דף הבית » סיפורה של אורורה
סיפורה של אורורה

סיפורה של אורורה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 25.10.2018

סיפורה של אורורה

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמה שירתה של כרמית נחום ריקלין, אשת הקשת)

ברוכים הבאים הנני קריון מהשרות המגנטי.

האם הקשבתם לתפילה הזכה מפיה של הכוהנת הלמוריאנית-פלדיאנית? היא הביאה לכאן את האהבה מכל המקומות הרחוקים. היא הביאה לכאן את שירת האהבה, וזו האנרגיה שאתם מרגישים כעת. זו האנרגיה של הבית, ה"מקום" שכולכם באתם ממנו ואליו תשובו.

היום אני רוצה לספר לכם סיפור. זה סיפור על נשמה שכולה אהבה, ושמה אורורה.

אורורה כבר היתה פעמים רבות כאן על הפלנטה. היא גם היתה במקומות אחרים שמחוץ לפלנטה, אבל היא אהבה את הפלנטה ורצתה לחזור לכאן פעם אחר פעם. היא ידעה שיש לה תפקיד, ואכן, בכל הפעמים שהיתה כאן היה לה תפקיד חשוב. גם בפעם הזאת, כשהחליטה שהיא רוצה לשוב, ידעה שיש לה תפקיד חשוב.

משהחליטה לחזור, החלה לבדוק עם עצמה מהו המשחק שהיא רוצה לשחק הפעם. הפעם הקודמת שלה היתה מאתגרת והיא לא רצתה לחזור על אותם אתגרים. היא הבינה מדוע היתה על הפלנטה בפעם הקודמת והחליטה להשתמש בידע הזה בפעם הזאת.

כפי שכל נשמה עושה טרם הגיעה בגוף אל הפלנטה – גם אורורה, הנשמה מלאת האהבה, החלה לערוך חוזים עם כל מי שיתפוס מקום בחייה בפעם הזאת. עם ההורים, עם האחים, עם חברים, עם מורים. אתם יודעים, הנשמה, טרם הגיעה לכאן, קובעת לעצמה את החיים שיהיו לה, ועל פי הקביעה הזאת היא עורכת את החוזים המתאימים ביותר.

אורורה קבעה לעצמה את החוזים, אבל מיד לאחר מכן הבינה, שאם היא רוצה לחולל שינוי, היא צריכה לשנות את החוזים שקבעה.

למרות שקבעה חוזים עם נשמות אהובות ביותר, עם חברות וותיקות – החליטה לשנות. היא יצרה לעצמה תוכנית חדשה, תוכנית חילופית.

אתם יודעים, הנשמה יכולה להתחרט. יש לה בחירה חופשית. חוזים שכורתת הנשמה אינם דומים לחוזים מסחריים שאתם מכירים מחייכם. את חוזי הנשמה ניתן להפר. בלי שום עונש… זו זכותה המלאה של הנשמה.

ובכן, אורורה חביבתנו קבעה לעצמה חוזים חדשים עם הורים חדשים, עם אחים חדשים ועם כל האנשים החדשים שייקחו חלק בחייה. הפעם, היתה מרוצה מן הבחירה.

חלק מכם ומן הקוראים ברגע זה אולי לא יודעים, אבל אני, קריון, הוא זה השולח אתכם לכאן. לפני שאני עושה זאת, אני בודק איתכם האם אתם מוכנים, האם אתם יודעים לקראת מה אתם הולכים, האם אתם בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות. בדרך כלל אתם אומרים: "כן, קריון אני כבר ממש רוצה להגיע אל הפלנטה". וכך אמרה גם אורורה: "קריון, אני מוכנה, אני רוצה, אני יודעת. והפעם אני הולכת להיות אשה, כפי שהייתי בלמוריה, ואני הולכת לחולל שינוי."

וכך שלחתי את אורורה אל הפלנטה.

כשאורורה נולדה להוריה מהתוכנית החילופית שלה, היא יצרה איתם חיים מופלאים של אהבה, אבל לא זכרה את התוכנית שהיתה לה לגבי עצמה.

זה מובן. הילדים החדשים שנולדים היום יודעים הרבה יותר, אך בתקופה שבה נולדה אורורה הצעיף היה עבה והזיכרון נשכח.

אורורה חייתה את חייה, ולאורך כל תקופת בגרותה והתבגרותה ליוותה אותה אי נוחות, שלא ידעה להסביר לעצמה. המשפחה היתה נפלאה, החברים היו טובים. היא היתה ממושמעת ואחראית. שמעה בדרך כלל בקול הוריה, אם כי מידי פעם גילתה ניצוצות של מרד… למרות הכל, עדיין הרגישה בתוכה שמשהו חסר. היא לא ידעה מהו. חשבה שאולי ילדים ישלימו את החסר, שאולי לימודים ישלימו אותו, שאולי עבודה תשלים אותו. ובאמת, כל דבר כזה השלים מעט את החסר ובסופו של דבר הרגישה כמעט שלמה עם עצמה. כבר חשבה שכך עומדים להתנהל חייה. היא היתה מרוצה.

יום אחד, חלה תפנית בחייה של אורורה. היא נחשפה לדברים שלא הכירה בעבר. היא החלה להבין שישנם דברים שנסתרים מן העין. שלא הכל היא יודעת, אפילו שכך חשבה… שלא הכל היא מבינה, אפילו שכך חשבה…

הסקרנות בערה בה. ככל שגברה הסקרנות, כך חקרה עוד ועוד והבינה, בסופו של דבר, מי היא באמת, מה היא אמורה לעשות כאן על הפלנטה ומדוע קרו כל הדברים שקרו לה בחייה.

מכיוון שיצרה מראש את החוזים, החלה לפגוש באותם אנשים שאיתם יצרה את החוזים. היא גם החלה לשנות חוזים שכבר לא מצאו חן בעיניה. כי גם לבני אדם יש זכות בחירה חופשית והם יכולים לשנות בכל רגע את הראוי לשינוי, כפי שאתם ודאי יודעים. זו הפלנטה היחידה, נכון להיום, שיש בה בחירה חופשית. זכותו של כל אדם לשנות מה שאינו מתאים לו או ראוי לו וליצור לעצמו את החיים שבהם הוא רוצה.

אורורה, וזה לא היה שמה על הפלנטה אלא שמה היקומי, יצרה לעצמה מציאות חדשה, שאותה רצתה לחיות.  כתוצאה מיצירת המציאות הזאת, השתנו גם חייהם של הסובבים אותה, כי האנרגיה משפיעה, ונוצרו חוזים חדשים עם אנשים חדשים. חוזי נשמה חדשים.

בכל פעם שאדם עושה שינוי,הוא יוצר לעצמו חוזים חדשים ואז, חלק מהקודמים כבר לא קיים.

אם כך, חוזי הנשמה ניתנים תמיד לשינוי, על אף שהם חוזים… כי כבר אמרתי, שחוזי הנשמה אינם דומים לחוזים מסחריים.

לא ניתן לומר שיש רק חוזה נשמה אחד!

הדבר אינו נכון.

בכל פעם שאדם עושה שינוי נוצרים חוזי נשמה חדשים. לכן, אי  אפשר להתייחס אל חוזה הנשמה ולומר: "זהו חוזה הנשמה שלי". אינכם יכולים לומר זאת, כי חוזה נשמה יכול להשתנות וצפוי להשתנות והמשפט נכון לרגע מסויים…

לעיתים השינויים קטנים ולעיתים הם מכריעים וגדולים. לכן גם יש לכם אפשרות לחיות כמה גלגולים בגלגול אחד… וליצור לעצמכם מציאויות רבות בגלגול אחד.

אוסיף לכך כעת את העובדה שאתם בינממדיים, שכולכם כבר במימד החמישי, שהגוף שלכם רוטט גם בממדים גבוהים יותר, שהשדה המגנטי שלכם רוטט בממדים גבוהים מאשר גופכם, ולכן, המציאות שלכם הופכת להיות בינממדית. מורכבת משכבות רבות. אפילו לא ניתן לומר: "זוהי המציאות שלי", כי לאיזו מציאות אתם מתכוונים? מהי המציאות שלכם? היא מורכבת יותר ממה שנדמה ונראה.

אתם יכולים לחיות כמה מציאויות בו זמנית ובכל מציאות כזאת – עם חוזי נשמה שונים. אתם יכולים להשמיע קולות שונים בו זמנית…(קריון מתייחס בהומור לדברים שנאמרו טרם התקשור)

אתם בינממדיים ואתם חיים את הבינממדיות.

אתם יכולים לשנות את שהיה בעבר וליצור את שיהיה בעתיד.

אתם יכולים לשנות גלגולים שלכם בעבר על

הפלנטה וליצור את הגלגולים הבאים שלכם על הפלנטה.

אתם יכולים כבר עכשיו ליצור את החוזים של הפעמים הבאות!

אתם בינממדיים ואתם יכולים לחיות גם במימד הבא, וכמובן, אתם יכולים לחיות גם בממדים הקודמים שלכם ולשנות אותם, אם יש צורך.

אתם יכולים לשנות את הקארמה שלכם.

מהי הקארמה? היא אוסף החוויות שלכם מכל הפעמים שהייתם כאן. האם אתם זקוקים לכולן? לא, בהחלט לא. האם אתם יכולים לשחרר אותן? כן, בהחלט כן.

אתם יכולים להתחיל כעת חיים ללא קארמה. לשחרר מי שהייתם ולהיות האדם החדש שאתם, האדם הבינממדי.

אורורה חביבתנו הפכה להיות בעצם אורורות חביבותינו…

בכל הממדים יש לכם אותה הנשמה.

הנשמה יודעת וזוכרת. רק האדם שוכח.

אתם יכולים להתחבר אל זיכרון הנשמה שלכם, אל הזיכרון התאי שלכם. אתם יכולים לדעת מי הייתם ומי אתם רוצים להיות – ולשנות את החוזים הנשמתיים שלכם.

האם אתם מעוניינים להתחיל להיות האדם הבינממדי שאתם?

סיפורה של אורורה עדיין לא הסתיים. היא חיה את הבינממדיות שלה.

האם גם אתם יכולים להתחבר אל האורורה שלכם? שיש לה, כמובן, שם אחר…

ומתוך התכונות שלכם ומתוך הזיכרון שלכם ומתוך הרצון והאמונה שלכם – תוכלו לברוא עולם חדש בעבורכם ובעבור הדורות הבאים, וגם אתם תהיו הדורות הבאים האלה… ובעבור הפלנטה כולה.

זו הדרך שהאנושות הולכת בה ואתם החלוצים.

מבורכת אורורה.

מבורכות הנשמות כולן. כולן פועמות בתדר של אהבה.

מבורכים בני האדם המבינים, כי הקשר בין כולכם הוא קשר של אהבה, של נשמה, של ייעוד, של הוויה.

וכך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם