דף הבית » הגשר החסר – הסיפור האמיתי
הגשר החסר – הסיפור האמיתי

הגשר החסר – הסיפור האמיתי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 16.7.2009

הגשר החסר – הסיפור האמיתי

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.
הנני קריון, מאוהב בבני אדם.
אפילו אם אינכם מכירים או אינכם מבינים את המושג "שירות מגנטי" – אל תתנו לכך למנוע מכם להרגיש את האנרגיה של קריון. זו אנרגיה של אהבה. כי כמו שאמרתי: אני, קריון, מאוהב בבני אדם. מעולם לא הייתי בגוף ועל כן, לא רק שאני מאוהב בבני אדם – אני מעריץ אתכם, יקרים. אני מעריץ אתכם על כל מגוון הרגשות שלכם ועל כל מגוון המעשים שביכולתכם לעשות. אני מעריץ אתכם ואוהב אתכם משום שאתם בני אדם.
אכן, איני נמצא כאן לבד. נכנסת לכאן פמליה גדולה מאוד. נכנסת לכאן פמליה של יקרים שאוהבים אתכם. האם עזב אתכם מישהו לאחרונה? האם נפרדתם ממישהו יקר לליבכם? דעו כי הוא נמצא לידכם ואתם יכולים להרגיש בו. דעו כי האנרגיה של הפמליה שנמצאת כאן היא אנרגיה של אהבה. אל תפחדו ואל תדאגו. כשאתם נמצאים באנרגיה הזאת אתם מוגנים ושמורים לחלוטין. אם תקחו את האנרגיה הזאת איתכם כשתצאו מכאן – תהיו מוגנים ושמורים ואהובים. ואם תוכלו להרגיש באנרגיה – נהיה מאושרים, כי נדע שאתם מרגישים כשאנחנו מחבקים אתכם ומלטפים אתכם. אין אושר גדול מזה לליבנו המלאכי.
אני יודע מי נמצא כאן. כולנו, כל הפמליה, יודעים מי נמצא כאן. אני גם יודע מי קורא ברגע זה את הדברים הכתובים וכביכול לא נמצא איתנו, אבל בעצם נמצא איתנו ממש ברגע זה, כי העתיד הוא כאן ועכשיו וגם העבר הוא כאן ועכשיו. עבר, הווה ועתיד הם זמנים פיקטיביים. אלה זמנים שבני האדם המציאו לנוחיותם כדי שיוכלו להתקיים. אבל היום, בתקופה זו, אין משמעות לזמן. הוא פיקציה, ואתם יכולים לחיות את העבר ואת העתיד שלכם בהווה. כאן ועכשיו. כי רק מה שכאן ועכשיו הוא הנכון, הוא האמת. אך כל מה שהיה ויהיה גם הוא כאן ועכשיו וגם הוא האמת. כל הפוטנציאלים שלכם הם אמת והם כאן והם עכשיו.

האם אתם מודאגים? האם אתם חווים קשיים בחייכם? האם כשאתם מסתכלים על המצב נדמה לכם שאין תקוה? האם כשאתם מסתכלים על מה שקורה בעולם נדמה לכם שהמצב רק הולך ומדרדר מבחינה כלכלית, מבחינה אקלימית, מבחינה בטחונית וגם מבחינה אישית? אני יודע מי כאן ואני יודע שחלקכם חושב כך. אני גם יודע מיהם בני האדם ומה בליבם ואני יודע שרובם חושבים כך. ובכן, יקרים, אני רוצה לומר לכם שהדברים אינם כפי שהם נראים ויש אור בקצה המנהרה, כמו שאתם אוהבים לומר. אם נדמה לכם שיש איום בטחוני – הדבר אינו כך. אם נדמה לכם שיש איום כלכלי – הדבר אינו כך. וזאת, עוד מבלי שהזכרתי את היכולת שלכם לשנות כל מצב. גם את המצב האישי – במיוחד את המצב האישי – וגם את המצב הכללי. כי אתם, כקולקטיב, יכולים לשנות, יכולים לעשות, יכולים להשפיע – גם אם נדמה לכם שאין הדבר כך.
מכיוון שאני יודע מי נמצא כאן ויודע מי קורא את הדברים – אני רוצה לספר לכם סיפור. זהו סיפור אמיתי. זו איננה מטפורה.
הסיפור הוא על אדם שנקלע לקשיים כספיים. אני בטוח שחלק מכם יכול להזדהות עם המצב הזה. אני בטוח שכולכם תוכלו ללמוד מההתמודדות של אותו אדם.
ובכן, אותו אדם נקלע לקשיים כספיים כל כך חמורים, שלא ידע מהיכן יהיה לו כסף לקנות אוכל ולשלם את החובות. הסיבות מדוע נקלע לקשיים הכלכליים אינן חשובות כרגע. הרי לכל אחד יש את הסיבות שלו. המחשבות שהעסיקו אותו היו: כיצד "לגמור את החודש", כמו שאתם אוהבים לקרוא לזה. איך עוברים בשלום את החודש מבלי לראות כיצד יגיע הכסף שאיתו יש לשלם עבור הדברים?
ואז, התוודע אותו אדם לאחד מהמשלים של קריון ושמו: משל הגשר החסר. זהו משל שסיפרתי לפני שנים רבות והעברתי אותו דרך המתקשר המקורי שלי (מתכוון ללי קרול). כיוון שלא כולכם מכירים את המשל, אומר בכמה מילים, שמדובר באדם שרצה לעבור מצד אחד של העמק לצידו השני, אבל ידע שהגשר שהיה במקום לא נמצא שם עוד. מכיוון שידע בליבו שזהו המעשה שאותו עליו לעשות ושהרוח תומכת בו במעשהו זה – החליט לצאת לדרך בידיעה ברורה שהגשר לא נמצא שם. ברגע האחרון, לפני שנפל לתהום, נמצא הגשר החסר בסמוך לאותו מקום והוא הצליח לעבור את העמק בשלום.
זהו המשל.
כשהתוודע אותו אדם, שבו אנחנו מדברים, למשל הגשר החסר, אימץ אותו אל ליבו. הוא החליט, שלמרות שמדובר במשל – הוא מאמין בהימצאותו של הגשר החסר. גשר, אתם יודעים, לא חייב להיות גשר במובן המילולי של המילה. הוא יכול להיות גשר כספי, גשר משפחתי, גשר זוגי. אותו אדם יצר לעצמו את המציאות שבה הגשר הכספי החסר קיים וחודש אחרי חודש הגיע הכסף, ממקורות שונים, ועזר לו לצאת מהמצב שבו נמצא. וככל שהגשרים האלה נמצאו וככל שהתקופה הלכה והתארכה – כך האמונה שלו בעצמו הלכה וגדלה. האמונה שלו ברוח הלכה וגדלה. ההתפתחות האישית שלו התרחבה ואיכות החיים שלו השתנתה לטובה. אני יודע שחלק מהאנשים כאן מכירים את אותו אדם.
מדוע אני מספר לכם את הסיפור הזה? משום שהאמונה בעצמכם ובעבודה המשותפת עם הרוח צריכה להיות המנוע שמוביל אתכם. קחו דוגמא מאותו אדם. השתמשו בדוגמא זו בחייכם האישיים בכל תחום ואז תוכלו לראות שהמצב הכלכלי אינו כה גרוע, שהמצב הבטחוני אינו כה גרוע ושהמצב האישי אינו גרוע. תראו שהפתרון נמצא בהישג ידכם.
אנחנו אוהבים אותך איש יקר על האמונה.
אני מאיץ בכם לקחת את הדוגמא הזו ולהשתמש בה בחייכם, משום שהדברים אינם כפי שהם נראים.
אני יכול להבטיח לכם שאין שום בעיה בטחונית שיכולה לגרום להיעלמות של העם שלכם או של המדינה שלכם מעל פני האדמה. אני יכול להבטיח לכם שעוד בימיכם תוכלו לראות את השלום. אני יכול להבטיח לכם שהמצב הכלכלי ילך וישתפר. מובן שהדבר תלוי בכם. מובן שהדבר תלוי בהחלטות שלכם, אבל הרוח תומכת בהחלטות שנעשות למען התועלת הגבוהה ביותר של בני האדם.
אני מאיץ בכם לעשות שינוי בחייכם. אני מאיץ בכם ללמוד מי אתם ולמה אתם מסוגלים ולשפר את איכות החיים שלכם, ואני אומר זאת מהמקום העמוק ביותר של אהבה עמוקה ביותר. קחו את המסר הזה כמסר אישי. השתמשו בו כאילו נאמר אך ורק עבורכם. עשו את הצעד האמיץ והאמינו בעצמכם. עשו את הצעד האמיץ ושנו את מה שראוי לשנות.

בצער רב אני נפרד מכם, אולם האנרגיה של המשפחה האוהבת תישאר, וכמו שאמרתי – אתם יכולים לקחת אותה איתכם.
אני קריון, מאהב האנושות, מאוהב בבני אדם.
אני קריון.

וכך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם