דף הבית » על החיים ועל המוות
על החיים ועל המוות

על החיים ועל המוות

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 27.7.2017

על החיים ועל המוות

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו נגינה בקערות קריסטל עם דליה לוין ושירה של מירב גולד. כמו כן, על פי בקשת קריון, נוסף לתקשור חלק שלא הועבר מול הקהל)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יכולתם להרגיש את תדר השירה והנגינה ויכולתם להבין על מה אני עומד לדבר היום. יש קשר ישיר בין הצלילים לבין הדברים שעליהם אדבר.

יקרים, דיברתי בחודשים האחרונים על האנרגיות העוצמתיות בתקופה הנוכחית. דיברתי על תקופה מאתגרת. כולכם, וגם הקוראים, יכולתם להרגיש זאת בתחומים שונים בחייכם. היום אדבר על הפרידות שנעשו בתקופה הזאת. פרידות מאנשים קרובים לכם או במעגלים הרחוקים יותר, פרידות מאנשים שהכרתם ושהיו קרובים לליבכם ופרידות מאנשים שרק שמעתם עליהם, אך ליבכם נצבט כששמעתם על כך.

אדבר היום על החיים ועל המוות. על מעגל החיים שלכם. זאת גם היתה האנרגיה של השירה.

דיברתי על כך בעבר בהיבטים רבים, כולל ההיבט המיוחד, שבו ביקשתי מכם לשמוח עם מותו של אדם אהוב. לשמוח ולא להתעצב. לשמוח, כי האהוב עבר אל הבית. אל המקום האוהב ביותר שקיים, שרוטט אך ורק בתדר של אהבה, חמלה וסליחה.

אני יודע כמה קשה לבני אדם לשמוח עם מוות ובעיקר עם מותו של אדם אהוב, אבל האם אתם מבינים שהצער נותר אצל הנשארים? אצל ההולכים אין צער. יש רק אהבה ושמחה גדולה מאוד על כך שהגיעו הביתה.

אנחנו מדברים כאן שוב על מעברים. השנה הזאת כולה היא שנה של מעבר, אפילו שהיא שנה של 1, התחלות חדשות. (קריון מתייחס לנומרולוגיה של שנת 2017). זו שנה שמובילה אל ההתחלות. אלה ראשיתן. בעיקרה – זו שנה של מעבר.

אדבר היום על שני מעברים חשובים: מעבר הלידה ומעבר של מה שאתם קוראים לו "המוות". המילה הזאת נשמעת כל כך סופית אצל בני האדם ובני האדם חשים בסופיות שלה, כי האדם האהוב עליהם איננו עוד איתם בגופו. אכן כך הוא. הוא איננו איתם בגופו, אבל, יקרים, הנשמה היא אנרגיה ואנרגיה אינה יכולה למות. היא חיה לנצח. היא אינסופית. הנשמה תמיד חיה והיא נשארת עם הנשארים והיא סובבת אותם והיא מצטערת על הצער שלהם, כי היא רוצה שהם יהיו שמחים ושיבינו את משמעות עזיבתו של האהוב.

כדי שתוכלו להבין את המשמעות, הבה נלך כמה צעדים לאחור.

בטרם הגיעכם לכאן, אתם יוצרים לעצמכם את החיים שאותם אתם עתידים לחיות. בטרם הגיעכם לכאן יש לכם את כל הידע. אתם, שמיוצגים על ידי הנשמה. לנשמה יש את כל הידע. היא מחליטה לחיות חיים מסויימים והיא יודעת מדוע היא מחליטה כך. לכל נשמה יש את הסיבות שלה מדוע לחיות כך, בחברת האנשים המסויימים האלה. היא יוצרת לעצמה את החיים בעזרת חוזים עם האנשים שייקחו חלק בחייה. מכיוון שאתם נמצאים על פלנטה של בחירה חופשית, היחידה ביקום נכון להיום, יש לכם גם זכות, ואפילו חובה, לשנות את אשר אתם רוצים לשנות. לעיתים, הנשמה מציבה בפני עצמה אתגרים, כדי שבעזרת השינוי תוכלו לצמוח, לגדול, להרחיב את המודעות ולהיזכר במי שאתם.

אם אתם עורכים את החוזים עם אלה שייקחו חלק בחייכם, ודאי עם הוריכם ובני המשפחה, הרי שכאשר נשמה מסויימת לוקחת על עצמה מחלה מסויימת, הדבר נעשה בהסכמת הקרובים אליה. לא במודעות. זה נכון… לו היו שואלים אותם, היו אומרים שלא הסכימו לכך ולא רצו בכך. אבל, יקרים, זה מה שקורה. החוזה היה קיים.

כאשר מתרחש אותו מעבר, שאתם קוראים לו "המוות", והוא נעשה על פי החוזה – הרי שאתם השתתפתם בו ונתתם לו את הסכמתכם.

אני יודע בפני מי אני מדבר ואני יודע מי לא יקרא את הדברים שאני מדבר עליהם…. ומי שלא יקרא, הם אלה שלא יכולים לקבל אותם. אלה שלא יכולים לקבל שהם לקחו חלק בתכנון מותו של האהוב שלהם.

אני קריון, מאוהב בבני אדם ומעריך בני אדם. גם את אלה המאמינים וגם אותם שלא. גם את היודעים וגם אותם שאינם יודעים. אני מבטיח לכם, שתמיד אומר לכם אך ורק את האמת.

אני פונה כעת אליכם ואל הקוראים ושואל אתכם: מה אתם מרגישים כשאתם יודעים שהייתם חלק בלתי נפרד מהחוזה שבו עזב אתכם בן משפחה אהוב?

אל תרגישו צער. כבר אמרתי, שאהובכם נמצא במקום של אור, של אהבה ושל שמחה. קחו את הצער שלכם ומנפו אותו. עשו איתו פעולה למען. למשל: אם אהובכם מת ממחלה – עיבדו עם הצער למען החולים האחרים. אם אהובכם מת במלחמה – היו פעילים למען השלום. אם אהובכם מת בתאונת דרכים – עיבדו עם הצער למען המודעות לזהירות בדרכים, לנהיגה בטוחה, להקמת תשתיות.

מנפו את מותם, כי זה רצונם של ההולכים. זו אולי אחת מן הסיבות, שתכננו לעזוב בשלב הזה ובצורה הזאת.

אתם יכולים למנף את עזיבתו של אהובכם למענכם ולמען החברה ולהביא לחברה שחיה באיכות חיים טובה יותר. להביא לשלום. לשלום פנימי ביניכם לבין עצמכם ולשלום חיצוני שלכם עם סביבתכם ועם אויביכם.

זוהי איכות חיים וזה מה שהעוזבים רוצים. שתחיו באיכות חיים, באהבה, בשמחה, בתשוקה לחיים. שתמצו את חייכם.

הזיכרון שלהם תמיד יישאר. הם תמיד יהיו בליבכם. וכשהם בליבכם – הם איתכם, ואתם יכולים ליצור איתם קשר ולשאול אותם האם מה שאמרתי נכון… הם יאמרו לכם שודאי כי כך הוא הדבר….

ובכן, תכננתם לעצמכם את החיים האלה, וכדאי שתשנו כל מה שאתם רוצים לשנות ותחיו באיכות החיים שמגיעה לכם. כשיגיע רגע העזיבה ותגיעו הביתה, תוכלו להבין על מה אני מדבר. כי אז תתאחדו מחדש עם כל חלקי הנשמה שלכם, תתאחדו עם כל האהובים שלכם שעזבו לפניכם, תתאחדו עם כל הידע שהיה לכם טרם הגיעכם לכאן, עם כל הזיכרון, ותבינו מה שאולי לא הבנתם בחייכם. תבינו מדוע חייתם את חייכם כפי שחייתם. תבינו שגם האויבים שלכם וגם אלה שעשו לכם רע בחייכם הם החברים הטובים ביותר שלכם כשאתם מגיעים הביתה. תוכלו להבין שאפילו אלה שהתעללו בכם הם בעצם החברים הטובים ביותר שלכם. הם חלק מהאנרגיה האלוהית, בדיוק כפי שהנשמה שלכם היא חלק מהאנרגיה האלוהית.

האם אתם יכולים לקבל זאת? הכל סובב סביב האהבה. הכל סובב סביב חמלה ותשוקה ושמחה.

אני מביא את הדברים הללו בפניכם, כאשר לחלק מכם זוהי תזכורת חשובה, כי כשאתם בתוך דרמה, אתם נוטים לשכוח מה שאתם יודעים. ואני יודע בפני מי אני מדבר ומי קורא את הדברים כעת. אתם נוטים לשכוח מה שאתם יודעים כשאתם נמצאים בתוך הדרמה.

אז זוהי תזכורת חשובה. ולמי שלא יודע – הבאתי את הדברים כדי שיופנמו וכדי שתוכלו להבין שהדברים אינם כפי שהם נראים. שהחיים שלכם הרבה יותר מורכבים ממה שנראה לכם. גם הגוף שלכם מורכב יותר ממה שאתם, ואפילו ממה שהמדענים, יודעים. תוכלו להבין שהנשמה היא חלק מתוך האנרגיה האלוהית וכל נשמה, של כל אדם, בלי הבדל מין, גזע, מקצוע, אופי, מגדר או מעשים – היא חלק מהאנרגיה האלוהית. כולכם, כל בני האדם, מחוברים באותה האנרגיה. כל אלה שעזבו אתכם מחוברים אליכם באותה האנרגיה. האם אתם יכולים להרגיש בהם? האם אתם יכולים להיעזר בהם? האם אתם יכולים למנף את עזיבתם למענכם, למען הסביבה ולמען הפלנטה? כי אז, עשיתם מה שבאתם לכאן לעשות!

וכאשר תגיעו שוב הביתה, מה תעשו? הבחירה היא של נשמתכם, אך אומר לכם, כי מיד תרצו לחזור שוב לגוף. כן, גם אתם שחושבים כי סיימתם את גלגולי חייכם על הפלנטה….

תרצו לחזור ולסיים את שהתחלתם. תרצו להשתתף בחגיגה הגדולה כאן על הפלנטה. תגיעו לכאן בפעם הבאה עם הידע שהיה לכם. לא תצטרכו ללמוד שוב הכל מבראשית. תוכלו שוב לערוך חוזים עם האהובים שלכם. אומר לכם יותר מכך: אתם יכולים כבר עתה לערוך את החוזים הללו. ואם תרצו לשנות – תוכלו, כי גם לנשמה בחירה. ואז – תיכנס הנשמה אל הגוף שתבחרו ויגיע מעבר הלידה. זהו מעגל החיים שלכם. ואתם תחזרו….

מבורכים בני האדם המבינים את הדברים הללו.

מבורכים בני האדם שאינם מבינים עדיין.

מבורכים בני האדם המאמינים בעצמם ובאל.

מבורכים אלה שאינם מאמינים וחושבים שהאל אינו קיים. אבל הוא קיים. והוא נמצא גם בתוכם. והם יבינו זאת. אם לא בחייהם אז לאחר עזיבתם. כי כולכם בשלב זה או אחר תעשו את המעבר ותעברו מהגוף אל הבית.

האם אתם יכולים להבין ולקבל כעת את כל העזיבות של קרוביכם, מיודעיכם ואנשים מסביבתכם הרחוקה יותר?

אני קריון, מאוהב בבני אדם. אני מכיר אתכם טוב יותר משאתם מכירים את עצמכם, ואני מבקש מכם: התחברו אל האהבה, כי זו הדרך.

וכך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם