דף הבית » עוד על המובן מאליו שאינו מובן מאליו
עוד על המובן מאליו שאינו מובן מאליו

עוד על המובן מאליו שאינו מובן מאליו

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 26.1.2017

עוד על המובן מאליו שאינו מובן מאליו

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה ונגינה עם מירב גולד ודליה לוין)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

האם כבר התחלתם לצעוד בדרך המובן מאליו שאינו מובן מאליו? רבים מכם כבר הרגישו ויודעים את כוונת המשפט הזה, ולמה התכוונתי, כשדיברתי איתכם בפעם הקודמת על הדרך, שהיא מובנת מאליה אך אינה מובנת מאליה.

היום ארחיב מעט על הדרך הזו.

אתם הולכים בדרך מסויימת, בכל מקצוע שאתם עוסקים בו. אתם מכירים את העבודה שלכם ויודעים כיצד להתמודד עם בעיות שמתעוררות. לפתע, שום דבר לא מסתדר. מה שעבד קודם כבר לא עובד, אפילו שהעבודה היא אותה העבודה והאנשים הם אותם האנשים.

האומנם?

יקרים, האנרגיה אינה אותה אנרגיה, וכשהאנרגיה משתנה, הכל משתנה. שום דבר לא נשאר קבוע. שום דבר כבר לא מוכר כמקודם. גם הברור מאליו כבר אינו ברור ואינו מובן, ועליכם להיערך מחדש. להבין, שהדברים אינם כפי שהיו קודם ואינם כפי שהם נראים, ומה שעבד קודם כבר לא יעבוד כעת, באנרגיה החדשה.

אתם שואלים את עצמכם: מדוע דברים שעבדו בשבילי כבר אינם עובדים ומדוע התוצאות המצוינות שקיבלתי בעבר – אינן? מדוע בעבר יכולתי לרפא את עצמי במהירות והיום זה לא קורה? מדוע יכולתי לעזור לאנשים אחרים, וכשאני עושה בדיוק אותו דבר – אין תוצאות?

יקרים, זו בדיוק דרך המובן מאליו שאינו מובן מאליו. הדרך היא רק כביכול אותה הדרך. האנשים הם רק כביכול אותם האנשים והעבודה היא רק כביכול אותה העבודה. הכל משתנה בתקופה הזאת. האנרגיה שונה ולכן, כדאי שתתאימו את עצמכם לתנאים החדשים. גם אם נדמה לכם שאתם הולכים באותה הדרך – זהו מסלול חדש ואתם צריכים לחשב אותו מחדש.

חישוב מחדש – זהו שם המשחק. הבנה, שהכל משתנה.

אנשים נוטים להרגיש תסכול ופחדים כאשר דברים משתנים. אנשים חושבים שהם האשמים. במיוחד עובדי אור, ואני מדבר היום אל עובדי אור. אתם נוהגים להאשים את עצמכם, כאשר דברים שעבדו בעבר כבר אינם עובדים. הילרים נוטים להאשים את עצמם. יקרים, שחררו את רגשי האשמה. שחררו את התסכול. שחררו את הפחד.

יש לכם כוחות. הם לא נעלמו. הם פשוט הפכו להיות שונים. אתם הופכים בינממדיים, ואתם צריכים להתכוונן אל הרמות החדשות של התדר שבו אתם עובדים, אל הרטטים החדשים של האנרגיה שבה אתם נמצאים כעת. מה שחשבתם שהוא מובן מאליו – לא יהיה אותו המובן מאליו אלא מובן מאליו אחר…

קיבלתם מתנות לתקופה החדשה של האנרגיה החדשה. זו תקופה שקראתי לה "העידן החדש של העידן החדש". המתנות היו: ראייה, שמיעה, התחברות, תחושה, ידיעה. חלק הבינו על מה דיברתי וחלק לא. חלק כבר משתמשים במתנות הללו, חלק לא יודעים כיצד להשתמש בהן וחלק אינם מבינים את מהות המתנות.

ארחיב גם על המתנות שהרוח העניקה לכם בתקופה זו של המובן מאליו שאינו מובן מאליו. המתנות הללו יעזרו לכם באתגרים החדשים של הבנת המובן מאליו החדש. אמנם נראה שאלה מתנות אזוטריות. אמנם נראה שמדובר בדמיון. אך אני מבטיח לכם שאין זה כך. אני מבטיח לכם שתוכלו להשתמש במתנות הללו בכל תחום בחייכם. המתנות הן כלים שימושיים לחיים בעידן החדש של העידן החדש בדרך המובן מאליו שאינו מובן מאליו.

נתחיל בראייה. אינני מדבר על הראייה הפיזית, אם כי יחולו שינויים גם כאן, ובמיוחד ירגישו זאת מרכיבי המשקפיים. פעם תראו היטב ופעם פחות בעזרת אותם המשקפיים, והדברים משתנים.

הראייה הרחבה שלכם תאפשר לכם לראות דברים מנקודת מבט שונה, מזווית רחבה יותר. תוכלו להביט על הדברים מלמעלה. ראייה זו תאפשר לכם לראות תהליכים, להבין מה קורה סביבכם. אם תצרפו אליה את התחושה, את האינטואיציה – תוכלו לקבל תשובות על הדרך החדשה שלכם ותקבלו תשובות על המובן מאליו שיקרה בדרך החדשה הזאת. אפשרו לאינטואיציה, לראייה הפנימית ולהרחבת הראייה החיצונית להוביל אתכם בדרך המוכרת אך אינה מוכרת.

הדרך אולי נראית אותו דבר, אבל המעשים שהצליחו לכם בעבר כבר לא עובדים. צריך כאן שינוי. צריך לסמוך על האינטואיציה, על התחושות ועל הראייה הפנימית. האינטואיציה תיתן לכם תשובות ממשיות.

האם אתם מחוברים אל עצמכם? קיבלתם את מתנת ההתחברות. כשאתם מרגישים את עצמכם, מרגישים את הגוף שלכם, אתם יכולים לנהל איתו שיחות ולשחרר כל מה שאינכם זקוקים לו. כל רגש, כל מחלה, כל כאב. הגוף שומע והוא משתף איתכם פעולה. הבינו אותו. אפשרו לעצמכם להזין את הגוף במאכלים שהוא רוצה. תגלו שינויים בהרגלי התזונה שלכם. אם זה בסוג המזון, בכמות המזון או בשעות שבהן תרגישו רעב. אפשרו לגוף לומר לכם למה הוא זקוק ותוכלו לחיות חיים בריאים ואיכותיים יותר.

קיבלתם את מתנת השמיעה. האם אתם שומעים את הגוף שלכם? האם אתם שומעים את הרוח? האם אתם שומעים את האדמה? האם אתם חושבים שזהו דמיון? אכן. אך הדמיון הוא מציאות בינממדית. הוא אמת בינממדית. כשאתם מקשיבים – הרוח מדברת. כשאתם מקשיבים – האדמה מדברת איתכם. הטבע מדבר איתכם.

נשמות עתיקות יושבות כאן במקום הזה, מולי. כולכם. הזיכרון צף ועולה. הזיכרון של יכולות העבר שלכם, יכולות הריפוי שלכם והעבודה עם הטבע. השאמאנים שבכם עבדו עם רוחות השמיים. גם היום אתם יכולים לעצור סופות, להוריד ולעצור גשמים. היכולות השאמאניות הללו עולות וכל מי שירצה בכך ויאחז בהן יוכל לעבוד איתן למען הפלנטה ולמען האנושות כולה.

מהן התחושות שעוברות בכם כעת? האם אתם יכולים להרגיש את האנרגיה שנמצאת כאן? האם אתם יכולים להרגיש את הכובד? חלק מרגישים. האם אתם יכולים להרגיש את האהבה שנמצאת כאן?

דרך הרוח היא דרך של אהבה וחמלה. האם אתם יכולים להתחבר אל האהבה והחמלה? האם אתם יכולים לאהוב את עצמכם ולאהוב כל אדם באשר הוא אדם? האם אתם יכולים להרגיש חמלה כלפי כל אדם באשר הוא אדם?

יקרים, זו ההארה! זו תכונת האלוהות! האהבה והחמלה אל כל אדם באשר הוא אדם ואין זה משנה מה מעשיו. יש כאלה שהחושך מסתיר מפניהם את האור שבתוכם, אך גם אלה ההולכים עם החושך ונמשכים אליו נושאים איתם את הניצוץ האלוהי. נושאים את האור. וכאשר ירצו בכך – יוכלו להצית את הניצוץ ולסלק את החושך. האם אתם יכולים לחוש חמלה כלפיהם כפי שאלוהים חש? כי אז אתם מוארים, כאשר אתם עדיין כאן, חיים את המציאות שלכם, זו המשתנה לעיתים מיום ליום ולעיתים מחודש לחודש.

הדרך כבר אולי אינה מובנת, אבל אתם יכולים לצעוד בה באמונה שלמה שאתם נושאים איתכם את האור, שהרוח איתכם ושהמתנות שקיבלתם יובילו אתכם ויעזרו לכם להבין. להבין את הדרך. להבין מה אתם אמורים לעשות. להבין איך לחשב מחדש את המסלול. להבין איך להיות בינממדיים ובה בעת לחיות את המציאות. המציאות שלכם מורכבת. היא איננה מה שאתם חושבים. היא הרבה יותר ממה שאתם חושבים… בדיוק כפי שהגוף שלכם הרבה יותר מורכב ממה שאתם חושבים. בדיוק כפי שהחיים שלכם הרבה יותר מורכבים ממה שאתם חושבים. ואינני מתכוון "קשים ומאתגרים". אני דווקא מתכוון ל"מעניינים"…

אנחנו מסתכלים עליכם ומריעים לכם. מעולם לא נראה היה מחזה כזה, של בני אדם שצועדים בדרך בלי לדעת מה ילד יום. כשהם יודעים שהכל משתנה ולא צפוי. שאין וודאות. ובכל זאת, הם הולכים באומץ ובביטחון.

ברוכים הבאים אל העידן החדש של העידן החדש.

ברוכים הבאים מגדלורים שאתם, חלוצים שאתם, נושאי הבשורה שאתם.

השתמשו במתנות שהרוח העניקה לכם. הבינו את האנרגיה החדשה. האמינו בעצמכם.

אני קריון, מאוהב בבני אדם, ובכל פעם מאוהב עוד, אם ניתן לאמוד את האהבה… אתם כל כך מעניינים ומפתיעים ומרתקים והיקום כולו מריע.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם