דף הבית » ערכת כלים לעידן החדש של העידן החדש
ערכת כלים לעידן החדש של העידן החדש

ערכת כלים לעידן החדש של העידן החדש

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 25.6.2015

ערכת כלים לעידן החדש של העידן החדש

ע"י דורית ישראל

(התקשור נערך בפני קהל וקדמו לו שירה ונגינה של מירב גולד)

ברוכים הבאים הנני קריון מהשרות המגנטי.

האם ראיתם, יקרים, את הדרך שנפתחה? האם הרגשתם באנרגיה של האהבה? האם אתם מרגישים בנוכחות הגדולה שנמצאת כאן? אני, קריון, מאוהב בבני אדם, אבל לא רק אני מאוהב בכם. ניתן לומר שהיקום כולו מאוהב בבני האדם. היקום כולו מופתע בכל פעם מחדש מההחלטות, מהצעדים ומהמעשים שלכם. מחיאות הכפיים נשמעות למרחוק ואם תטו אוזן, תוכלו גם אתם לשמוע את התרועות לכבודכם. נמצאת כאן פמליה גדולה ואתם יכולים להרגיש בה ובאהבה שלה, אם תאפשרו לעצמכם.

אנחנו כולנו כאן כדי להיות איתכם. אתם היצורים המרהיבים והנפלאים ביותר ביקום. כן, כן, גם אם אינכם חושבים כך.

האם אתם רואים את הדרך? האם אתם רואים את הפתיחה? אתם נמצאים כעת בפני תקופה חדשה. ניתן לקרוא לה "העידן החדש של העידן החדש". זהו עידן חדש בתוך מה שאתם נוטים לכנות "העידן החדש". זו תקופה חדשה, שאתם אלה שיצרתם את האפשרות בעבורה. אתם אלה, שכקולקטיב, ביקשתם זאת בעבורכם.

האם אתם יכולים להרגיש את ההתרגשות, את הציפייה ואת הידיעה שדברים עומדים לקרות? שדברים עומדים להשתנות? מרבית בני האדם פוחדים משינויים. הם פוחדים מהלא נודע. נמצאים כאן אנשי אור, וכך גם הקוראים, וגם חלקכם עדיין פוחד מהלא נודע ואוהב להיות במקום הבטוח שלו. אבל, יקרים, אין שום דבר בטוח בתקופה הבאה… היכונו להפתעות ולשינויים. צפו להם, כפי שילד מצפה להפתעות, כי השינויים יגיעו וכך גם ההפתעות.

גם אם אינכם אוהבים לשנות, היו פתוחים לאפשרות הזאת ואל תתנגדו לה. זו תקופה של שינוי, של התחלות חדשות, מרהיבות ויפהפיות, ואתם תיווכחו בכך.

כבר תקופה ארוכה, שאני מעביר מסרים, הנוגעים באיכות החיים שלכם ובהבנה שלכם וכן גם ידע. כדי שתוכלו להיכנס אל העידן החדש כשאתם מצוידים בכלים המתאימים, אעשה היום סיכום של הדברים שעליהם דיברתי בעבר. סיכום, שחלקו יהיה עם הדגשים נוספים. קחו אותם ואפשרו לעצמכם לחיות באיכות חיים, כי הכלים הללו יאפשרו לכם לעבור את השינויים בקלות ויאפשרו לכם ליצור את החיים שאתם רוצים בהם.

הנושא הראשון שאדבר עליו: המהות האלוהית.

המהות האלוהית היא אהבה. אלוהים הוא אהבה וחמלה. לא רחמים. אלוהים אינו מעניש ואינו מזהיר, ויאמר "אמן" על כל החלטה שתעשו. בחרו בתבונה, יקרים…. אלוהים הוא הבורא שמשקף אתכם. אתם משקפים אותו. הוא נמצא בכל אחד מכם. הוא נמצא בכל מקום ובכל לב אנושי. אין זה משנה מה האדם החליט לעשות בחיים האלה, המהות האלוהית, הניצוץ האלוהי, נמצאים אצל כל אדם. האם אתם יכולים להרגיש בניצוץ הזה? אתם הניצוץ. אתם השיקוף של האלוהות. אתם, כשיקוף, יכולים לברוא את המציאות שלכם. ליצור אותה. אדבר על כך בהמשך.

הנושא השני הוא: המהות האנושית.

מי אתם? מדוע באתם לכאן? מה אתם עושים כאן על הפלנטה? יקרים, באתם לכאן כדי להיות וכדי להשתתף בחגיגה הגדולה, חגיגת השינוי שאתם יצרתם. באתם לכאן לעשות את תשוקת הלב, ללכת בשמחה, לרקוד ולשחק. האם אתם עושים זאת? האם זו דרך החיים שלכם? דרך החיים שלכם היא להיות, לחיות בשמחה ובאיכות חיים, להיות האהבה שאתם משקפים, להיות האור. המהות האנושית היא שיקוף של המהות האלוהית.

הנושא השלישי הוא: ייעוד.

מי שתוהה לגבי הייעוד הם בעיקר אנשי אור. "האם אני בדרך אל הייעוד שלי?", "האם אני מגשים את הייעוד שלי?".

מהו אותו ייעוד? בני אדם נוטים לתת פרשנות שגויה למושגים רבים. ובדיוק כשם שהם נותנים פרשנות שגויה לגבי מושג האלוהות, כך הם נותנים פרשנות שגויה לגבי מושג האנושות ולגבי מושג הייעוד. הייעוד של כל אחד מכם הוא: להיות. כבר אמרתי זאת פעמים רבות, ובכל פעם אני רואה את סימני השאלה מסתובבים סביב ראשים מסוימים…

יקרים, הדרך שאתם הולכים בה היא דרך החיים שלכם, ואם אתם שואלים אם אתם בדרך הנכונה, תשובת הרוח תהיה תמיד: כן! כי הרי זו דרך החיים שלכם… אבל אם בדרך הזו אין שמחה ותשוקה וריקוד – הרוח תמיד מציעה לשנות. זו זכותכם, ואפילו חובתכם, לחיות באיכות חיים.

הייעוד לא נמצא בסופה של הדרך. הייעוד הוא הדרך, הוא ההוויה. בתוך ההוויה הזאת – עשו מה שאומר ליבכם. לכו עם הלב.

הבינו, בעידן החדש, שבפתחו אתם עומדים, ה"דרך הנכונה" בעבורכם תהיה דרך הלב. תחושת הלב, ידיעת הלב.

הנושא הבא: יכולת יצירת הקשר שלכם עם הרוח או כפי שאתם מכנים זאת: תקשור.

לכל אחד מכם קיימת היכולת הזאת, גם אם אינכם חושבים כך או אינכם מאמינים בכך. הרוח תמיד מושיטה לכם יד והיא תמתין בסבלנות, גם זמן רב, עד שתושיטו לה יד בחזרה. אתם יכולים לדבר עם הרוח והיא תמיד תעזור. אתם יכולים להרגיש באהבה שהיא נותנת לכם בכל רגע בחייכם. אתם יכולים להתייעץ, לקבל מידע. זכרו שהשמיעה היא שמיעת הלב. זו שמיעה פנימית. זו ידיעה. זו תחושה. השתמשו ביכולת הטבעית שיש לכם ליצור קשר עם הרוח. כי אתם יכולים!

והרוח מחכה בסבלנות. עד שתתפנו אליה….

האם אתם רואים כיצד כל הנושאים הללו, וגם הנושאים הבאים שאדבר עליהם, קשורים זה בזה?

הנושא החמישי: בריאת המציאות.

האם אתם מבינים שאתם יכולים ליצור לעצמכם את החיים שאותם אתם רוצים לחיות? האם אתם מבינים שאתם יכולים לשנות? שחייכם אינם "גזירה משמיים" או "גורל" שלא ניתן לשנותו? אמת, תכננתם לעצמכם את החיים הללו טרם הגיעכם לכאן, אבל תכננתם גם את אפשרויות השינוי. הנחתם קריסטלים בדרך החיים שלכם, כדי שאם תרצו לשנות, תהיה לכם האפשרות לעשות זאת. הפלנטה שלכם היא של בחירה חופשית. היחידה כעת ביקום.

בחירה חופשית!

אתם הבוחרים כיצד לחיות את חייכם. לא הרוח מכוונת אתכם, לא היא המכתיבה לכם. אתם היוצרים והבוראים! אם אתם מביעים כוונה ואם אתם משתמשים באנרגיה, כדי ליצור בעבורכם את הסינכרונים – הדברים גם יקרו. כבר אמרתי בעבר: לכוונה האנושית יש עוצמה גדולה ביותר, והאדם עם הלב הטהור, עם השיקוף האלוהי, שמתכוונן אל הדברים שברצונו להשיג או לשנות, זה המשתמש באנרגיה וסומך עליה ומאמין שהיא תיצור בעבורו את הסינכרונים – ישיג את המציאות שהוא רוצה בה.

בתקופה החדשה אני מזמין אתכם לשנות כל מה שאינכם רוצים בו ולזמן כל מה שאתם רוצים, להתכוונן וליצור את הסינכרונים, כי הדברים יקרו במהירות מפתיעה. זהו טבעו של העידן החדש בעידן החדש. הדברים יקרו במהירות, שתפתיע אפילו את אלה שכבר יודעים כיצד ליצור את המציאות בעזרת האנרגיה.

דברים עומדים לקרות במהירות ובעוצמה, כי זה טבעה של האנרגיה החדשה וזה הנושא הבא שאדבר עליו.

נושא שישי: אנרגיה.

האם אתם מבינים את מהות האנרגיה? לכל גוף יש אנרגיה וכמובן שגם לגוף האנושי יש אנרגיה. אנרגיה ניתנת למדידה במכשירים פיסיקליים. האנרגיה המקיפה אתכם היא אנרגיה חכמה ומודעת לעצמה. היא רוטטת ברטטים, תדרים, שונים. אתם יכולים להשתמש בה. זהו כלי שימושי ליצירת החיים שאתם רוצים בהם. זהו כלי שימושי ליצירת קשר בין הלבבות. זהו כלי שימושי לריפוי, וגם על ריפוי אדבר מיד.

האנרגיה, או "המרק האנרגטי" המקיף אתכם, היא חלק מהמהות האלוהית ולכן גם חלק מהמהות האנושית. לכן, גם חלק בלתי נפרד מבריאת המציאות שלכם. צרו לעצמכם את המציאות שאתם רוצים בה. צרו לעצמכם את השפע, כי מגיע לכם ואתם יכולים! השפע אינסופי והוא נתון, מוכן ומזומן להגיע לכל אחד. לכל מי שיביע כוונה וישתמש בסינכרונים האנרגטיים.

הבה נדבר על הנושא השביעי: ריפוי.

האם אתם מבינים שאתם אלה האחראים על גופכם? האם אתם מבינים שיכולת הריפוי נתונה בידיכם? יכולת הריפוי נתונה לכל אחד והוא יכול לרפא את עצמו, אם רק ירצה בכך. הרצון האנושי והאמונה האנושית מהווים פעמים רבות מכשלה גם אצל עובדי אור וגם בתחום הריפוי.

הד.נ.א. שלכם נושא בתוכו ידע של ריפוי מהיר. אתם יכולים להפעיל אותו. אתם יכולים לדבר עם גופכם, וכבר הצעתי לערוך עם הגוף חוזה חדש. זהו חוזה שבו אתם שולחים ומשחררים כל מה שאינכם רוצים ומזמנים מה שאתם רוצים.

מרביתכם כאן ובין הקוראים נשמות עתיקות. הייתם על הפלנטה כבר פעמים רבות. עסקתם בעיקר בתחומי ריפוי. היה לכם ידע. אתם יכולים להשתמש בו גם היום ולבקש להעלות את היכולות אל העכשיו. גם כל אלה שרואים עצמם הילרים ומרפאים יכולים לבקש לעצמם יכולות נוספות.

הילרים, אתם יכולים לרפא גם את עצמכם… לעיתים רבות אתם שוכחים לטפל בעצמכם. אתם רוצים להעניק ושוכחים שהמהות שלכם חשובה יותר. הילרים, כיצד תוכלו לטפל באחרים אם אינכם דואגים לעצמכם?

הילרים, האם אתם מבינים שאתם מאפשרי ריפוי, מאפשרי מרחב אנרגטי לריפוי? אתם אלה היוצרים את האנרגיה, שבה יוכל להשתמש המטופל שלכם, כדי לרפא את עצמו. לא אתם המרפאים את המטופל, לכן, הריפוי תלוי ברצון המטופל. וכך, הריפוי של עצמכם תלוי בכם… האם אתם זוכרים לדאוג לעצמכם? האם אתם זוכרים לשים את עצמכם במקום הראשון?

הילרים, רפאו את עצמכם וכך תוכלו לרפא את הפלנטה ולאפשר ריפוי לאחרים.

העוצמות יורגשו. היכולות יועצמו. כי זו המהות של העידן החדש בעידן החדש.

כפי שאתם רואים, הדברים קשורים זה בזה. כפי שאתם מבינים, האנרגיה היא כלי שימושי.

הנושא האחרון שאדבר עליו: תדרים.

הקדשתי לכך מסר רחב ביותר. היום אזכיר לכם את התופעה של עליית תדר הגוף האנושי. בעידן החדש של העידן החדש גופכם יעבור תהליך מהיר של קפיצות תדר. גופכם כבר אינו רוטט ברטט אחד קבוע אלא ברטטים משתנים. זאת, על פי בקשתכם ועל פי ההחלטה הקולקטיבית האנושית, שהייתם שותפים לה. גם אם לא במודע.

כשהגוף רוטט ברטטים משתנים, הוא מאפשר ליכולות עוצמתיות וחדשות להגיע, וחלק מכם היושבים כאן, כבר חוו זאת וכבר משתמשים ביכולות החדשות שלהם.

התדרים הללו מאפשרים קשר עם חברים ועם משפחה במקומות אחרים ביקום, עם האורחים שלנו כאן, שהם שושלת שאתם חלק ממנה. שושלת אלוהית. הם כבר עברו את התהליכים הללו והם צופים בכם בהשתאות על המהירות שבה אתם צועדים, על הרצון ועל העקביות.

התדרים הללו גם ישנו את מבנה גופכם, כולל את מבנה המוח ובעקבותיו, את אורח המחשבה. חכו להפתעות. צפו לשינויים. והעיקר: שחררו את הפחד מהלא נודע.

עובדי אור, אתם אלה המובילים את השינויים. אתם אלה שחווים אותם ראשונים. אתם אלה שביקשתם זאת לעצמכם.

השתמשו בכלים של העידן החדש, כדי ללכת איתם, בעזרתם, בתקופה החדשה.

יקרים, אני יודע בפני מי אני מדבר. אני יודע מי היושבים כאן ואני יודע מי קורא את הדברים ברגע זה ממש. הכל מתרחש בעכשיו.

אילו הייתי בן אנוש, דמעות של שמחה היו מציפות את עיניי.

אילו הייתי מלאך, הייתם שומעים את רטט משק כנפיי ואת ההתרגשות.

אני, קריון, חלק מהמהות האלוהית, מאוהב במהות האנושית, מאוהב בבני אדם, ואני יודע מדוע!

קחו את העוצמה שלכם לידיכם וצאו לדרך.

צאו אל העידן החדש של העידן החדש עם הכלים שיעמדו לרשותכם, אם רק תרצו, אם רק תתכווננו.

מבורכים אתם יקרים. זכרו זאת.

זכרו כי אתם החלוצים, המגדלורים, נושאי דגל השינוי.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם