יקרים, חלוצים. אני מדבר גם אל הקוראים את הדברים כעת. גם אם אינכם מאמינים בכך, גם אם אינכם יודעים, גם אם אינכם חושבים כך על עצמכם.

אתם מביאי השינוי. הפלנטה יודעת מי אתם והיקום יודע מי אתם. הצבעים שלכם נראים למרחוק והצלילים שלכם נשמעים למרחוק.

כולכם אנשי אור. האם אתם מודעים לכך? דיברתי כבר על הארה ועל מהותה. אף ביקשתי מהשותפה שלי להזכיר את הדברים שאמרתי והיא עשתה כן. האם אתם חושבים עצמכם אנשים מוארים? מרבית בני האדם אינם חושבים שהם כאלה, ואומר אף יותר: מרבית עובדי האור אינם חושבים שהם כאלה. אנשים חושבים, שכדי להיות מואר, איש אור, צריך ללבוש בגדים מסויימים, להתנהג בדרך מסויימת ואפילו, אולי, "לרחף", בלי קשר אל החיים ואל המציאות….

האם כך אתם חושבים? האם אתם חושבים שאתם יכולים לחיות את החיים מעבר למציאות? אתם יכולים. רק מעבר למציאות? ומהי אותה מציאות בכלל? באתם לכאן כדי לחיות על פני הפלנטה, לעבור תהליכים ולהעביר תהליכים. אנשי אור חיים את היום-יום שלהם. הם אינם מנותקים. האם אתם כאלה? אם אתם יוצרים קשר עם הרוח – אתם מוארים. אם תשוקת הלב שלכם היא לדאוג לבעלי חיים – אתם מוארים. אם תשוקת הלב שלכם לדאוג לצומח, לטבע – אתם מוארים. אם תשוקת הלב שלכם היא להשכין שלום, אם אתם רודפי שלום, אם אתם יודעים שבכל אדם קיים הניצוץ האלוהי – אתם מוארים. האם אתם כאלה?

ההארה היא מודעות והיא לא משהו שאינו בר השגה. היא לא משהו המיועד לבודדים וליחידי סגולה. בדיוק כפי שהקשר עם הרוח, התקשור, אינו מיועד רק ליחידי סגולה. כל אחד יכול. כל אחד יכול.

האם אתם מאמינים בכך? האם אתם כאלה?

האם אתם אוהבים את עצמכם? האם אתם שמחים? האם אתם סקרנים? האם אתם רוצים לדעת עוד? כי אז, אתם מוארים. גם אם אינכם חושבים כך.

ובכן, התקופה החדשה שאליה נכנסתם, תאופיין, כפי שאמרתי, בסגירת מעגלים, בפתיחת מעגלים, ביכולות נוספות ובמודעות שהולכת ומתרחבת. עוד ועוד אנשים יבינו, שיש משהו מעבר להגיון.

האם אתם מחפשים את אלוהים? האם אתם מחפשים את אלוהים בתוך עצמכם? האם אתם מחפשים אותו אצל אנשים אחרים? האם אתם מאמינים באלוהים? יותר ויותר אנשים יבינו, שהם אלוהים. שהם יכולים ליצור לעצמם את המציאות שהם רוצים בה. שאלוהים אינו אדם ואין לו תכונות אנושיות. הוא לא מעניש, ואף אחד לא יכול לטעון, שהידע האלוהי נמצא אצלו בלבד. אף אחד לא יכול להכתיב דברים בשם אלוהים.

אל תבטחו במי שאומר לכם, שאלוהים יעניש אתכם על דברים שעשיתם. אל תבטחו במי שאומר לכם, שרק הוא יודע מה אלוהים רוצה. לאף אחד אין בעלות על אלוהים והוא לא שייך לדת מסויימת. אל תבטחו באנשים שרוצים לשלוט על חייכם.

אלוהים רוצה דבר אחד בלבד: שיהיה לכם טוב. אלוהים רוצה לתת לכם אהבה. אלוהים הוא אהבה.

האם אתם מאמינים באהבה? אם כך, אתם מאמינים באלוהים… אל תעניקו תכונות אנושיות לאלוהים. האנרגיה איננה אנושית.

אני קריון, מסטר האהבה והמגנטיות. אני מכיר אתכם, בני האדם. אני יודע מי אתם. אני מלווה אתכם. ואני אומר לכם: אתם אלוהים. אתם אהבה.

עוד ועוד אנשים יכירו בעובדה הזאת בתקופה הבאה.

אתם ניצבים בתחילתה של תקופה מרגשת ביותר ואנחנו כולנו צופים בכם ומחכים לראות מה תעשו, ובעיקר – מה יעשו החלוצים.

היו אמיצים. צאו אל דרך הלב באומץ. הבינו שאתם בינממדיים ויכולים לעשות דברים רבים בו-זמנית. אפשרו לאהבה להוביל אתכם ולא לפחד. אפשרו לאור להוביל אתכם ולא לחושך. אפשרו לעצמכם להיות האור, כי אתם אנשי אור. הכירו בכך. הכירו במי שאתם. צרו את המציאות שאתם רוצים לחיות בה, והבינו שהכל פתוח. הבינו שאין שום דבר בטוח. חכו להפתעות, כי הן הדבר הבטוח…

אני קריון, מאוהב בבני אדם, ואני יודע מדוע!

אולי גם אתם יודעים מדוע.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם