דף הבית » משל המרק – תחזית לקראת 2010
משל המרק – תחזית לקראת 2010

משל המרק – תחזית לקראת 2010

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 24.9.2009

משל המרק – תחזית לקראת 2010

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, אני יודע מי נמצא כאן. יקרים, אני יודע מי קורא את הדברים ברגעים אלה ממש – גם אתם נמצאים איתנו כעת וגם אתם יכולים להרגיש באנרגיה, אם תרשו לעצמכם.

גם היום איני נמצא כאן לבד. נמצאת איתי פמליה גדולה מאוד. נמצאת כאן משפחה אוהבת של כל אחד ואחד מכם. המשפחה האוהבת נמצאת סביבכם ואולי אפילו עליכם. אתם יכולים להרגיש באהבה שלה ואתם יכולים להרגיש באנרגיה שלה. אולי תרגישו לחץ על הראש – אני יודע שחלק מכם מרגיש זאת, אולי תרגישו דגדוגים ואולי לחץ על הגוף. דעו, כי זוהי אנרגיה אוהבת, שבאה לכאן מסיבה אחת בלבד: כדי לאהוב אתכם וכדי שתדעו שאתם אף פעם לא לבד. גם אתם, הקוראים, יכולים להרגיש באנרגיה האוהבת של המשפחה, כי היא נמצאת אתכם ברגע זה ממש.

אך פרט למשפחה האוהבת של כל אחד מכם, נמצאת איתי כאן עוד פמליה גדולה, כפי שכבר אמרתי. זו פמליה, שבאה לכבד אתכם ולתמוך במה שאתם עושים. לו יכולתם לראותה, הייתם רואים את האהבה ואת ההערכה אליכם. אל כל אחד באופן אישי וגם אליכם, הקוראים.

אני קריון. אני יודע מי נמצא כאן. אני יודע מי קורא את הדברים הללו ברגע זה. אני יודע מה בליבכם, אני יודע מדוע באתם לכאן ואני אומר לכם: אתם נמצאים בדרך הנכונה. גם אם אינכם חושבים כך וגם אם אינכם מרגישים זאת – אתם בדרך הנכונה, שכן אתם אלה שבוראים את המציאות, לא רק של עצמכם, אלא של הפלנטה כולה. בזכות מי שאתם ובזכות מה שאתם עושים יגיע השינוי הגדול, שאתם כה מצפים לו.

הסמן של 2012 הוא אמנם סמן של סוף אך הוא גם סמן של התחלה. אל תקשיבו לנבואות הזעם. אל תקשיבו לאיומים. אל תקשיבו לאלה שמנסים להפחיד אתכם. הקשיבו לליבכם! האם ליבכם אומר לכם שסוף העולם מתקרב? איני חושב כך. אני יודע מי נמצא כאן. הפלנטה שלכם אינה הולכת להיעלם. אתם אלה ששיניתם את המציאות והפוטנציאל של 2012 קיים עדיין: זוהי שנה של שינוי. בזמנכם מדובר על זמן רב, מעל לשנתיים. בזמני הכל קורה עכשיו. חלק מכם כבר יודע שזמן הוא אשליה, שהוא לא באמת קיים. זמן הוא המצאה של בני אדם. אני איני בן אדם ומעולם גם לא הייתי, ואני אומר לכם שזמן הוא אשליה. כשקיים פוטנציאל – הוא קיים כאן ועכשיו. הפוטנציאל של 2012 קיים כאן ועכשיו!

אתם עומדים בפתחה של שנה חדשה – גם אם אין זו השנה שלכם, אני יודע בפני מי אני מוסר את המסר הזה – ואני רוצה לומר לכם כמה דברים על השנה הקרובה. זו השנה שבה תוכלו להרגיש שהפוטנציאל של 2012 עומד להתממש. אני יודע מי הם עובדי האור שנמצאים כאן ושקוראים את הדברים, ואני אומר לכם: תוכלו להרגיש בשינוי. כפי שמסרתי למתקשרת שלי, עומדת לחול מעין "התפוצצות קוסמית". אל דאגה, העולם אינו הולך להיעלם. זו תהיה "התפוצצות" אנרגטית. אני משתמש במילה זו, שלחלק מכם נשמעת כמילה "לא טובה", אבל הכוונה היא לאנרגיה עוצמתית שתגיע אל הפלנטה ושכל אחד יוכל להרגיש בה אם ליבו פתוח וחושיו מפותחים. האנרגיה הזו עומדת לשנות תהליכים, שנדמה לכם שהם קורים. אבל, כפי שאמרתי בעבר ואני אומר זאת גם כעת: מתרחשים תהליכים מתחת לפני השטח, תהליכים שאינכם יכולים לראות, והדברים אינם כפי שהם נראים. אותם תהליכים, שכבר שנים אחדות מתרחשים מתחת לפני השטח, יתחילו לגלות את עצמם. זה יקרה במקומות מאוד "מפתיעים" על פני הפלנטה, מקומות שאף אחד לא מצפה ולא ציפה שבהם יקרו. כשהם יקרו – תבינו על מה אני מדבר. כשהם יקרו – תדעו שאמת דיברתי. אני קריון, מאוהב בבני אדם, אומר לכם אך ורק את האמת. אבל אתם צריכים להרגיש זאת בליבכם. אל ליבכם אני מדבר ולא אל ראשכם.
ובכן, השנה הקרובה תהיה משמעותית מאוד מבחינת התהליכים. אנשים לא יוכלו להתעלם ממה שייראה לעיניהם. אבל זוהי גם שנה חשובה באופן אישי לכל אחד מכם. זוהי שנה של התחלות חדשות. כל אחד בתחומו. כל אחד על פי מאוויו. כל אחד על פי כוונותיו. זוהי שנה שבה ייפתחו בעבורכם דרכים חדשות. מכיוון שהאנרגיה תיגע בכל אחד, היא גם תשפיע על כל אחד. לכן: צפו להפתעות. וכמו שהמתקשרת שלי אוהבת לומר: אל תצפו לשום דבר, אבל צפו להפתעות….

האם אתם מבינים את הקשר ביניכם? האם אתם מבינים את הקשר בין בני האדם באשר הם בני אדם? זה עתה אמרתי שהאנרגיה תשפיע כל אחד. אם כך, חייב להיות קשר. האם אתם יודעים מהו? אתן לכם משל קטן – ואני יודע בפני מי אני מדבר….

כשאתם יושבים בארוחת חג, מרק הוא בדרך כלל המנה הראשונה או השניה, הלא כן? שאלו כל מי שמבשל, כיצד מכינים מרק. שמים בסיר את המרכיבים: ירקות שונים, בשרים שונים, תבלינים ומים. מבשלים ומתקבל מרק. הפלא ופלא. כיצד יתכן שממים וממרכיבים שונים, שכביכול אין ביניהם קשר, מתקבל מאכל נפלא כל כך?
האם אתם מבינים את הנמשל?

אנחנו נמצאים היום בערב חג. הסתכלו על התאריך (מדבר על כריסמס, שחל בערב זה).  מרכיבי המרק הם בני האדם. מה קורה כשאנחנו לוקחים כל אחד מהמרכיבים המצוינים הללו ו"מבשלים במים"? מהו ה"מרק" הזה? המרק הוא האנושות. האם אתם יכולים לזהות את טעמו הנפרד של כל מרכיב בתוך מרק? לא. ובכל זאת הוא טעים. כך גם במרק האנושות. כולכם מהווים חלק מהמרק הזה. כולכם "מבושלים" באותו הסיר, באנרגיה של הפלנטה, וכולכם מקושרים וקשורים זה בזה. כל אחד והטעם המיוחד לו. כל אחד מוסיף למרק את טעמו, את המרכיבים שיש בתוכו. אבל ביחד – זה מה שנותן את הטעם כולו, את הטעם הסופי.

לכן, כשמגיעה אנרגיה – היא נוגעת בכולם, וכשקורה משהו – הוא קורה לכולם. בשנה הקרובה, שאני קורא לה "חג", תוכלו לטעום ולהבין.

אני רוצה לפנות כעת לכל אחד באופן אישי.

אל תהססו. אל תבדקו את הדברים בעזרת ההגיון שלכם. לכו בדרך שאתם הולכים בה עם הלב שלכם, כי הלב מוביל אתכם קדימה. דברים רבים שנראים היום לא הגיוניים יתגלו לעיניכם בשנתיים הקרובות. מה שנראה היום לא הגיוני – ייראה ברור ומובן בעוד שנתיים-שלוש. כל זה בזכות אנשים כמוכם, שבוראים את המציאות שהם רוצים לחיות בה ושמבינים מי הם ומדוע באו לכאן.

בני אדם יקרים, אין זה סתם שאני מאוהב בבני אדם. אני קריון. אני רואה מה בליבכם ואני יודע מי אתם ומדוע באתם לכאן. אני רואה אתכם בחיי היום-יום שלכם ואני רואה את המאבקים שלכם. אני רואה את מגוון הרגשות שלכם ואני אוהב אתכם על מה שאתם עושים. אני אוהב אתכם על הכוונות שלכם.
אולי חשבתם שבאתם לשמוע אותי. אולי אתם חושבים שאתם קוראים כעת את דברי. אך דעו לכם, כי אני וכל הפמליה שאיתי באנו כדי להיות אתכם. באנו לומר לכם כמה אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם.
בצער רב נעזוב כעת, אך חלק מאיתנו ישאר. אם תרצו לקחת חלק מאיתנו הביתה, תוכלו לעשות זאת. נשמח אם תעשו זאת.
דעו כי אתם אף פעם לא לבד.
דעו כי אתם אהובים.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם