דף הבית » מסר ותזכורת לעובדי האור
מסר ותזכורת לעובדי אור

מסר ותזכורת לעובדי האור

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 27.8.2015

מסר ותזכורת לעובדי האור

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה נגינה בקערת קריסטל עם יפעת בר-שלום)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

כמה שמחה שוררת כאן. אנרגיה של אהבה נמצאת כאן. זו אהבה בין אדם לאדם ואהבה בין אדם לרוח. זו אנרגיה של התאהבות. התאהבות היא מרגשת ואתם אכן יכולים להרגיש בהתרגשות הגדולה.

נמצאת כאן היום קבוצה, שזומנה במיוחד. מה שמאפיין אתכם, הוא האהבה והלב הפתוח והרחב של כל אחד מכם. מה שמאפיין אתכם עוד זו עבודת האור. ועל כך אדבר עוד מעט.

אתם יכולים להרגיש באהבה הגדולה ובחיבור שביניכם. זה חיבור, שהלך והתעצם דרך צלילים של קערת קריסטל מופלאה. תודה לך, כוהנת יקרה, על תהליך הריפוי העוצמתי שנערך.

אני קריון, מאוהב בבני אדם, מכיר בני אדם, יודע מה בליבם, ולכן אני גם אוהב אתכם יותר ויותר, אם אפשר להשתמש במושג כזה…. כי האם יש גבולות לאהבה? האהבה היא אינסופית, וזו האהבה שאני רוחש לבני האדם. כולם. באשר הם בני אדם. זו אהבה בלתי מותנית ובלתי סופית.

תקופה חדשה החלה וכבר התחלתם לצעוד בה. רובכם כבר מרגישים את העוצמות שלה. כבר דיברתי על האנרגיה העוצמתית בפעמים הקודמות. זו אנרגיה מבלבלת, מעלה אל פני השטח תהיות ושאלות, מעלה רגשות שכבר התמודדתם איתם. אך זו גם אנרגיה מתמירה ואתם יכולים להשתמש בה כדי להתמיר רגשות שאינכם רוצים בהם. זו האנרגיה של העידן החדש של העידן החדש, כפי שקראתי לו.

כולכם, וגם הקוראים, עובדי אור. אין מישהו שהגיע לכאן במקרה ואין מישהו שקורא כעת את הדברים ועושה זאת במקרה. הכל מסונכרן, כפי שאתם כבר יודעים.

ובכן, מהי ה"עבודה" שאתם נוהגים לקרוא לה "עבודת אור"? איזו עבודה זו? אנשים נוהגים לתת פרשנויות למושגים וגם למושג "עובדי אור" ישנן פרשנויות, שחלקן שגויות. עבודת האור אינה העבודה שאתם מכירים מחיי היום-יום. היא אינה דורשת מאמץ, אינה דורשת הליכה למקום מיוחד ואינה דורשת לעשות משהו מיוחד. היא דורשת דבר אחד: להיות! להיות מי שאתם, להיות המהות שאתם.

המהות שלכם היא מהות של מגדלורים. תפקיד המגדלור: לשלוח אור. הוא מאיר גם ביום וגם בלילה. הוא מאיר בכל מזג אויר. הוא אינו בא בטענות: "מדוע אני צריך להאיר כעת.  קר לי". הוא אינו בן אדם… הוא אינו טוען שהרוח מפריעה לו. הוא אינו בן אדם… וכשהוא שולח את האור שלו הוא אינו מתחשב בתוצאה, ואינו לוקח ללב, אם האוניות בים אינן משתמשות באור שלו. הוא ממלא את תפקידו. הוא אינו שואל את האוניות: "האם אתן רוצות שאשלח לכן אור היום?" הוא פשוט שולח. זה תפקידו. זאת מהותו.

ונחשו מה? אתם המגדלורים. אתם שולחים את האור שלכם גם אם אתם מודעים לכך וגם אם לאו. מובן, שכאשר אתם עושים זאת במודע – החוויה שלכם מתעצמת.

אבל – האם שאלתם את עצמכם את השאלה, ועובדי אור שואלים זאת: "האם מותר לי לשלוח את האור שלי למישהו מסויים? האם מותר לי לשלוח ריפוי למישהו מסויים?"

כן, כן. אני יודע בפני מי אני מדבר ואני יודע מי קורא כעת את הדברים…. הילרים ועובדי אור נוהגים לבקש רשות. מדוע? האם אין זה תפקידכם לשלוח אור? האם אין זה תפקידכם לשלוח ריפוי? הרי זהו תפקידכם, ללא קשר לתוצאות. מי שירצה באור ובריפוי – יקבל אותו. מי שידחה – יישאר בשלו. מדוע אתם זקוקים לבקשות הרשות הללו? מדוע אתם רוצים להתייעץ עם הרוח באם לשלוח את האור שלכם? זו מהותכם. זה תפקידכם. זו המהות של עבודת האור.

האם שמתם לב, כיצד אנשים ניגשים אליכם ומבקשים את עצתכם? האם שמתם לב, כיצד אנשים מרגישים שיש בכם משהו מיוחד ורוצים גם? האנרגיה שלכם מדברת. זוהי אנרגיית האור. זו המהות של העבודה הרוחנית.

עבודה רוחנית לא מתבטאת במדיטציות או בהתבודדות. זו פרשנות שגויה לחשוב כך. העבודה הרוחנית היא כל מה שאתם עושים ביום-יום. כל מה שאתם עושים הוא רוחני. גם אם אינכם חושבים כך. גם כשאתם דואגים או כועסים או כשיש לכם רגשי אשמה. נכון, לרוח אין את מגוון הרגשות הזה. הרוח פועמת אך ורק בתדר של אהבה וחמלה. אהבה בלתי מותנית ואינסופית. אבל אתם, כל עוד אתם בגוף, אינכם יכולים לחוות אך ורק את האהבה הזאת. המבנה שלכם הוא רבגוני. וכבר אמרתי, ואחזור על כך שוב: זו הסיבה שאנחנו אוהבים אתכם כל כך. בגלל מגוון הרגשות שלכם. אתם כל כך מעניינים. הרבה יותר מאשר אנחנו. סלחו לעצמכם, יקרים, כשאתם כועסים וכשאתם פוחדים. סלחו והבינו, שגם הרגשות הללו הם חלק מהיותכם אנשי אור.

ובכן, מה הייחודיות של עובדי האור? הייחודיות היא במודעות. המודעות מאפשרת לכם לא לשהות בתוך הרגשות הללו ולא לשקוע בתוכם. לא לשהות בתוך הדרמה. היא מאפשרת לכם לשחרר ולשמוח. לחיות מתוך שמחה ומתוך אהבה. היא מאפשרת לכם להכיר במי שאתם ובמהות שלכם, והמהות שלכם היא אהבה.

בעידן החדש של העידן החדש, שאתם כבר צועדים בתוכו, תשתמשו ביכולות הללו שלכם ובאנרגיה העוצמתית. תוכלו לשחרר במהירות כל מה שלא מתאים לכם, ותוכלו לראות כיצד האור שלכם מופץ בעוצמה גדולה יותר, בבהירות גדולה יותר. תוכלו להיות בהירים עם עצמכם. מוארים בתוככם. אוהבים את עצמכם.

אתם מחוברים זה לזה. אתם מחוברים אל הרוח, אל האנרגיה, אל האלוהות. האם אתם יכולים להרגיש זאת בתוככם? אני מאיץ בכם להכיר במי שאתם. אני מאיץ בכם להשתמש באהבה שלכם, כדי לרפא את עצמכם, את סביבתכם ואת הפלנטה.

לו יכולתם לראות את עצמכם מנקודת המבט שלנו, הייתם מופתעים, נדהמים ומלאי התרגשות. לו יכולתם להשוות את המראה שלכם היום לזה שבתקופה הקודמת – לא היו מילים בפיכם לתיאור התחושות. הצבעים שלכם השתנו והתעצמו. הריח שאתם מפיצים הוא ריח בושם מלאכי. הקולות שגופכם משמיע דרך התדרים שלו הם קולות מלאכיים. מוזיקה שמימית נשמעת דרך התדרים שלכם. זיקוקי דינור יוצאים דרך המבנים האנרגטיים שאתם נמצאים בתוכם. כן, כן. אלה מראות נפלאים. הגוף שלכם הוא לא מה שאתם חושבים… הוא הרבה יותר מורכב. בדיוק כמו שהחיים שלכם הם לא מה שאתם חושבים… אתם יכולים לקרוא לחיים שלכם "משחק" ואתם יכולים לשחק משחקים שונים, כדי לחיות באיכות חיים.

זוהי העבודה הרוחנית. זוהי עבודת האור. האם זו עבודה קשה? לא! זו עבודה שמצריכה אתכם להיות!

כמו בכל פעם, אני מביא איתי פמליה גדולה, אוהבת, שמכירה אתכם היטב ומשתאה בכל פעם מחדש על התהליכים, על המהירות ועל הבחירות שלכם.

כולנו אוהבים אתכם, מברכים אתכם ומבקשים מכם: עשו מה שבאתם לכאן לעשות. היו האור שאתם. ללא שיפוטיות. ללא ביקורת. בלי שאלות. רק עם הבנה עמוקה של המהות. המהות האלוהית שאתם. מהות המגדלור שאתם.

אני קריון, מאוהב בבני אדם עוד ועוד, בלי סוף, ואני יודע למה!

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם