דף הבית » מסר לנשים הלמוריאניות

מסר לנשים הלמוריאניות

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.1.2017

מסר לנשים הלמוריאניות

ע"י דורית ישראל

(הערת המתקשרת: כרגיל בתקשורים הניתנים במפגשי אחוות הנשים הלמוריאניות – קריון מדבר/ת בלשון נקבה)

ברוכות הבאות נשים יקרות, הנני קריון מהשרות המגנטי.

אכן, תקופה מרגשת. מרגשת לכלל האנושות, אך יותר לנשים ובעיקר, לנשים בעלות המודעות.

ומדוע אני עושה את ההבחנה הזאת? הטעם הראשון הוא, שלאורך כל ההיסטוריה האנושית, כמעט תמיד, נשים היו בעלות המודעות. הן אלה שיצרו את הקשר עם הפלנטה ועם הרוח. מעט מאוד גברים עשו זאת, ואלה היו מחוברים אל הצד הנשי שבהם. הנשים הן אלה שפורצות דרך בכל הקשור למודעות.

הטעם השני – שנשות למוריה הן אלה שיוצרות היום על הפלנטה את למוריה החדשה. הן משתמשות ביכולות ובידע שהיו להן אז והן מתאימות את הידע והיכולות לתקופה. בדיוק כפי שאתן עושות. לכן, כשאני אומרת שזו תקופה מרגשת בעיקר לנשים, אני מתכוונת אליכן, נשים בעלות מודעות.

האנרגיה שנמצאת היום על הפלנטה אינה דומה לאנרגיה שהיתה לפני שנתיים וחמש שנים ויותר. זו אנרגיה חדשה. תדרים חדשים. האדמה רוטטת את התדרים האלה, הטבע רוטט את התדרים האלה ובני האדם רוטטים את התדרים הללו. אך אלה שיודעות להתאים עצמן לתדרים ולהשתמש בהן הן הנשים בעלות המודעות. בראש וראשונה – הלמוריאניות. הנשים הלמוריאניות חזרו לכאן הפעם כנשים, מתוך ידיעה שהן הולכות לשנות ומתוך ידיעה שהן תהיינה החלוצות.

אתן, יקרות, נושאות השינוי. אתן החלוצות שנושאות את הבשורה. גם אם נדמה לכן שאינכן משפיעות – אתן משפיעות. הדברים אינם כפי שהם נראים ואינכן יכולות תמיד לראות את עבודת האנרגיה. לעיתים אינכן יכולות אף לראות את העבודה האנרגטית שאתן עצמכן עושות. אך העבודה שלכן משפיעה. היא משפיעה על הסביבה הקרובה שלכן, ואת זה אתן יודעות כבר, היא משפיעה על הסביבה הרחבה ועל הפלנטה כולה.

ובכן, תקופה מרגשת. תקופה של שינויים. הכל משתנה.

היום הרגשתן את הבינממדיות שלכן. (מדברת על העבודה שנעשתה קודם לתקשור). זו בינממדיות שתמשיך איתכן הלאה. אל תפחדו. אל תהססו. השתמשו בבינממדיות ככלי. היא תהיה לכן כלי לשימוש יומיומי בכל תחום בחייכן. התדרים החדשים יעזרו לכן לגלות את היכולות הטמונות בכן מתקופת למוריה ומתקופות אחרות. האינטואיציות יגדלו ויתרחבו. אני ממליצה לכן ללכת עם האינטואיציות שלכן. אני ממליצה לכן להקשיב. ההקשבה תוביל אתכן בכל תחום בחייכן. תוביל אתכן לבריאות טובה יותר. לאיכות חיים.

הקשיבו לגוף שלכן. הקשיבו לטבע. הביאו את השלום אל הפלנטה.

אני יודעת, הסדר העולמי נראה כמו כאוס בתקופה הזאת. אני מבטיחה לכן, שלא תהיה עוד מלחמת עולם. אני מבטיחה לכן שהדברים אינם כפי שהם נראים. אני אומרת לכן שלכל דבר יש סיבה ושום דבר אינו מקרי, אבל את זה אתן כבר יודעות, מעצם היותכן בעלות מודעות.

הכאוס לכאורה הוא חלק מסדר חדש. מדרך חדשה, שבה הכל משתנה. אל תתפלאו אם מה שנראה לכן היום צפוי – ייראה לכן אחרת לגמרי בעוד חודשים אחדים. אל תתפלאו לראות שגם אצל המנהיגים שלכן הדברים ישתנו. הם ישתנו או שייאלצו לשנות.

הדברים אינם כפי שהיו וכל מי שנשען על הסדר הישן – סופו למצוא עצמו מול קיר. מעט קשה לעבור דרך קירות כשאתה או את במימד השלישי שלכם…

בלמוריה יכולתן לעשות זאת. יכולתן להתמיר את התדרים שלכן. עדיין לא הגיעה העת לכך, אבל אתם פה, כבני אדם, כדי להישאר לזמן רב ודברים בלתי צפויים עוד יקרו והפתעות תהיינה…

האם אתן מוכנות לקבל עצמכן כפי שאתן? לאהוב את עצמכן כפי שאתן? להעלות את התדר שלכן ולהתאים עצמכן לאנרגיה החדשה? ללכת בדרך בביטחון, באמונה ובאומץ?

הנשים הן נושאות הבשורה. הן אלה שינהיגו את האנושות אל השלום. הנשים הלמוריאניות הן החלוצות. אתן החלוצות ואתן צריכות להיות גאות בעצמכן.

גם אם החיים האישיים שלכן נראים מעט מסובכים ומאתגרים, וכפי שאתן אוהבות לומר: "קשים" – הניחו לקושי ולאתגר. אתן משפיעות. אתן משנות. אנחנו כולנו גאים בכן ומריעים לכן. קחו את העוצמה שלכן לידיכן. התחברו אל המהות הלמוריאנית שלכן ואפשרו לה להוביל אתכן בדרך שבה שום דבר כבר לא מובן מאליו והכל משתנה.

מבורכות הנשים הלמוריאניות, שלקחו על עצמן את התפקיד להאיר את הדרך.

מבורכות אתן יקרות.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם