דף הבית » גלים של ריפוי
גלים של ריפוי

גלים של ריפוי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 29.10.2015

 גלים של ריפוי

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה עם מירב גולד ונגינה עם יפעת בר-שלום)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

אתם יכולים להרגיש באנרגיה של האהבה הגדולה שנמצאת כאן. זו אנרגיה של ריפוי ושל שחרור. תודה לכן כוהנות יקרות על הנגינה ועל השירה.

הפמליה שאני מביא איתי גדולה. אתם יכולים להרגיש באנרגיה שלה. גם זו אנרגיה של אהבה ושל ריפוי וגם המסר היום יהיה מסר של אהבה וריפוי.

"ובכן, קריון, מה חדש? המסרים שלך תמיד הם של אהבה וריפוי", אני שומע את השאלות… נכון, כך הם, אבל הפעם אדבר מזווית שונה. מזווית שמעולם לא דיברתי עליה כאן.

כבר דיברנו על ריפוי בעבר. גם דיברתי על התרופות החדשות, שישתנו, ועל חוקרים שכבר כעת עובדים על תרופות שמשלבות בתוכן אנרגיות. היום אני רוצה לדבר אל הפיזיקאים. לא כולם קוראים את התקשורים. אני יודע זאת… אבל לאנרגיה יש תכונה, שהיא זזה ומניעה גלגלים, והמידע יגיע אל מי שאמור לשמוע אותו.

אמרתי בעבר שאתם יכולים לרפא את גופכם ולחדש אותו. אני רוצה כעת לספר לכם שהפוטנציאל הוא שתוכלו לרפא גם מחלות כרוניות. כאלה שאתם מכנים "מחלות קשות". הדבר ייעשה בעזרת מכשירים מיוחדים, שנבנים כעת במעבדות, אבל לא רבים יודעים זאת. אני רוצה לספר לכם, בשפה פשוטה, כזאת שתוכלו להבין וברור שגם הפיזיקאים יוכלו להבין, את הבסיס לאותם מכשירים.

הם יעבדו על גלים. על גלים של אנרגיית אור.

הגלים שהפיזיקה מכירה הם בצורת סינוסואידות.  אני רוצה להפנות את תשומת הלב של הפיזיקאים לסוג מעט שונה של גלים.

אני שולח אתכם אל הגלים של הוואי. אל אותם גלים גבוהים, שבדרך כלל אתם רואים עליהם גולשים. כשהגל עולה ונשבר, הוא יוצר צורה של סינוסואידה. לפני שהוא נשבר, ישנו מעין מעגל של אנרגיה. הגולשים מנצלים אותו לגלישה בתוך הגל. אלה הגלים, שכמותם ובעזרתם, בשימוש במכשירים מיוחדים, ניתן יהיה לרפא מחלות כרוניות.

אני מדבר לאט, כדי שגם המתקשרת שלי תוכל להבין, שהרי אין לה ידע נרחב בפיזיקה.

ובכן, בתוך גלי אנרגיית האור שיהיו במכשיר, יהיו מקומות של אנרגיה בינממדית. כשאדם ישכב על מיטה בתוך המכשיר, יעטפו אותו גלים של אור והוא יהיה בתוך אותם מקומות שתיארתי קודם בדוגמת הגלים של הוואי. אותם מעגלים, שעליהם נשבר הגל. אל תוך המערכת הזו של המעגלים, יוזרמו קרני אור בצורת קרני לייזר, שבשיתוף עם הגלים האלקטרו-מגנטיים יגרמו לשינוי בד.נ.א, יגרמו לתיקון של אותם מקומות פגועים בגוף האדם. האדם יוכל לחדש את עצמו, ללא המחלה שבה חלה, גם אם היה חולה בה לאורך זמן.

מכשירים כאלה היו בלמוריה, במקדש ההתחדשות הלמוריאני. הדוקטור הטוב ידע לעבוד איתם (קריון מתייחס כאן לד"ר טוד אבוקייטיס), והוא אחד מהחוקרים שעובדים על שחזור המכשירים הללו. מידע זה לגבי הגלים הוא המידע שחסר לו כעת במחקר. הוא ייחשף אליו.

אמנם בלמוריה המכשירים היו שונים מאשר שלכם, אבל גלי האור לא השתנו, כמו גם הזרמת האנרגיה.

זוהי בשורה חשובה לאנושות. הפוטנציאל הוא שבעוד דור לא תשמעו על מחלות כרוניות. ניתן יהיה לרפא אותן. המחקרים נעשים כבר כעת, ונתתי כאן רמזים לדברים שעדיין חסרים במחקרים. פיזיקאים יוכלו להבין טוב יותר מה שאמרתי, גם אם דיברתי בשפה פשוטה, שתובן לקהל ולקוראים.

לא סתם אני מפנה אתכם אל הגלים של הוואי. לגלים אלה אנרגיה מיוחדת ואפילו צורה שונה מאשר לגלים במקומות אחרים. הגלים נושאים את האנרגיה של הבית. המים זוכרים בדיוק כפי שהאדמה זוכרת. זיכרון המים קיים בגלים של הוואי, היא הבית, היא למוריה.

מתוך האנרגיה הזאת ניתן להבין כיצד לפעול ברפואה ובפיזיקה.

מתוך אנרגיית המים ניתן ללמוד הרבה מאוד. מתוך האנרגיה של הטבע בכללותו ניתן ללמוד הרבה מאוד. כיצד יצר האדם את כלי המעוף שלו, אם לא דרך מעוף הציפורים. אנשים עם חזון, שראו את מעוף הציפורים, יצרו מכונות שיעופו באוויר.

ובדיוק כמו שגלי השפל והגאות יוצרים מעגל חשמלי מחזורי וניתן לנצל אותו ליצירת חשמל, כך ניתן גם ללמוד מתוך מעגלי המחזורים בטבע, וליישם זאת במחקר, ברפואה, בפיזיקה ובסופו של דבר בביולוגיה.

כעת אדבר על היבט נוסף של ריפוי: על ריפוי רגשי.

אני מודע למקום שאני מדבר בו. אני יודע בפני מי אני מדבר ומי הקורא את הדברים. אני יודע באיזה אזור אתם יושבים ואני יודע מה מתרחש כאן. הפמליה כולה יודעת ומכירה את המצב. אתם עדים לעבודת אור נפלאה של עובדי האור מצד אחד ולעלייה של כוחות חושך מצד שני.

לחושך אין הגדרה. הוא מוגדר כהיעדר אור. אין לו מהות. אין לו חוכמה. אין לו ידע. האנשים שמתחברים אל החושך יוצרים את המהות שלו.

חושך מעורר פחד. חושך שנתקל באור, מנסה להיאחז בכל כוחו באנרגיה הישנה והוא מפעיל כוח. מה שאתם רואים כעת אלה כוחות החושך, שמנסים להיאחז ולהפחיד. הם מנצחים כשהם מפחידים. כשהפחד אוחז באנשים – החושך מנצח. אנשי החושך יודעים זאת.

אל תטעו! הניצוץ האלוהי קיים גם בהם, אלא שהם טורחים לכסות עליו. הם עדיין אהובים על ידי אלוהים כמו כל ברואי האנוש. הם משחקים את המשחק שבאו לשחק כאן. ראוי שתבינו זאת. הם ממלאים את התפקיד שלקחו על עצמם. תפקידם הוא להפחיד. תפקיד אנשי האור הוא לא לפחד. לעמוד עם עוצמות האור שלהם ולשלוח את האור לאותם אנשים.

זו מלחמתו האחרונה של החושך. הפוטנציאל הוא שבעוד דור לא תראו מלחמות מהסוג הזה. אבל הפחד קיים עדיין, גם אצל עובדי אור, שאינם יודעים כיצד להתמודד עם "המצב".

יקרים, הדברים אינם כפי שהם נראים. אור תמיד מנצח חושך. במקום שיש אפילו אור קטן – החושך לא יכול להתקיים.

לכן אני מעודד אתכם להשתמש באור שלכם ולעמוד איתנים כאור אחד מול החושך.

שחררו את הפחד. אין לו מקום. הפחד הוא חלק מן החושך. אור הוא אהבה. כשאתם נתקלים כעת בקשיים בחייכם, בפחדים ובכעסים – עימדו בטוחים עם האור שלכם ורפאו את המקומות האלה בעצמכם ועל מהפלנטה.

ריפוי גדול נעשה כאן היום בעזרת השירה והנגינה. קחו אותו איתכם. התחברו אל האור שאתם ושבתוככם. עשו מה שבאתם לכאן לעשות: להיות. להיות אור. להיות אהבה. שחררו את כל מה שאינו אהבה.

דמיינו את אור הלייזר, שעליו דיברתי בתחילת דבריי והזרימו אותו אל המקומות בגופכם, שזקוקים לריפוי. שילחו אותו אל המקומות שעל הפלנטה, שזקוקים לריפוי ובעיקר כאן, באזור שלכם.

תוכלו לראות שינוי. תוכלו לראות שינוי.

יקרים, אני קריון, מאוהב בבני אדם ומכיר בני אדם. כולנו כאן, הפמליה ואני, מריעים לכם על התהליכים שאתם עוברים ועל התהליכים שאתם יוצרים וצועדים בתוכם במהירות, בנחישות ובאומץ.

היו. היו. היו האור. היו האהבה. כי זו מהותכם.

וכך הוא הדבר

קריון

אולי יעניין אותך גם