דף הבית » על מזג האוויר
על מזג האויר

על מזג האוויר

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 24.9.2015

על מזג האוויר

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה נגינת ריפוי של יפעת בר-שלום על קערת קריסטל)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

תודה על הצלילים הנפלאים. את חלקם לא יכולתם לשמוע באוזן האנושית שלכם, אבל חברינו שנמצאים כאן יכולים לשמוע ואף שמעו. היו אלה אותות לפמליה הגדולה להיכנס, אותות של ריפוי אישי ופלנטרי. מבורכת את כוהנת יקרה.

הפמליה שנמצאת כאן היום מיוחדת מתמיד והיא באה לחגוג. לחגוג את היותכם, את מוארותכם, את הריפוי המוחלט, את התקופה. לא סתם אתם אלה שהגעתם לכאן היום ולא סתם אתם הקוראים ברגע זה את המילים. הדברים מכוונים גם אליכם.

התקופה מרגשת ואפילו אינכם יודעים עד כמה. אנחנו רואים את הפוטנציאל שאליו אתם מתקדמים. דבר כזה לא נראה ביקום מעולם. אינני מדבר על התהליכים עצמם אלא על המהירות שבה הם מתבצעים ועל הדרכים המקוריות והיצירתיות שלכם להאיץ אותם.

התקופה מרגשת, אנרגטית ועוצמתית, והיא מתאפיינת לא רק במה שעובר עליכם, בני האדם – ועל כך דיברתי בפעמים קודמות – אלא גם במזג האוויר.

היום אדבר על אותו נושא נדוש לכאורה: על מזג האוויר.

לאחרונה הייתם עדים לכמה תופעות טבע מפתיעות, הן כאן והן במקומות אחרים על הפלנטה. האם מזג האוויר השתגע? זה מה שבני אדם רבים שאלו ושואלים את עצמם. אפילו חלק מהמדענים שלכם לא יכולים להסביר את התופעות הללו ומסבירים זאת כך. ואם מזג האוויר השתגע – "ברור" שהאדם הוא האשם. "ברור" שבני האדם הם אלה שגרמו לזה. בכך שאינכם שומרים על איכות הסביבה, בגזים שהתעשייה שלכם פולטת, בניצול משאבי הטבע ובזיהומם. האדם אשם. הסכנה כבר כאן. זהירות, חלקים נרחבים של היבשות יוצפו בשל המסת הקרחונים. זהירות, במהרה לא יהיו מים לשתייה. זהירות, החום הולך וגובר ומייבש. כדור הארץ מתחמם.

כמה פעמים שמעתם את כל האזהרות הללו? אזהרות שמגיעות מאנשים מלומדים, שניתן לסמוך עליהם, כי הם מדענים, כי הם חוקרים, כי הם יודעים. עובדה: הטמפרטורות גבוהות מהרגיל, הקרחונים אכן נמסים, דגים נעלמים.

יקרים ואהובים, הכל רק כביכול. למזג האוויר אין קשר למעשיהם הפיזיים של בני האדם. אתם אינכם אשמים בעליית הטמפרטורה או בהמסת הקרחונים. לא המעשים שלכם גורמים לתופעות האקלימיות שאתם חווים כעת. אבל הכוונות שלכם אכן קשורות בכך… הכוונות של הקולקטיב האנושי הן אלה שגורמות לכל התופעות הללו. כל תופעות מזג האוויר קשורות בכיול מחדש של האנושות, בכיול מחדש של כל אחד מכם, בכיול מחדש של הפלנטה וגם בכיול מחדש של היקום. כבר אמרתי כאן, במקום הזה: באשר תלך הפלנטה – ילך היקום כולו. כאשר הפלנטה משתנה ומעלה תדרים, גם היקום משתנה ומעלה תדרים. ההתרחבות היא הדדית.

ובכן, כל תופעות מזג האוויר שצפיתם בהן נגרמו שלא במקרה, אבל לא בשל מעשים שאינכם אמורים לעשות…

נתקלתם באובך חריג, שכמעט לא נראה היה כמותו, קראתם על שטפונות יוצאי דופן ובלתי צפויים בצד השני של הפלנטה, שמעתם על רעידות אדמה ברמה גבוהה ביותר. כל אלה אינם קשורים במעשים שלכם, אך קשורים באנרגיה ובכוונות שלכם ובעוצמה של התקופה הנוכחית.

כשאתם, עובדי אור, נתקלים בתופעות כאלה, מה אתם עושים? האם אתם נבהלים? האם אתם מתפלאים? האם אתם אומרים שאין מה לעשות? האם בגלל שמדובר בכוונות, אפשר לתת לתופעות הללו לגרום לנזקים? יקרים, גם זה בידיכם, וכפי שנאמר כאן קודם לכן, קבוצה גדולה יכולה לשנות! (קריון מתייחס לעובדה, שקבוצת שומרי הפלנטה הצליחה לעצור את הצונאמי בעקבות רעידת האדמה העוצמתית בפרו). כאשר אתם עובדים במשותף, הכוח שלכם עוצמתי מעבר לכוח של תופעות הטבע. כמו שאמרתי כאן בעבר: אתם, בני האדם, תופעות הטבע הנפלאות ביותר הקיימות. כשאתם משתפים פעולה, אתם יכולים לנצח. כבר ניצחתם! אתם יכולים לעצור שטפונות, לעצור רעידות אדמה, להמעיט או לבטל נזקים עתידיים. הכוח בידיכם. אתם ההילרים של הפלנטה, עובדי אור יקרים. אינכם חייבים לצאת לשטח ולאסוף בקבוקים, כדי לעזור לפלנטה… אם כי הפעולה רצויה ואני מכבד זאת. מה שאתם אמורים לעשות: לשלוח את כוח האור וכוח הריפוי שלכם, כדי לרפא את הפלנטה ולעזור לה, כדי לעצור, כדי לשחרר, כדי לאפשר. אתם יכולים לעשות זאת.

ובכן, מזג האוויר לא השתגע… מזג האוויר עובד בשיתוף פעולה נפלא איתכם. האם גם אתם סבורים כך? בדקו את מזג האוויר שלכם. בדקו את מזג האוויר הרגשי שלכם. האם גם אתם מוצפים ברגשות? האם גם אתם מזדעזעים עם עליית התדר? האם גם מצב רוחכם אביך וראייתכם את העתיד קצת מעורפלת?…

אתם מהווים שיקוף של הטבע והטבע מהווה שיקוף שלכם. כשאתם צופים בתופעות טבע או שומעים עליהן, בדקו מה זה אומר לכם מבחינת גופכם, מבחינת רגשותיכם.

כמו שאתם, כקבוצה, יכולים לעצור תופעות טבע, הרי שאתם כפרטים, יכולים לעצור ולשחרר את תופעות הטבע הרגשיות והפיזיות שלכם. לשנות את מזג האוויר שלכם….

כעת, אני רוצה להפריך כמה מהטענות של המדענים בנוגע למזג האוויר. הם מדברים על התחממות כדור הארץ. הם מדברים על התמוססות הקרחונים ועל כך שהם עתידים לשטוף ולהציף שטחים נרחבים. יקרים, הזיכרון האקאשי שלכם יודע שהיו דברים מעולם, כי כך הוצפה למוריה ואתם, כנשמות עתיקות, זוכרים זאת. אתם נושאים זאת בד.נ.א. שלכם. לכן אתם מוכנים לקבל את המסרים הללו של המדענים ושל המזהירים למיניהם. הם מדברים על איבוד משאבים ועל כך שלא יהיה די מזון בשל גידול באוכלוסיה. את כל אלה אני רוצה להפריך.

ההתחממות שאתם חוזים בה כעת היא זמנית. הפלנטה לא הולכת לעבר אסון מכל סוג שהוא. הקרחונים לא עומדים להציף יבשות. אתם בתקופת למוריה החדשה. לא תהיה הצפה של הפלנטה או של חלקים ממנה. הדברים נעשים דווקא כדי לספק מזון לבני האדם. תוכלו לראות בשנים הבאות שהדגה מתרבה. תוכלו למצוא משאבי חשמל חדשים, וכבר יש כאלה שמפתחים את ההמצאות שישמשו אתכם בקרוב. הפלנטה הולכת לעבר צמיחה ולא אל כליון. לשגשוג ולא ליובש. יותר מכך, המדענים שלכם ודאי יופתעו שהתחזיות שלהם לא רק שאינן עומדות להתגשם, אלא שהדברים יהיו הפוכים לחלוטין. ושוב, הם יספרו לכם שמזג האוויר השתגע…

אם כבר, צפויה תקופה של קור ולא של התחממות. ההתחממות היא זמנית, בדיוק כפי שההתקררות תהיה זמנית.

הפלנטה זקוקה לאיזון והיא מאזנת את עצמה, בין היתר, ע"י תופעות מזג האוויר.

אתם זקוקים לאיזון ואתם מאזנים את עצמכם, בין היתר, ע"י תופעות מזג האוויר הרגשי והפיזי.

היו שקטים, יקרים. היו שקטים. זו תקופה עוצמתית ומרגשת. אל תאפשרו לאזהרות ולאיומים להסיט אתכם מהדרך שבה אתם הולכים, להסיט אתכם מהאמונה בעצמכם ובאינטואיציות שלכם, מהאמונה ביכולות שלכם. אפשרו לעצמכם להיות מי שאתם. אפשרו לעצמכם לעשות מה שבאתם לכאן לעשות.

קבוצה נכבדה של אורחים נמצאת כאן היום ומוחאת לכם כפיים. לכם ולקוראים. כי אתם החלוצים בעלי ההבנה. ההבנה נמצאת בליבכם ולא בידי המזהירים, המאיימים והמפחידים.

היו האור והאהבה שאתם. שלחו את האור שלכם אל כל אותם מאיימים ואל כל המקומות החשוכים, שעדיין קיימים ורוצים להתקיים. היו המגדלורים שאתם ודעו שאתם נאהבים עד מאוד ומחיאות הכפיים נשמעות.

אני קריון, מאוהב בבני אדם ואני יודע למה.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם