דף הבית » שינויים, תמורות ופרידות
שינויים ו תמורות ופרדות

שינויים, תמורות ופרידות

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.1.2014

שינויים, תמורות ופרידות

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

יקרים, אתם ודאי יכולים להרגיש באנרגיה שנמצאת כאן. היא נמצאת כאן כבר זמן רב. בפעמים הקודמות כבר סיפרתי לכם על הפמליה הגדולה שאני מביא איתי, וגם אמרתי שהיא גדלה בכל פעם. היום נמצאת כאן הפמליה הגדולה ביותר שהיתה עד כה. אם אתם מרגישים בכובד על הראש, בדגדוגים או בזרמים בגוף – דעו, כי אתם מרגישים באנרגיה של הפמליה.

אני יודע מי נמצא כאן. אני יודע מי שמע את הקריאה להגיע לכאן בפעם הזאת וברצוני לברך אתכם. לברך על הדרך, על המקום שאליו הגעתם, על המודעות ועל הידע שאתם תרים בתוככם ואשר עולה ומונח לפניכם.

אני, קריון, מאוהב בבני אדם, ואתם כבר יודעים זאת, ואני מוחא כפיים ביחד עם הפמליה לאנשים בעלי המודעות. הם, אתם, המובילים והחלוצים. אתם פותחי הדרך ומובילי הדרך, ובזכותכם, יקרים, יגיע השלום. השלום שאתם כל כך מחכים לו. השלום שהפלנטה כל כך זקוקה לו. אילו הייתם שומעים את האדמה מדברת, הייתם שומעים את ההודייה שלה. האדמה יודעת מי הצועד עליה, היא מכירה בעוצמת הצועדים עליה, והיא מחזירה להם בהודייה. גם היא מחכה לשלום.

הפמליה שנמצאת כאן היום הגיעה ממקומות מגוונים ביותר ביקום. בתוכה, כמובן, גם המשפחה האוהבת שלכם, שסובבת אתכם ושאתם יכולים להרגיש בה. אך בעיקר אני רוצה לברך את הלמוריאנים שנמצאים כאן, אחיכם ואחיותיכם, את הפלדיאנים, שהם הוריכם ואחיכם ואת הסיריאנים והארקטוריאנים, שניתן לומר שהם הורי הוריכם. אני נוקב בשמות המפורשים, כי הגיעה העת להסיר את הפחד מפניהם. הגיעה העת להבין, שיישויות אלה מחוברות אל האור, מחוברות אליכם, וניתן לומר שזהו "קשר דם". הם כאן כדי לאהוב אתכם וכדי להריע לכם. הם באו לברך את אלה שנפשם רוטטת הביתה, שנשמתם שואפת לעוד, שמרגישים את אהבת הבית ורוטטים ביחד איתה. הרטט שאתם מרגישים כאן כעת הוא הרטט של הבית, רטט האהבה. וכבר אמרתי לכם בעבר, כי אתם אהבה וליבכם אהבה.

בפעם הקודמת התחלתי לדבר על הצפוי בשנה הנוכחית. גם הבטחתי לכם שזו תהיה שנה קלה יותר אנרגטית. הבטחתי שדברים יסתדרו ויפלו אל מקומם הנכון. חלקכם כבר הרגיש בכך וחלק עדיין שרויים באותו אי סדר של האנרגיה העוצמתית, שהגיעה בשנה הקודמת. שמעתי את השאלות שעלו: "קריון, הבטחת. היכן השינוי?" יקרים, שינוי לא תמיד מתרחש מיידית. ישנה תקופה של הסתגלות. הדברים אישיים מאוד. הציפיות היו גדולות, אבל הציפיות יוצרות את המציאות. אני יודע שהמורים שלכם מבקשים מכם להסיר את הציפיות, אבל אני אומר לכם: דווקא ציפיות אלה לשינוי ולקלות הן שיוצרות את מציאות השינוי. ציפיות של רבים יוצרות מציאות. אתם יכולים לראות זאת בתחומים רבים. למשל, בכלכלה. גם מציאות זו, של קלות ושל סדר, נוצרת. אתם יצרתם אותה.

כעת, אני רוצה לספר לכם על דברים נוספים,שיאפיינו את השנה הנוכחית. אוכל לתמצת זאת בשתי מילים: שינויים ותמורות. השנה הנוכחית תאופיין בשינויים בכל התחומים: במערכות יחסים, במשפחתה, בעסקים ואפילו בתחום המדיני. תראו היפרדויות והתחברויות חדשות. אני שוב מבקש מכם להסיר פחד ודאגה. היו שמחים עם השינוי, כי כל שינוי הוא לטובה, כפי שאתם ודאי כבר יודעים. כל שינוי הוא כזה שאתם ביקשתם ויצרתם. כל שינוי יוביל אתכם אל הדרך ובדרך שבה אתם רוצים לצעוד. אל הדרך שאליה ליבכם מושך אתכם. אם כך, היו רגועים. היו רגועים גם אם תהיינה פרידות, כי גם הן חלק מהתכנון ומהכוונה שלכם.

היו מוכנים גם לשינויים ולפרידות במערכת הגופנית. גם גופכם יעבור שינוי. הן ברובד הפיזי והן ברובד הרגשי. תוכלו להיפרד ממה שרציתם ולשנות מה שרציתם לשנות. גופכם יגיב ביתר עוצמה לכוונות שלכם.

כבר אמרתי שלכוונה האנושית יש עוצמה גדולה ביותר. השתמשו בה בכל התחומים שבהם אתם רוצים שינוי ורוצים ליצור לעצמכם מציאות חדשה, כולל בתחום הגופני והרגשי. דברו עם הגוף ותראו כיצד הוא מגיב.

כל אחד מכם, וגם הקוראים את המילים הללו כעת, יוכל לראות בשינוי בתחומים רבים.

תוכלו לראות שינויים כלכליים ומדיניים כבר בשנה הנוכחית. אל תהיו מופתעים מפרידות שיפתיעו את הכלל.

כעת אני רוצה לדבר שוב על נושא שכבר דיברתי עליו בעבר: הילדים. מדובר בילדים שלכם ובנכדים שלכם. אתם כבר יודעים שהם שונים מאלה שאתם הייתם ובודאי מאלה שהוריכם היו. אבל עדיין אינכם יודעים בדיוק מי הם הילדים החדשים שמגיעים בשנה הזאת… ילדים אלה יפתיעו אתכם. אם אתם מצפים לילד או לנכד – תוכלו להבין. ילדים אלה יודעים מי אתם ומי הם. הם יהיו המורים שלכם כבר בגיל צעיר. הם יודעים מדוע הגיעו. הם ממשיכי הדרך שלכם. בואו נביע כוונה כולנו, שבזמנם אכן יגיע השלום. כי זהו הפוטנציאל. ילדים אלה רגישים יותר וצריך יהיה לשמור עליהם יותר בשנותיהם הראשונות. לשמור ממקום אוהב ולא ממקום חונק. תנו להם מרחב. ילדים אלה זקוקים למרחב שלהם ועם זאת, הם זקוקים גם לגבולות שאתם מציבים להם ולאהבה הגדולה שלכם. אלה ילדים שינבלו ללא אהבה.

מכיוון שכבר אמרתי שאתם אור ואהבה ודיברתי על כך פעמים רבות – היו האור והאהבה גם בעבור הילדים החדשים. היו האור והאהבה בעבור ילדי העולם כולו. היו האור והאהבה בעבור הפלנטה ובעבור עצמכם.

יכולתם להיווכח בחודש האחרון, שכאשר אתם מודעים ושולחים את האור והאהבה שלכם, כפי שביקשתי מכם – אתם משפיעים. האור והאהבה, הכוונה האנושית, ההתכווננות מהלב – כל אלה יוצרים שינוי.

השינוי שעומד להתרחש על פני הפלנטה הוא גדול ומיוחד וניתן אף לקרוא לו "פלא" או "קסם". מעולם לא היתה על פני הפלנטה מודעות שכזו ופלא שכזה. רבים לא צפו את הפלא. אתם יצרתם אותו!

אתם הקסומים שבכל היצורים שביקום. זו הסיבה שהיקום כולו מריע לכם. זו הסיבה שאתם יכולים לשמוע כעת את מחיאות הכפיים של הפמליה שנמצאת כאן. והנה גם אני מוחא לכם כפיים ואתם יכולים לשמוע ולהרגיש.

יקרים, אין אהובים מכם ביקום. אין מיוחדים כבני האדם. היו מי שאתם. לכו עם ליבכם ועם העוצמה שבתוככם ותוכלו גם אתם לראות בפלא, בנס ובקסם, שאותו אנחנו כבר רואים. הפוטנציאל מזהיר, גם אם נדמה לכם שאתם במרכזה של הדרמה. גם אם נראה לכם שהדרמה "חוגגת" – אל תיתפסו אליה. זו אשלייה. תהליכים מתרחשים. הקסם כבר נראה.

זכרו כי אתם הפלא והנס. הפמליה כולה ואני מברכים אתכם.

מבורכים מבורכים מבורכים.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם