דף הבית » יהיה טוב. עכשיו טוב
יהיה טוב עכשיו טוב

יהיה טוב. עכשיו טוב

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 31.08.2017

 יהיה טוב. עכשיו טוב

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו נגינה בקערות קריסטל עם דליה לוין ושירה של מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

יקרים, אני רוצה לשאול אתכם כמה שאלות.

מה אתם עושים ומה אתם חושבים, כשאתם שומעים את החדשות באמצעי התקשורת שלכם? חדשות שמבליטות את הדברים "הרעים" שקורים על הפלנטה.

מה אתם עושים ומה אתם חושבים, כשאתם שומעים אזהרות למיניהן, כמו: "סוף העולם מגיע". בעיקר שומעים אזהרות כאלה מאלה שמציגים עצמם כאנשי רוח. מה אתם עושים עם האזהרות הללו?

מה אתם עושים, כשקורים סביבכם אירועים שמכניסים אתכם לדרמה, לסערת רגשות? כיצד אתם יוצאים מתוך הדרמה?

הצעתי כבר בעבר, ואפילו לא במקום הזה, לא להקשיב לחדשות ולא לקחת ללב את אשר קורה. התקשורת מושכת את תשומת הלב דרך חדשות "רעות". הדברים הטובים, שמתרחשים על הפלנטה, ואפילו בכמות גדולה מאוד, מצטנעים ולא שומעים עליהם וכמעט שלא מדווחים עליהם. לאט לאט, במקומות שונים, התקשורת מתחילה לדווח גם על מעשים טובים ועל אנשים טובים. אלא שהדברים מוצנעים, אם בעמודים האחרונים של העיתון או בסוף מהדורות החדשות, במקום להתחיל איתם.

וכשאתם שומעים על האירועים "הרעים" – האם אתם מאבדים את האמונה שלכם? האם אתם אומרים: "שום דבר לא יעזור. אף פעם לא יהיה שלום ואף פעם לא נצא מהמצב הנורא"? האם אתם ממשיכים אז אל המצב האישי שלכם ואומרים: "אף פעם לא יהיה לי שפע", "אף פעם לא אצא ממקום העבודה שאינני אוהב", "אף פעם לא ארוויח את הכסף שיאפשר לי איכות חיים"?

בני אדם רבים חושבים כך. כשהם שומעים את החדשות, הן מחלחלות אל המקום האישי ואז, הם הופכים הכל לרע ומסתכלים אך ורק על מה שלא טוב בחייהם ובסביבתם. הם לא יכולים למצוא נקודת אור. וכשאומרים להם: "יהיה טוב", הם עונים: "אל תדברו שטויות, אתם לא רואים מה קורה?"

וכעת, נוסיף לזה את כל האזהרות למיניהן: "סוף העולם מגיע בעוד כך וכך שנים. מאוד קרוב. מטאוריטים יפגעו בכדור הארץ". מה אתם אמורים לעשות עם מידע כזה? האם יש מה לעשות עם מידע כזה? האם אתם נכנסים לפחד? האם ה"מידע" הזה מכניס אתכם לסחרור אישי?

יקרים, אני קריון, מאוהב בבני אדם, ותמיד אומר לכם אך ורק את האמת. אני אומר לכם, ואמרתי זאת כבר כאן ובמקומות אחרים: סוף העולם אינו מגיע! הפלנטה ואתם כאן כדי להישאר. שיניתם את מסלול ההאצה לקראת סוף הפלנטה. שיניתם! החלטתם כקולקטיב אנושי שאתם רוצים לחיות על הפלנטה. כן, גם אלה שאינם מתנהגים כך או שאינם במודעות, אפילו הם, דרך העצמי העליון שלהם, תרמו להחלטה הקולקטיבית הזאת של שינוי. הפלנטה אינה דוהרת אל סופה.

ובבקשה, אל תאפשרו לכל המזהירים והמאיימים והמפחידים למיניהם להשפיע על מחשבותיכם, על אמונתכם ועל מעשיכם. להפחדות ולאזהרות אין מקום בעולם המודעות. כשאנשים נמצאים בתהליכי מודעות הם מבינים, שפחד והפחדה אינם הדרך. הם מבינים שרק לאהבה יש חשיבות. אהבה שבאה עם חמלה, עם שמחה ועם תשוקה.

אל תאפשרו להפחדות ולפחדים של אחרים לחדור אל המרחב שלכם ואל המחשבות שלכם ולפגוע באמונה שלכם ובמה שאתם מרגישים ויודעים בליבכם.

הרבה טוב נעשה על הפלנטה. אל תאפשרו לרע לגבור עליו. היו אמיצים. עמדו על שלכם ועל אמונתכם ואמרו לכולם: סוף העולם אינו מגיע. לא בקרוב ולא ברחוק. העולם הולך להיות הרבה יותר יפה. החיים שלכם הולכים להיות הרבה יותר יפים. אתם עוד תראו את השינויים.

הילדים החדשים, הילדים והנכדים שלכם, כבר מראים לכם לקראת איזה עולם אתם הולכים. הם יודעים. הם מרגישים. ואתם תראו את השינוי. חלק יראו בגופם זה וחלק בגוף אחר, אבל אתם תהיו נוכחים בתקופת השינוי ותיווכחו שהטוב גדול יותר והטוב מנצח.

אירוע טבע חשוב אירע השבוע: ליקוי חמה. נשאלתי, מה יש לי לומר על ליקוי החמה. הרבה דברים יש לי לומר עליו, אבל הדבר החשוב ביותר, שעליו אולי לא חשבתם, הוא, שהליקוי עורר עניין בכל רחבי הפלנטה. הוא תפס את ראש החדשות במקום כל אותן חדשות רעות. אנשים דיברו עליו. אנשים הרגישו אחווה, התרגשות, חיבור. במקומות שבהם נראה הליקוי – אלפי אנשים יצאו לראותו, שמחו והתרגשו. ההתרגשות הזאת עברה הלאה בגלים אל כל הפלנטה ושינתה את התדרים של האנשים.

זאת החשיבות הגדולה של אירועים מסוג זה!

תחושת האחדות, השמחה, ההתרגשות והעובדה שהם תופסים את המקום הראשון בחדשות. האם לא הייתם רוצים בכך תמיד? שאירועים כאלה יתפסו מקום ראשון במחשבותיכם, בליבכם וגם בחדשות?

כמה נפלא אם על כך היו מדברים תמיד.

מובן שלליקוי יש גם משמעויות נוספות ואלה משמעויות של תדרים, של אנרגיה. אתם כבר יודעים, שאנרגיה עוצמתית מאוד הגיעה וממשיכה להגיע אל הפלנטה. הליקוי היה סוג של מווסת לאנרגיה המגיעה מן השמש ומן ההתפרצויות עליה, והוא גם מאפשר התרחבות.

לתופעות טבע יש חשיבות. הטבע עובד בשיתוף פעולה עם האדם והאדמה עובדת בשיתוף פעולה עם האדם. תופעות טבע מעוררות עניין ומעוררות חמלה אצל בני האדם. הסתכלו על הסופה האחרונה ועל הנזקים שגרמה. כמה חמלה היא עוררה. כמה הירתמות לעזרה. כל אירוע טבע כזה, שבני אדם מגדירים כ"אסון" – הטוב שסובב אותו גדול יותר, כי הוא נוגע בלבבות האנשים ומעורר אצלם חמלה, הזדהות, אהבה ורצון לעזור.

אל תסתכלו על תופעות הטבע כעל אסון. לכל דבר יש כוונה ושום דבר לא קורה במקרה, כולל תופעות הטבע.

הגיעה העת לשים את הדגש על הטוב, על השמח, על המעורר הזדהות ותחושה של אחדות ושל אחווה. הגיע הזמן לצאת מתוך הדרמה ולראות את היופי של החיים. הגיע הזמן לחיות באיכות חיים, כי זה מה שמגיע לכם.

צאו החוצה אל העולם והכריזו שעומד להיות טוב.

אני קריון, מאוהב בבני אדם, ואני מברך אתכם על המודעות ועל הרצון, ואומר לכם: יהיה טוב. עכשיו טוב!

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם