דף הבית » מה זאת אהבה
מה זאת אהבה

מה זאת אהבה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 27.8.2009

מה זאת אהבה

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים הנני קריון מהשרות המגנטי.

אני יודע מי נמצא כאן ואני יודע מי קורא את הדברים כעת. כולכם נמצאים איתנו כאן, עכשיו, ברגע זה. מבחינתנו, אתם יודעים, הכל הוא כאן ועכשיו. הכל בהווה. העבר שלכם נמצא אתכם היום, ההווה שלכם בודאי שנמצא אתכם היום והעתיד, שהוא בעצם פוטנציאלים – גם הם נמצאים אתכם היום. לכן אני יכול לומר, שגם מי שבעתיד, על פי הזמן שלכם, קורא את הדברים, נמצא איתנו היום.
ומשאמרתי זאת, אני רוצה לומר לכם שאיני נמצא כאן לבד. כרגיל, מגיעה איתי פמליה והיא שייכת לכל אחד ואחד מכם. אתם יכולים להרגיש בה, אם תרצו. אתם יכולים להרגיש באנרגיה שלה. יקרים שעזבו אתכם נמצאים איתכם ברגע זה ממש. לידכם, מאחוריכם או לוחצים קלות על גופכם. אני רוצה לומר לקוראים, שגם איתכם נמצאת כעת משפחה אוהבת וגם אתם יכולים להרגיש בה. המשפחה האוהבת באה לכאן מסיבה אחת: לאהוב אתכם. כדי שלא תרגישו לבד, כי אתם אף פעם לא לבד, וכדי שתדעו כי תמיד יש סביבכם אנרגיה תומכת ואוהבת שנכונה לסייע לכם בכל רגע ורגע. אתם רק צריכים לבחור מתי הוא אותו הרגע, כי כשתרצו, כשתושיטו יד אל האנרגיה – היא תושיט לכם יד אוהבת בחזרה. ואתם יכולים להרגיש בה, אם רק תרשו לעצמכם.
הנושא שאני רוצה לדבר עליו היום הוא אהבה.
אני קריון. אני מאוהב בבני אדם באשר הם בני אדם. אינני מפלה בין גזעים, בין מינים, בין גילאים. אני מאוהב בבני אדם ואני אוהב שמכנים אותי "מאהב האנושות", כי זה מי שאני. מהו המונח הזה: "מאהב האנושות"? כיצד ניתן להיות מאהב לאנושות כולה? כיצד ניתן לעשות אהבה עם האנושות כולה בו זמנית? כן, אתם יכולים לחייך, אבל העובדה היא, שהאנרגיה יכולה להיות בכל מקום, ובכל עת שתרצו להרגיש בה – היא איתכם.
מה זאת בכלל אותה האהבה? אנחנו, שאיננו נמצאים בגוף, רוטטים בתדר מסוים בדיוק כמו שאתם רוטטים בתדרים מסוימים. התדר שבו אנחנו רוטטים הוא תדר של אהבה. הרגש היחיד שאנחנו מרגישים הוא רגש של אהבה. לכן, זהו הרגש שאנחנו יכולים להעניק לכם ורוצים שתרגישו בו. אתם בני אדם, מגוון הרגשות שלכם הוא גדול: אתם אוהבים ואתם שונאים, אתם דואגים ואתם מרגישים רגשי אשמה, אתם מתוסכלים, אתם שמחים. החיים שלכם מעניינים בגלל המגוון הזה של הרגשות. החיים שלנו משעממים ביותר. אנחנו רוטטים בתדר אחד בלבד. על כן, אנחנו כל כך אוהבים אתכם ומעריצים אתכם. על כך שאתם מסוגלים לחוות את כל אותו מגוון. וכשאנחנו נמצאים איתכם, נמצאים לידכם, אנחנו יכולים, באמצעותכם, לחוות מעט ממה שאתם חווים. אנחנו יכולים להרגיש את הכאב שלכם ולשלוח לכם אהבה. אנחנו יכולים להרגיש בכעס שלכם ולשלוח לכם אהבה. אנחנו רואים את התסכולים והדאגות שלכם – ואנחנו שולחים לכם אהבה. לא תמיד אתם מסוגלים להרגיש בה. לא תמיד אתם פנויים להרגיש בה. אבל דעו, כי אם רק תהיו מודעים לה – תוכלו להרגיש בה. תוכלו לדעת שאתם מוקפים באהבה. אהבה היא קשר מיוחד ביותר. היא מונעת מתוך מקום של חוסר שיפוטיות. כמו שאמרתי לכם קודם לכן, אני איני שופט בני אדם. אני אוהב אותם באשר הם בני אדם. אני מאהב האנושות.
ואם אהבה באה ממקום של חוסר שיפוטיות – מדוע שלא תאמצו את חוסר השיפוטיות לכל התחומים בחייכם? מדוע שלא תשתמשו באהבה בכל התחומים בחייכם?
קודם כל וראשית לכל – האם אתם מאוהבים בעצמכם? האם אתם אוהבים את עצמכם? זאת התחלה נאה למדי לדעת אהבה: לאהוב את מי שאתם. כי מתוך האהבה הזאת יגיע בטחון עצמי, תגיע החלטיות. כן, אני יודע מי נמצא כאן. מתוך האהבה הזאת תוכלו לברוא את המציאות שאתם רוצים בה.
וכשתלמדו לאהוב את עצמכם – מדוע שלא תאהבו את סביבתכם? אינני מדבר רק על בני הזוג שלכם או על הילדים שלכם או על בני המשפחה האחרים שלכם. אני מדבר על כל הסביבה שלכם. אם לא תהיה לכם שיפוטיות – תהיה לכם אהבה. אם לא יהיה לכם פחד – תהיה לכם אהבה. אם תשחררו את התסכולים והדאגות והכעסים – תהיה לכם אהבה.
אילו חיים נפלאים יכולים להיות כשיש אהבה! אבל כל דבר מתחיל בבית פנימה. הבית הוא אתם עצמכם והקשר שלכם עם הבית, המקום שממנו באתם והמקום שאליו תשובו. אם תהיו מחוברים אל הבית הזה ואל התדרים שלו, תהיו מחוברים אל האהבה. תוכלו לאהוב את עצמכם ולאהוב את האדם באשר הוא אדם. שנאה היא מקור כל רע. הפחד הוא מקור כל רע. האם אתם רוצים לחיות באיכות חיים שנובעת מתוך פחד, מתוך שנאה? ואתם יודעים, יש לכם אפשרות לבחור בכך. אתם יכולים לבחור בפחד. אתם יכולים לבחור להתעלם מהאור ולראות אך ורק את החושך, את הקושי. האם אתם אוהבים לחיות במקום של קושי, של פחד? אנחנו נאהב אתכם בכל מקרה. גם אם תבחרו לחיות כך. אבל אני אומר לכם שאין אלה חיים בעלי משמעות.
אתם בני אדם. אתם לא אוהבים את הלא נודע. אתם לא אוהבים חוסר וודאות. אתם מאוד אוהבים שליטה. אתם מאוד אוהבים "לשלוט" על החיים שלכם. אתם מאוד אוהבים את המוכר, ואם יש קושי בחייכם – אתם אומרים לעצמכם: אלה החיים שלי, אני רגיל אליהם וכך אחיה.
אנשים יקרים, יש לכם זכות ויש לכם חובה לבחור. אתם נמצאים בפלנטה של בחירה חופשית! זכותכם המלאה, וגם חובתכם, לעשות בחירות, שיאפשרו לכם לחיות כמו שאתם רוצים. אם אתם רוצים לחיות במקומות של קושי – גם זאת אפשרות. אם אתם רוצים לצאת מהמקומות של הקושי ושל הפחד – זוהי זכותכם ואתם מסוגלים לעשות זאת. אנשים רבים חושבים שהם אינם מסוגלים לכך. חסרה להם האמונה העצמית ביכולות שלהם. אבל, יקרים, הוא שאמרתי: האהבה מאפשרת לכם לעשות את השינוי. אם תאהבו את עצמכם ותאמינו בעצמכם – והאהבה תביא את האמונה – תוכלו לעשות את השינוי. אינכם צריכים להתרגל לחיות מתוך קושי או מתוך פחד או מתוך תסכול. כדאי לכם להתרגל לחיות מתוך מקום של אהבה, שמחה וצחוק, כי אהבה, שמחה וצחוק קשורים זה בזה. אין זה סתם שבמקומות מסוימים אנשים צוחקים בצורה יזומה (מתכוון לסדנאות הצחוק). הצחוק הזה, שנעשה בתחילה בצורה מלאכותית, מביא איתו בסופו של דבר את השמחה, ומתוך שמחה יש רק אהבה. לכן, גם אם דברים נראים לכם מלאכותיים בהתחלה, עשו אותם.
"אבל איך אני יכול לשנות? הרי זה מה שנגזר עלי. איך אני יכול לחשוב מחשבות חיוביות אם המציאות איננה כזאת?" אתם שואלים. יקרים שלי, מציאות היא אשליה. היא אשליה. מציאות היא מה שאתם בוחרים. אם תבחרו בחירה מסוימת – זו תהיה המציאות ואם תבחרו בחירה אחרת – זו תהיה המציאות שלכם. אפשר לשנות את המציאות גם אם זה נראה לכם מלאכותי. אם תתחילו לחשוב מחשבות חיוביות, זה אולי ייראה לכם מוזר בתחילה, אבל ככל שתתרגלו זאת יותר – ותרגול היא מילת המפתח – המוח שלכם יבין שחוקי המשחק השתנו. הכללים השתנו. המוח שלכם יעבור ממצב א', שהוא פחד, למצב ב', שהוא אהבה. ממצב א', שהוא קושי, למצב ב', שהוא שחרור, שהוא שלווה.
המפתח למאסטריות, לשליטה האמיתית בחיים שלכם, הוא תרגול. ככל שתתרגלו צחוק, ככל שתתרגלו שמחה – כך תוכלו לחיות ממקום של אהבה. אני יודע שזה נשמע מוזר. "איך אפשר לתרגל צחוק? איך אפשר לתרגל שמחה? אם אני לא שמח, אינני יכול לתרגל זאת. אני פשוט לא שמח." אבל, יקרים, מחשבות יוצרות מציאות והמחשבות שלכם יכולות ליצור את המציאות שלכם. אם תחליפו מחשבה א' במחשבה ב' תוכלו לעבור ממציאות א' למציאות ב'. מדוע שלא תעשו זאת? מדוע שלא תעשו? ישנם בני אדם שמראש פוסלים את הרעיונות הללו. הם מאמינים שהגורל נגזר מראש. שככה אלוהים בחר בשבילם. הדבר אינו נכון כלל ועיקר. אלוהים לא בוחר בשבילכם. אתם בוחרים. אלוהים לא גוזר עליכם. זו הבחירה שלכם. אלוהים לא רוצה שיהיה לכם רע. אלוהים רוצה שיהיה לכם טוב. אלוהים רוצה לראות אתכם שמחים, מאושרים, אוהבים. אלוהים לא רוצה לראות אתכם נאבקים בקשיים. הוא רוצה לראות אתכם מתגברים עליהם ומתרגלים שחרור. אדם שאומר: "כך נגזר עלי", סוגר עצמו בתוך בור. אינו מוכן לראות מעבר לארבעת הקירות שהוא רגיל לראות. אם רק תצאו מתוך הבור, תראו שיש שם בחוץ עולם רחב ויפה. ובכן, זו הבחירה שלכם: לחיות בתוך המקום הצר והחשוך, אבל שאתם רגילים בו, או לחיות בתוך מרחב ויופי ואולי גם חוסר וודאות. אתם יודעים, חוסר וודאות הוא מצב נפלא. כדאי שתתרגלו גם את המחשבה הזאת. זכרו כיצד ציפיתם להפתעות כשהייתם ילדים: מה יקרה היום, מה אבא יביא לי היום, מה אמא תקנה לי היום. לילדים אין שליטה. אין להם את הרצון לשלוט. הם אוהבים את הציפייה. הם מאמינים שהכל אפשרי. הם לא פוחדים מחוסר וודאות. הם לא יודעים מהי חוסר וודאות. חוסר וודאות הוא מושג של מבוגרים. מדוע שלא תתחברו אל הילד הפנימי שלכם? מדוע שלא תשחזרו את התחושות הללו של חופש, של מרחב, שהכל אפשרי ושהעולם מלא באהבה? אפילו אם איזה שדון קטן במוחכם אומר: "לא. לא נכון. המצב אינו כזה". הכל תלוי בכם. הכל תלוי במחשבות שלכם וכיצד תשנו אותם. הכל תלוי במה שאתם מוכנים להרגיש ובמה שאתם מוכנים לבחור. הכל תלוי בכם! לא בי, לא באנרגיה ולא באלוהים! אבל כשתעשו את הבחירות שלכם – אנחנו נתמוך בכם. אנחנו נעזור לכם. אנחנו נהיה שם איתכם. גם במצבי חוסר הבטחון וחוסר הוודאות – אנחנו נהיה איתכם, כדי להעניק לכם את האהבה שלנו. כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות. בזה אנחנו מתמחים. אנחנו מתמחים בלהעניק לכם אהבה. זו המומחיות שלנו. זו המומחיות שלי.
אני קריון. אני יודע מי נמצא כאן ואני יודע מי קורא את הדברים ברגע זה ואני אומר לכם: אני אוהב אתכם. אני מאוהב בכם. בכולכם. באנושות כולה.
עשו את שאתם רוצים לעשות. הגשימו את החלומות שלכם. לכו עם הלב שלכם, לכו עם האהבה שלכם, כי שם תמצאו את איכות החיים.
אנחנו נהיה איתכם בכל רגע ובכל בחירה – ולא משנה במה תבחרו.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם