דף הבית » רוחות של שינוי
רוחות של שינוי

רוחות של שינוי

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 30.8.2018

רוחות של שינוי

ע"י דורית ישראל

(לתקשור קדמו שירה ונגינה עם מירב גולד)

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.

יקרים, האם כבר הרגשתם ברוחות השינוי על פני הפלנטה?

כולכם הרגשתם או תרגישו זאת, כי זו התקופה. שינויים בכל הפלנטה. שינויים אצל כל אדם. שינויים בכל תחומי החיים ובכל תחומי התעסוקה.

שינוי מתקבל לעיתים כדבר מטריד או מפחיד. יש אנשים שאינם אוהבים שינוי, כי הוא יוצר חוסר וודאות והם פוחדים מהלא נודע. בני אדם רוצים לדעת מה עומד לקרות. אבל כיצד אפשר לדעת בדיוק, אם אתם יוצרים את המציאות שלכם, גם כקולקטיב אנושי, צעד אחר צעד? ניתן לדעת רק מהו הפוטנציאל. לכן, בני אדם שאינם אוהבים שינוי, מרגישים פחד כשקורה בחייהם משהו בלתי צפוי.

ישנם כאלה, שאוהבים את השינוי. ישנם שיודעים שזו תקופה של שינויים והם מצפים לשינוי בשמחה ופתוחים אליו בחפץ לב, כמו הילדים המחכים להפתעות שצפויות להם.

האם אתם מהפוחדים או מאלה המצפים לשינוי בשמחה? כדאי ורצוי לשחרר את הפחד מהלא נודע. השינוי יגיע ממילא…

ואתם יכולים לברוא את המציאות שלכם.

בריאת המציאות עברה שינוי גם היא, שכן הפלנטה עברה למימד החמישי עם כל בני האדם שעליה, כפי שכבר אמרתי בעבר. לכן, כשאתם יוצרים את המציאות שלכם – צרו אותה בכל הממדים, כי אתם בינממדיים, ומימד יכול להשפיע על מימד.

זו תקופה מרגשת על הפלנטה. קראתי לה בעבר: "העידן החדש של העידן החדש". אתם הולכים בה כאנשי אור ויוצרים את המציאות שלכם דרך כל צעד שאתם דורכים על האדמה. כפי שאתם יודעים, האדמה זוכרת את הצעדים שלכם והיא משתפת איתכם פעולה.

כשאתם שומעים על אירועי טבע בכל מקום – אין זה בגלל שהאדמה כועסת או מענישה ואין זה בגלל שאלוהים כועס או מעניש, מפני שהאדמה ואלוהים הם אהבה. האהבה איננה כועסת או מפחדת ומפחידה. במקום שיש אהבה אין פחד. האדמה ואלוהים משתפים פעולה עם האנושות.

לכן, לכו בגאון את הדרך. בגאווה על מי שאתם. וצפו להפתעות. כי הן תבואנה…חלק מכם כבר נוכח בהפתעות שזומנו לו ושזימן לעצמו.

בתקופה כזאת של שינויים כדאי להסתגל לכך שהאור מנצח. השינוי הגדול הוא: ניצחון האור על החושך. וכשהאור מנצח, דברים שנעשו במסתרים – מתגלים. אתם יכולים לראות זאת בכל התחומים. גם בחייכם.

וכשהאור מנצח, יש חשיבות גדולה ליושרה. לאינטגריטי. כבר דיברתי על כך, אך לאור חשיבות הדברים – אחזור וארחיב.

מהי יושרה? יושרה היא אמת.

כשאתם דוברים אמת אתם באינטגריטי. אינכם באינטגריטי כאשר אתם משמיצים אחרים או מדברים עליהם מאחורי גבם.

כשאתם משתמשים בחומרים שלכם – אתם בעלי יושרה. אינכם כאלה כאשר אתם מעתיקים ממישהו, לא נותנים לו את הקרדיט על כך ומציגים זאת כשלכם.

יושרה קיימת אצל חברות שפועלות גם למען החברה האנושית שבתוכה הן נמצאות. היא אינה קיימת כאשר הן פועלות למען בצע כסף על חשבון אחרים.

יושרה קיימת אצל בעלי תפקידים בכירים, כולל ראשי ממשלות ונשיאים, שפועלים למען האנשים ולא למען עצמם. פועלים למען הכלל. אם הם מנצלים את מעמדם כדי לגנוב, לשקר, להעמיד פנים, לצבור כבוד או רכוש – אין בהם יושרה.

אתם כבר יכולים לראות שהדברים מתגלים. לא רק כאן. בכל הפלנטה. דברים שנעשו במחשכים – עולים וצפים אל פני השטח. החברה האנושית לא תוכל לשאת עוד מעשים כאלה. חברות שלא יפעלו למען הכלל – יפלו. ראשי ממשלה או נשיאים שלא יפעלו למען עמם – יפלו. בעלי עסקים שלא יפעלו ביושר וביושרה – יפלו. חלק כבר נפלו.

איך נפלו גיבורים…. גיבורים לכאורה. גיבורים בעיני עצמם. גיבורים ממקום של שליטה על מי שנדמה להם כחלש יותר.

זאת אינה הדרך של העידן החדש של העידן החדש. זאת אינה דרכה של למוריה.

בלמוריה, אנשים שלא היתה בהם יושרה, שבגדו באמון חבריהם והדברים התגלו – נשלחו אל ראשי ההרים לעשות מדיטציות ולהבין מה עשו. מרביתם עברו אחר כך למקדשים והפכו להיות משמשי העם. נזירים.

כיום, אלה שאין בהם יושרה, נחשפים על ידי החברה ונשפטים על ידה. אמנם הם לא נשלחים לעשות חשבון נפש בהרים, אבל הם יעשו חשבון נפש במקומות אחרים…

בעידן של רוחות השינוי – חשבון הנפש רצוי ואף ראוי. ראוי שאנשים ישנו דרכם.

ובכן, מה אתם מרגישים? כיצד אתם חווים את השינוי? יתכן, שזהו שינוי בתחושות שלכם. יתכן שאתם מרגישים שליבכם פתוח יותר ושאתם מוכנים לאהוב ולקבל כל אדם באשר הוא אדם, כפי שאלוהים אוהב בני אדם. כי אתם אלוהים. כבר אמרתי זאת פעמים רבות.

יתכן שהשינוי הוא בתחום התעסוקה שלכם. לפתע אינכם מרגישים תשוקה לעבוד בתחום מסוים, או שאתם עוברים תהליך של פיטורים. הדברים קורים מהסיבות הנכונות ולא סתם, ואל תחשבו שקרה לכם משהו נורא. הסתכלו על הצד החיובי שבדבר: הכל פתוח. תוכלו לעשות מה שתרצו. האמינו בעצמכם שהדבר נכון ואף אפשרי. אתם יכולים לעשות הכל. אתם אלוהים.

יתכן שהשינוי קשור למערכות היחסים שלכם. אם אינכם מרגישים נוח עם אנשים שסביבכם, אולי בשל חוסר יושרה ואולי בגלל דברים אחרים, הקשורים בכם או בהם – סילחו להם ושחררו אותם לדרכם. אינכם חייבים להקיף עצמכם באנשים מסויימים רק מתוך כוח ההרגל. הרגלים, כפי שאתם יכולים להבין, נשברים בתקופה הזאת, וגם זה מפחיד בני אדם. יש נוחות גדולה מאוד בהרגלים. כשהרגל נשבר ונוצר הלא נודע, אנשים אינם יודעים לעיתים מה לעשות. אינם יודעים מה יקרה.

פעמים רבות אני נשאל: קריון, מה עומד לקרות? התשובה שלי לכל השאלות הללו היא תמיד: כן… אנשים אינם מבינים כיצד התשובה מתייחסת לשאלה… אבל אומר לכם: מה עומד לקרות? כן. מה שתחליטו. מה שתתחילו לעשות.

הצעד הראשון הוא תמיד המפחיד. האם יש בכם את התעוזה לעשות אותו ולראות כמה הכל כל כך פשוט וקל ונעים? כי גם זו המשמעות של רוחות השינוי המנשבות כעת.

משול הדבר לאדם שעומד לצאת באומגה על חבל. הצעד הראשון, מהאדמה הבטוחה אל מצב של להיות תלוי בין שמיים וארץ, הוא המפחיד. ברגע שגילה את העוז בנפשו לעשות זאת – אין אושר גדול מכך. גם על האומץ ועל הגאווה הפנימית וגם על התחושה הנפלאה שבריחוף.

האם אתם רוצים לרחף או להיות מקובעים? "לרחף" – אין משמעותו שלא להיות עם שתי רגליים על הקרקע. משמעותו היא: לעשות את הצעד הראשון ולאפשר לעצמכם להיות מחוברים לרוח ולסינכרונים של הרוח ולראות שהכל פועל למענכם ולטובתכם.

אם אתם חושבים שקרה לכם משהו "רע", העלו את נקודת המבט שלכם ותגלו את כל ה"טוב" שסובב אותו. הטוב גדול יותר מכל רע כמו שהאור גדול יותר מכל חושך.

ובכן, האם אתם מוכנים לחיות בעידן רוחות השינוי?

האם אתם שלמים עם עצמכם? האם אתם מתנהגים ביושרה, באינטגריטי? האם אתם סומכים על עצמכם ועל הרוח, שדברים קורים לעיתים אולי לא כפי שתכננתם, אבל תמיד למען טובתכם העליונה?

יקרים, הקשיבו להכוונת הרוח. התחברו אל הלב שלכם ועשו את הצעד הראשון.

ותשובתי לשאלה: מה עומד לקרות? תהיה: יקרה מה שתתכננו ותתכווננו אליו. יקרה כאשר תעשו את הצעד. יקרה בזמן הנכון.

כן. כן. זו התשובה.

ברוכים הבאים אל רוחות של שינוי.

וכך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם