דף הבית » עצמאות. חופש. זיכרון
עצמאות חופש זיכרון

עצמאות. חופש. זיכרון

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 24.6.2018

עצמאות. חופש. זיכרון

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה ונגינה עם מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, אני יודע בפני מי אני מדבר. אני יודע היכן אני נמצא. אני יודע, כי לאחרונה חוויתם ברצף מועדים וחגים, שהמשותף להם היה: זיכרון, חופש ועצמאות. אלה גם הנושאים שאדבר עליהם היום.

אתם, כיהודים, יודעים היטב מהי היציאה אל החופש ומהי היציאה אל העצמאות. כל עם, שבעברו היתה עבדות, יודע היטב מהי יציאה אל חופש, והעם היהודי חווה עבדות ויצא מעבדות לחירות. יותר מזה, המנהיג שהנהיג את העם היהודי מעבדות לחירות, גם קבע חוקים ומנהגים באשר לעבד. כשאותו מנהיג, משה, הנהיג את עמו, הוא היה צריך להפוך אותו מערב רב של אנשים לאנשים שמתנהגים בשיתוף פעולה, שיש להם קנה מידה אחיד להתייחסות אל מה שקורה. הוא הונחה להעביר את העקרונות הללו וליצור את העם דרך אותם עקרונות.

העקרונות של התחשבות זה בזה הלכו לאיבוד במהלך ההיסטוריה של הפלנטה. גם עקרונות שיתוף הפעולה והכבוד ההדדי – הלכו לאיבוד במהלך ההיסטוריה.

והנה, הם מתגלים מחדש.

היחס לאחר ולשונה, הכבוד של אדם לרעהו –אלה עקרונות בסיסיים המייצגים חופש ועצמאות. כי כאשר אדם חופשי – כיצד יפגע בחופש ובעצמאות של האחר?

כשאדם חש כבוד אל עצמו, כשהוא מעריך את עצמו ויודע מיהו – כיצד יפגע בכבודו של האחר?

אלה עקרונות אוניברסאליים, וכפי שאתם רואים, המציאות מעלה אל פני השטח את ההתמודדות עם הנושאים הללו.

הכל קשור בחופש, בעצמאות ובזיכרון.

לו בני האדם היו זוכרים מיהם. לו בני אדם היו זוכרים מה עברו במהלך תקופות חייהם כאן על הפלנטה – הם היו מתנהגים אחרת והיו מאפשרים לעצמם את האהבה, את שיתוף הפעולה ואת יחס הכבוד לאחר ולשונה.

הסתכלו על החגים והמועדים, שהעם היהודי מציין בתוך תקופה קצרה. הוא מציין את יציאת מצריים, יציאה מעבדות לחירות. הוא מציין את הזיכרון לאותו אירוע שאתם קוראים לו "שואה". הוא מציין יום זיכרון לנופלים במלחמות והוא מציין עצמאות.

הכל קשור בעצמאות, בחופש ובזיכרון.

האם בני האדם לומדים מהזיכרון ומאפשרים לעצמם לחיות אחרת? יקרים, התקופה היום שונה. ניתן לראות במקומות רבים על הפלנטה התעוררות. התעוררות כנגד שליטים. התעוררות כנגד התעמרות. התעוררות בעד חופש. בעד עצמאות. נגד שליטה על האחר. נגד כיבוש של עם אחד ע"י עם שני.

דברים משתנים. וגם כאן, במקום הזה – ואני מעודד אתכם כעת – קורים דברים מתחת לפני השטח. ומי שחושב שהשינוי רחוק ומי שחושב שמלחמות הן דבר בלתי נמנע באזור הזה ומי שחושב שאין סיכוי לשלום – טועה, יקרים.

אני קריון. מאסטר האהבה והמגנטיות. אני אומר לכם את הדברים עם אהבה מאוד גדולה לבני אדם ועם אהבה מאוד גדולה לבני העם היהודי. כבר אמרתי בעבר: באשר ילכו היהודים – תלך הפלנטה. היהודים הם המקור המחזיק את האנושות. לכן, אינכם יכולים להיעלם. אתם תהיו כאן לנצח…

כבני אדם, שיניתם את מהלך ההיסטוריה הצפוי, ואני אומר לכם: קורים תהליכים תחת פני השטח. השלום יגיע, כי לא יתכן חופש לעם אחד ועבדות לעם אחר. לא יתכן שתהיה עצמאות לאדם אחד ועבדות לאדם אחר. כי בני האדם כולם שווים זה לזה. בכולם הניצוץ האלוהי. כולכם חלק מן המקור. כולכם קשורים זה לזה.

לכן, אני מבקש מכל אחד מכם, גם מן הקוראים כעת את הדברים: בדקו עם עצמכם את החופש שלכם ואת העצמאות שלכם.

חופש אין פירושו אנרכיה. אין פירושו לעשות כל דבר מבלי להתחשב באחר. שיתוף הפעולה והכבוד ההדדי הם חלק חשוב מהחופש.

חופש פירושו ליצור לעצמכם את המציאות שאתם רוצים לחיות בה.

חופש פירושו לנשום.

עצמאות פירושה: לא לתת לעולם שליטה על החיים שלכם למישהו אחר.

וכשאתם מרגישים כך – תוכלו להתייחס כך גם אל האחר.

וזוהי החשיבות של התקופה המיוחדת הזאת: הזיכרון, החופש והעצמאות. בתוך כל אלה יש אהבה, יש התחשבות, יש צמיחה והתחדשות והתפתחות. וכשאתם מובילים את עצמכם מתוך המקומות האלה – אתם מובילים גם את האחרים ומאפשרים גם להם את המקום הזה, את התחושות הללו, את הזיכרון של מי הם.

אתם, יקרים, כבר הייתם פה פעמים רבות על הפלנטה. זאת התקופה המרגשת ביותר על פני הפלנטה!

זאת התקופה שאתם יצרתם, כשהחלטתם לשנות.

צרו לעצמכם את החופש. את העצמאות. את יחס הכבוד. את שיתופי הפעולה. מתוך מקום של אחריות ולא ממקום של שליטה. ממקום של הכרת המהות ולא ממקום של רצון לשלוט.

סודות מתגלים. מעשים מתגלים. וגם מחשבות מתגלות. לא ניתן עוד להסתיר דברים, ומה שנעשה במחשכים – לא יישאר שם, אלא יתגלה כדי להיעלם.

הכל קורה בתקופה האחרונה. למען התועלת הגבוהה ביותר של האנושות. למען התועלת הגבוהה ביותר של כל אחד מכם. למען החיים בשקט ובשלווה ובשלום ובאהבה. אתם יוצרים זאת לעצמכם, לילדיכם, לנכדיכם ולכל הדורות הבאים.

אתם החלוצים. אתם נושאי הבשורה. אתם נושאי השינוי. וזו הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים אתכם.

אני קריון. אני רואה את הפוטנציאל ואני אומר לכם: השלום כבר כאן. החופש כבר כאן. האהבה כבר כאן.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם