דף הבית » חמישה חושים ועוד אחד
חמישה חושים ועוד אחד

חמישה חושים ועוד אחד

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.07.2015

 חמישה חושים ועוד אחד

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדם ריפוי אישי וקבוצתי עם השירה והנגינה של מירב גולד, נגינה בקערת קריסטל עם יפעת בר שלום וריפוי אנרגטי דרך דורית ישראל)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

מבורכים, מבורכים, מבורכים. על ששמעתם את הקריאה להגיע, על שאפשרתם, על שתמכתם, על שאהבתם.

מיד אסביר לקוראים ברגע זה במה המדובר.

תחילה, אני רוצה לבקש מכם להרגיש את אנרגיית האהבה והריפוי הנמצאת כאן בחדר.

אני מברך את כל האורחים שנמצאים כאן. אורחים שהגיעו ממקומות רחוקים, שמחוץ לפלנטה. אלה שכבר קבועים כאן ואלה שמגיעים בפעם הראשונה. נמצאת כאן נציגות נכבדה של אורחים שהם חלק מהשושלת שלכם. הם ההורים והסבים שלכם בשושלת. כולם נושאים בד.נ.א. שלהם את הניצוץ האלוהי. בדיוק כמוכם. האורחים מבקשים לברך אתכם ולאהוב אתכם ואתם יכולים להרגיש באנרגיה שלהם.

האם אתם מרגישים חום, על אף שהחדר מקורר היטב? דעו, כי זו האנרגיה של האהבה. נמצאת כאן משפחה אוהבת וכולנו באנו לכאן להיות אתכם ולחגוג אתכם. באנו לחגוג אתכם את העידן החדש של העידן החדש, שזה עתה החל. לחגוג אתכם את תהליך הריפוי, את האהבה, את היותכם. אתם אהבה.

לקוראים אסביר שטרם התקשור נערך כאן תהליך ריפוי עמוק בהשתתפות הכוהנות הלמוריאניות ובהשתתפות הקריסטל והמיתרים של ההר הקסום. הר שאסטה הביא את האנרגיות שלו לכאן ונעשה ריפוי עמוק.

מבורכים אתם, יקרים, על שאפשרתם.

בפעם הקודמת התחלתי לדבר על הכלים לעידן החדש של העידן החדש. האנרגיה שנמצאת כעת על הפלנטה שונה לחלוטין מזו שהיתה כאן בתקופה הקודמת. זו אנרגיה עוצמתית, דוחפת, מאזנת, מרפאה ולעיתים – גם מבלבלת. היא מבלבלת בעיקר עובדי אור והילרים, שרגילים לעבוד בצורה שונה מזו שהאנרגיה החדשה מציעה.

היום אמשיך ואדבר על מה שיאפיין את העידן החדש: חמישה חושים ועוד אחד.

התקופה הבאה תאופיין בשימוש הולך וגובר בחושים האנושיים. שימוש בחושים במקום שימוש בהיגיון. שימוש בתחושת הלב במקום בידיעת המוח. אפרט לגבי כל חוש בנפרד. אם תשימו לב, תראו שחלק מהדברים כבר קורים וקרו לכם ותדעו גם למה לצפות, אבל תמיד, תמיד, חכו גם להפתעות…

ובכן, היום אנחנו מדברים על חושים. האם אתם יכולים לחוש באהבה? תחושת הלב היא התחושה האמורה להוביל. אם אתם רוצים לדעת אם אתם נמצאים בדרך הנכונה, המתאימה לכם, הרגישו את ליבכם. האהבה היא גם חלק מכל החושים האחרים.

אתחיל בחוש הטעם.

האם שמתם לב לשינוי בטעמים שלכם? באהבה שלכם למזונות מסוימים? בשינויי תזונה? חוש הטעם משתנה. מאכלים שבעבר היו לכם טעימים – כבר לא יהיו לכם טעימים ולהיפך. השתמשו בחוש הטעם כדי לדעת מה מתאים לגופכם. שאלו את גופכם האם המזון המסוים הזה מתאים לו, מתאים לכם. הזינו את גופכם והאזינו לו בתשומת לב. דרך הטעמים תוביל את הגוף שלכם בדרך הנכונה.

אינני שולל אכילת מזונות מסוימים. אינני בעד או נגד מזונות כלשהם. אמרתי זאת כבר בעבר. אני בעד שכל אחד יתאים את המזון לגופו. וכמו שאתם שונים האחד מן השני, כך גם התזונה שלכם שונה זה מזה. אל תשפטו ואל תבקרו אנשים שמעדיפים מזון מסויים, מפני שזה המזון שמתאים לגופם בעת הזו.

הימנעו משיפוטיות ומביקורת והעריכו את זה הנשמע לליבו ומזין את גופו במאכלים המתאימים לו.

כבר עתה אומר לכם, שבתקופה הבאה, גם אלה שכבר שינו את התזונה שלהם – ישנו אותה שוב, מפני שזו תקופה של שינויים. שינוי הוא שם המשחק וגופכם משתנה עם האנרגיה. דברים שמתאימים לו כעת – כבר לא יתאימו, גם אם זה עתה שיניתם את התזונה. היו מוכנים לכך ואל תשפטו את עצמכם על כך.

חוש הריח

האם אתם יודעים שהרוח אוהבת להציג את עצמה באמצעות ריחות? האם קרה לכם שהרחתם ריח של פרחים, כאשר בסביבה לא היה כל פרח? האם הרחתם מאכלים, כשבסביבה אף אחד לא מבשל? הרוח יודעת להציג כך את עצמה. כשאתם מריחים ריח מוכר, נסו לזכור מי קשור בריח הזה. יתכן והוא נמצא איתכם.

הריח הוא כלי נהדר,כדי לאתר בעיות רפואיות, כדי לרפא וכדי לאזן את הגוף.

שימו לב לשינוי הטעמים שלכם גם בריחות. נשים, האם שיניתן לאחרונה את הבושם שלכם? גברים, האם שיניתם את מי הקולון שלכם? אולי הם כבר לא מתאימים לכם. הגוף דורש אנרגיה של ריחות מסוימים ולעיתים, דוחה אנרגיה של ריחות אחרים. היו קשובים לריח.

הריח יתפוס חלק נכבד בעידן החדש של העידן החדש. כפי שכבר אמרתי – ניתן יהיה לרפא ולאזן בעזרת חוש הריח ובעזרת הריח המתאים.

הקשיבו לגופכם. הקשיבו לאפכם.

חוש הראיה

האם שמתם לב לשינויים בראיה שלכם? מרכיבי המשקפיים ודאי שמו לב לכך. אתם רואים בבהירות ולמחרת במטושטש. משהו מפריע לכם בראיה. אולי המשקפיים אינם מתאימים? יקרים, אל תרוצו לקנות זוג חדש, כי כך תקנו מספר גדול של זוגות משקפיים בשנה אחת… הראיה משתנה אצל כולם. אני מתכוון גם לראיה הפיזית וגם לפנימית. אתם יכולים לבדוק עם עצמכם: ודאי שמתם לב, מידי פעם, בזוית העין לדמויות, וכשהבטתם לשם – לא היה דבר. חלק מכם רואה בבירור דמויות לפניו. חלק רואה את המתאר שלהן. חלק מרגיש. חלק רואה צבעים. חלק מדמיין, וגם הדמיון מתפתח.

היעזרו בראיה שלכם. היעזרו בה לחדד את יכולתכם לראות מעבר. הרחיבו את הראיה, כדי לראות תהליכים. הגביהו את הראיה, כדי לראות סיבות, תהליכים ותוצאות. הרגישו את הראיה שלכם ואפילו אומר: הריחו את הראיה שלכם. איזה ריח יש לה? איזה טעם יש לה?

כפי שאתם מבינים, החושים האנושיים קשורים זה בזה ומתפתחים זה עם זה. כבר ניתן לשמוע את המראות ולהריח את הקולות.

הראיה הפנימית שלכם הולכת ומתרחבת. הדמיון שלכם מתרחב. בעקבות זאת, יצירת המציאות שלכם הולכת ומתעצמת, שהרי היא מתחילה בדמיון.

צרו את המציאות שאתם רוצים לחיות בה דרך הדמיון, הראיה, הטעם, הריח.

חוש השמיעה מתפתח אף הוא.

האם אתם שומעים קולות שאין להם מקור הגיוני בסביבה? האם אתם שומעים לעיתים קרובות את שמכם, אפילו שאין אף אחד בסביבה? האם האוזניים שלכם מדגדגות? לוחצות? כל אלה סימנים של הרוח. סימנים שאתם מרגישים את הרוח. אלה סימנים שהרוח וההדרכה נמצאים אתכם כל הזמן. הקשיבו לרוח. ההקשבה הפנימית היא זו של הלב. הלב יודע. הלב שומע. הקשיבו לקולות הנשמעים בתוך גופכם. אל תתעלמו! אל תתעלמו מהרעיונות ומהתובנות. אל תתעלמו מהאינטואיציות שלכם, מהמראות שאתם רואים. כי זו הדרך ללכת בעידן החדש של העידן החדש.

חוש המישוש

מתי בפעם האחרונה חיבקתם את עצמכם? מתי הענקתם חיבוק לעצמכם?

אני יודע בפני מי אני מדבר ואני יודע מי הקוראים כעת, ואני יודע שאתם אוהבים להתחבק זה עם זה. להרגיש זה את זה. אבל מתי הענקתם חיבוק לעצמכם? מתי הרגשתם את עצמכם? מתי ידעתם את עצמכם? האם אתם אוהבים אתכם? האם כשאתם מסתכלים במראה אתם רואים את היופי בהתגלמותו? את אלוהים? אהבו את עצמכם, יקרים. דאגו לעצמכם. חבקו את עצמכם.

האם אתם מרגישים, אולי אפילו ברגע זה, נגיעות בגופכם? ליטוף? תחושה שמשהו זוחל על עורכם? אלה הדרכים של הרוח לחבק אתכם ולאהוב אתכם.

האם אתם אוהבים את עצמכם כפי שאנחנו אוהבים אתכם? העידן החדש של העידן החדש מאופיין בהכרה הולכת וגוברת באהבה. ביכולת שלה, בעוצמה שלה, בהדרכה שלה.

האם אתם רואים אהבה, טועמים אהבה, מריחים אהבה?

אם תיקחו כעת נשימה עמוקה, תוכלו להרגיש את האהבה שנמצאת כאן.

אמרתי שאדבר על חוש נוסף. אתם אוהבים לקרוא לו "החוש השישי".

החוש השישי איננו חוש. הוא יכולת. זו יכולת שמורכבת מכל מה שציינתי עד עתה. יכולת השמיעה, הראיה, הטעם, התחושתיות, הריח. זו האינטואיציה שלכם. האינטואיציה היא חוש נוסף, שיש לכל בני האדם ומרבית בני האדם מתעלמים ממנה.

אני דוחק בכם, יקרים, להאזין לאינטואיציה, כי היא קול הלב, היא היכולת ליצור קשר עם האהבה שנמצאת סביבכם. איתנו. עם הרוח. עם האורחים שנמצאים כאן. אתם יכולים לקבל הדרכה ועצה. אתם יכולים לקבל אהבה בכל רגע בחייכם.

השתמשו באינטואיציה, בקשו אותה לעצמכם, אחזו בה ותנו לה להוביל אתכם.

יקרים, ריפוי גדול ועוצמתי התבצע כאן היום במהלך העברת המסרים. האם אתם יכולים להרגיש בו?

אהבה גדולה נמצאת כאן, עוטפת אתכם וחודרת אליכם. האם אתם יכולים להרגיש בה?

אני, קריון, מאוהב בבני אדם. גם אני מופתע בכל פעם שאתם עושים את הצעד הבא ובכל פעם שאתם מחליטים להמשיך הלאה.

אני אוהב אתכם ומעריך אתכם. אתם היצורים המוערכים ביותר ביקום, ואין זה פלא שכל כך הרבה מבקרים נמצאים כאן ועל הפלנטה בכלל. הם צופים בכם מקרוב ומרחוק. הם מחכים לראות את הצעד הבא שלכם. היעזרו בחושים, כדי ליצור את הצעד הבא.

אני, קריון, מאוהב בבני אדם יותר ויותר ואני יודע מדוע!

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם